زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

َشیکاگو روز پنجم مرکز شهر - قسمت دوم

به راهم توی اون پارک ادامه دادم و اینور و اونور پارک میشد چند تا مجسمه هم دید. مثل خیلی دیگه پارک های توی امریکا درخت های زیادی رو نمیشه دید. کلا تعریفشون از پارک یه فضای چمنی شکل باز هست تا یه عالمه درخت.



البته جاهای قشنگ هم داشت ولی واقعا انتظار بیشتری داشتم.





توی نقشه هم نگاه میکردم که جاهای دیدنی رو پیدا کنم و ببینم. این فواره مثلا از جاهای دیدنی بود اما من که رسیدم خشکیده بود.



مثلا قرار بوده که این شکلی باشه.



دوربینم رو هم زوم کردم که از فضای اونطرف تر پارک هم که رودخانه میسیسیپی باشه هم عکس بگیرم و این لکه های وحشتناک غبار روی دوربینم دیگه واقعا غیرقابل قبول شدن. ظاهرا دوربینم رو گذاشته بودم کنار این فن توی هتل و هر چی غبار بوده رو فرستاده توی دوربین. عکس های این سفرم رو کلا خراب کرد. حتما باید یه دوربین بگیرم.






نظرات 2 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 19:50

برای گرد و غبار روی دوربین، اگه دوربین شما DSLR هست می تونین لنز و سنسور رو بدین یه عکاسی براتون تمیز کنه، برای مدل های کامپکت هم فک کنم نمایندگی بتونه یه کارایی بکنه

آره باید یه جایی رو پیدا کنم. ولی جنس اش خدایی خوب نبود که این همه غبار گرفته.

مهم نیست شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 21:01

یه سوآل شما قشقایی هستید؟

ها؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد