زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جشنواره سلتیک (2)

یه سری هم لباس های عجیب غریب پوشیده بودند و بعضی ها هم لباس های قدیمی.


ما نشستیم و به آهنگ ها گوش دادیم که نسبتا هم خوب بودند.



اون وسط هم یه جایی درست کرده بودند و داشتند یه بازی قدیمی میکردند که چون خیلی گرم بود دیگه ما نایستادیم نگاه کنیم.




برای همین رفتیم زیر یه چادر دیگه که یه گروه موسیقی دیگه اونجا بودند. این یکی به نظرم آهنگ های بهتری اجرا میکرد.



نظرات 7 + ارسال نظر
A دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 22:58

سلام وودی
من شانس گرفتن فاند از دانشگاه umass of boston رو دارم،به نظرت این دانشگاه از لحاظ رنک چجوریه؟اصلا ارزش رفتن داره یا وقت تلف کردنه؟

سلام
نمیدونم. رنکش رو توی رشته اتون چک کنین.

ملودی دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 22:47

آقا من استعداد زبان دارم بعضی وقتا میشینم واسه خودم زبانهای دیگه رو میخونم ولی کم کم دارم فکر میکنم وقت تلف کردنه با پیشرفت تکنولوژی و این مسائل و اینکه اکثرا الان انگلیسی رو بلدیم و می تونیم ارتباط برقرار کنیم.
نظری؟ عقیده ای؟
بعد آخه از نظر شغلیم به دردی نمیخوره.

آدم باید یه هدف گذاری کنه و به سمت اون بره. اگر نیاز به زبان جدید داره هم یاد بگیره (برای تفریح هم هر چی دوست داره و بهش انرژی میده)

gsa دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 20:25


مرسی مرسی خیلی عالی


راستی ی جمله ی جایی خوندم، نمیدونم برات فرستادم یا نه، ولی به هرحال میفرستمش:
یه وقتهایی هم خودتون، خودتون رو بغل کنید! به خودتون بگین خیلی بهت افتخار میکنم، راه درازی اومدی...تو دوست داشتنی هستی

بله ممنونم

Arash دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 15:56

آقا این قد بلنده که دامن پوشیده خیلی خوبه

پرسشگر دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 11:02

سلام
یکجا توی وبلاگ قبلی نوشته بودی شهید کنکوردیا. چرا بهش اینو می‌گن؟

سلام.اینقدر ایرانی رفته اونجا از شریف

مهناز دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 10:36

سلام صبح بخیر
خب منم دلم میخاد ی جای دیگه واسه دکترام درس بخونم
ولی وقتی میبینم هیچ پشتوانه مالی ندارم کلا ناامید میشم
هزینه های اپلای الان خیلی وحشتناکه.مخصوصا گرفتن مدرک اصلی کارشناسی و ارشد.باید بیخیالش بشم مگه نه؟

سلام. درک میکنم که چقدر هزینه ها وحشتناک زیاد شده. برای مدرک فکر کنم با یکی دو سه سال سابقه کار بشه درستش کرد و یا اینکه میشه وثیقه گذاشت. برای پشتوانه مالی هم که همه مثل هم هستیم.

MARY دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 10:30

کاش این برنامه ها تو ایران هم بود

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد