زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

عید دیدنی

امروز دو تا از بچه ها دعوت کرده بودند خونه اشون برای عید دیدنی و کلی هم شیرینی عید درست کرده بودند و غذا هم قرار بود پات لاکی باشه.



 به دوستم گفتم واقعا فکر نمیکردم به عنوان یه پسر اینقدر هنرمند باشی. من خودم هنوز که هنوزه نمیتونم شیرینی درست کنم. غذا ولی خوب درست میکنم. اونم گفت البته به پای signature شما نمیرسه. گفتم کدوم signature گفت بستنی سنتی! یادم افتاد که یه بار برای بچه ها درست کرده بودم و خیلی دوست داشتن. میخوام دوباره هم درست کنم. البته signature اصلی من کلم پلو هست که از بچه ها هفت هشت تاشون بیشتر نخوردن. 



بعد از شام هم کلی گفتیم و خندیدیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهناز شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 00:55

به به چه پسرای هنرمندی
پات لاکی چیه؟

potluck یعنی هر کسی یه غذایی یه دسری میاره میذاره سر میز و همه میخورن. اینطوری دیگه به کسی که مهمونی میگیره فشار نمیاد که بخواد برای 20 نفر غذا درست کنه.

سهیل جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 21:49

وودی ی کم از جاهای کول و خفن برو عکس بگیر، خیلی دلتنگه همه ی عکسهات... بعد .. ی کم فیلم هم بگیر بذار ..

عکس ها در راهه پسر صبر کن. فیلم هم گرفتم اما خدایی تبدیلش و کات کردنش خیلی وقت میگیره فعلا نمیتونم بذارم.

gsa جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 14:25

راستی وودی جان
شیرینی پزی رو هم فرصت کردی امتحان کن باحاله... سختم نیست! فقط طبق دستورالعمل عمل کن
خودت که میگی آشپزیت خوبه، مطئن باش راحت می تونی شیرینی درست کنی

یه سری زولبیا بامیه درست کردم خیلی سخت بود آخرش هم خیلی خوب درنیامد (به جز مزه اش!) خیلی طول میکشه.

gsa جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 14:23

به به چه خوشمزه! از همینجا معلومه

نوش جون همگی همیشه پیش هم شاد و خوشحال باشید

ممنون!

محمد جواد جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 11:37

سلام
وودی جان هنوز رو opt هستی؟

سلام
بله

فدایى تو جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 10:59

سلام دوباره به روى گل ندیده شما ! دکتر جان فرمودى که سالى یک مرتبه میایى به وبلاگ سر میزنى اینطورى بى خبرى ! نه والله عزیز دل . من هر روز به مدت قریب به شش ساله که معتاد به وبلاگ شما هستم و میام اینجا خودمو میسازم و گاهى چند بار در روز چک میکنم . فقط چندى پیش از روى کامنت خواننده ها و تأییدضمنى و غیرمستقیم شما ، حدس زدم که در رشته کامپیوتر تخصص دارید .ماشالله که استاد طفره رفتن از جواب شفاف هم هستید خداوکیلى جهت درک درست از اوضاع بازار کار کامپیوتر در آمریکا ، التماس میکنم که گرایش تخصصى کامپیترى خود را یک جورى روشن بیان کنید . خواهش ، التماس ، منت ، عجز و لابه

سلام. درسته. هر سئوالی در مورد بازار کار داشته باشین بتونم جواب میدم.

ساقی جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 08:09 http://saghism.blogsky.com

جدی چه خوب شدن شیرنیاش! رسپی سیگنچرتو میدی بهمون؟

همه رسپی های من توی یوتیوبه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد