زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

روز اول Dallas Startup Week

امروز روز اول Dallas Startup week بود. من از شرکت مرخصی گرفته بودم که هم مدارک مالیاتم رو آماده کنم و هم اگر بشه توی جلسات اینجا شرکت کنم. از صبح که داشتم روی مدارک مالیات کار میکردم و تا ظهر طول کشید. بعد این همکارمون زنگ زد که کلید شرکت رو یادت رفته پس بدی و مجبور شدم یک ساعت برم تا شرکت و برگردم. زیر لب هم کلی فحش دادم که مثلا یه روز مرخصی گرفتم که به کارام برسم و بازم مجبورم برم شرکت. فردا باید برم شیکاگو اما گفتم قبل از رفتنم حداقل اولین روز استارت آپ ویک رو باشم. رفتم برای یه جلسه ای که در مورد آینده healthcare تکنولوژی ها بود. اونجا هم با چند نفری آشنا شدم اما کسی که بتونه بهم کمکی کنه رو پیدا نکردم. یه جورایی اینقدر اسیر کارهای پروژه ام هستم که وقتی برای نتورکینگ ندارم.





بعد هم برای Welcome party رفتیم یه جایی که تا حالا نرفته بودم. یه سالن country dance رو اجاره کرده بودند تا همه اونجا جمع بشن و networking کنن.








اینجا هم با چند نفری صحبت کردم ولی بازم به نظرم کس خاصی پیدا نکردم که بتونه کمک کنه.




شب هم برای خریدن چمدون یک ساعتی رفتم Ross و بعد هم وسایلم رو جمع کردم تا فردا برای رفتن به شیکاگو آماده بشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
re یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 09:56

سلام، چقدر خوب که همچون امکاناتی هست اونجا، ما که تو ایران دو سال از عمرمون رو گذاشتیم رو یه استارت آپ دریغ از حمایت مالی، جالب اینجاست که کلی تی وی زیرنویس و برنامه میسازه که ملت از گاز کربن مونوکسید میمیرن ولی دریغ از اینکه پای عمل پول خرج کنن...

فرق بزرگ امریکا همین سرمایه گذ اری هست. باید یه پست در موردش بنویسم.

Ali شنبه 29 اردیبهشت 1397 ساعت 19:12 http://www.flyupav.com

وودی سلام
دوست دارم با استارتاپت آشنا بشم من هم تو حوزه HealthCare توی شیکاگو هستم. البته یک استارتاپ هم تو حوزه خودرو پرنده دارم
منتظر تماست هستم.

سلام. اوه شما چقدر پتنت ثبت کردی! ما کارامون کوچیکتر از این حرفاست

gsa پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 12:42

سلام دکتر وووی جان...
مثل همیشه بابت پست هایی که میزاری بی نهایت ممنونم )

و واقعا خوشبحالت.... به چشم نجات یافته بت نگا می کنم
بعضی وقتا فکر می کنم همیشه فقط می تونم به حال همه اونایی که تونستن برن خارج از کشور ادامه تحصیل بدن، غبطه بخورم...
این روزا موقع انتخاب رشته برای دکتری ست....
با این وضعیت، یعنی دوباره باید برم دانشگاه آزاد؟
نمیدونم چکار کنم؟؟
اگر نرم چکار کنم؟!

ای کاش ی راهی پیدا میشد...

هر روز پیشرفت کن و موفق تر شو....
شاد و سلاکت باشی

سلام
ممنونم

Arash سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 13:51

قطعا شیکاگو باید خیلی جذاب تر از دالاس باشه
Enjoy Woody.Enjoy!

بله هست. مینویسم.

مهناز دوشنبه 24 اردیبهشت 1397 ساعت 21:17

سلام
ااقا استارتاپ یعنی چی دقیقا؟من که نفهمیدم هنوز.میشه یکم توضیح بدین ممنون اقای دکتر

سلام
استارت آپ به شرکت های کوچیک میگن که دنبال بزینس مدل میگردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد