زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

َشیکاگو روز پنجم مرکز شهر - قسمت سوم

قسمت شمالی پارک خیلی قشنگتر بود. چند تا پارک کوچیک کنار هم بودند. این قسمت کلی هم توریست میشد دید که از جاهای مختلف آمده بودند. بیشترشون چینی بودند ولی هندی هم کم دیده نمیشد.





رفتم و رفتم تا بالاخره رسیدم به این نماد اصلی شیکاگو که انصافا هم کار بسیار زیبایی بود. کلی مردم هم داشتن برای خودشون عکس میگرفتن. منم یه امروز شلوار سفیدم رو با یه کاپشن آدم فضایی پوشیده بودم که کلا با محیط یکی شده بودم. مامانم بعدا که عکس ها رو دیده بود میگفت چقدر این لباسه بهت میاد. ولی دوستم که دختره توی دالاس یه بار بهم گفت این چیه که میپوشی اهداش کن بره! خلاصه هر سلیقه ای فرق میکنه.



انعکاس تصاویر یه جوری بود که سخت میشد یه عکسی بگیرم که خودم توش نباشم. بالاخره پشت سر یکی قایم شدم و از یه زاویه دیگه هم عکس گرفتم.



بعد به مسیرم ادامه دادم که برم فرهنگسرای نزدیک پارک.







نظرات 3 + ارسال نظر
m.a سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 01:25

وودی ببخشید این رو مینویسم ولی آخه چرا باید توی همه عکسا قایم باشی! مگه چی میشه اگه دیده بشی! فک نمیکنی این شخصیت یک تضاد خیلی شدید با دنیای ارتباطات امروز داشته باشه! قایم کردن یک بعد از وجود!! البته ببخشید فک کنم شخصیه و ب من ربط نداره ولی خب این یکی از خصوصیات اصلی وبلاگته که شاید اگه نبود یک انسان کاملتری از تو نشون میداد!!

سلام قایم نیستم که من خودم عکاسم

سلام یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 11:09

چه عجب اخرش چهار نفر اینبار توی عکس هات پیدا شد. حداقل یکم ادم شیکاگو بیرون از داون تاون رفت و امد میکنند

شیکاگو شهر بود عامو!

gsa یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 09:55

سلام وودی جان
فقط می تونم بگم به به...
خیلی خیلی عالی
ایشالله که همیشه شاد و سلامت باشی
مرسی که به اشتراک میزاری

سلام ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد