زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سرنوشت اولین کارمند شرکت

امروز شریکم زنگ زد و صداش خیلی ناراحت بود. گفت ایمیلم رو خوندی. گفتم نه. گفت باز کن یه نگاهی بنداز. نگاه کردم دیدم نامه استعفای کارمندی هست که دو هفته پیش استخدام کرده بودیم. نوشته بود که یه پیشنهاد بهتر گرفته و دیگه نمیتونه بیاد. نمیدونم شاید یه جورایی انتظارش رو داشتم چون کسی که استخدام کرده بودیم خیلی خوب بود و ما حقوق بالایی بهش نمیدادیم (ساعتی 15 دلار که شاید متوسط باید 25 دلار اینا باشه) اما یه جورایی هم ناراحت شدم چون انتظار داشتم حداقل سه تا شش ماه بمونه و بعدش هم حقوقش رو زیاد کنیم اما نشد. شریکم خیلی ناراحت بود. یه کم دلداریش دادم که کار همینه دیگه و 


این مدت یه کم فکر کردم که هر کسی رو هم استخدام کنیم احتمالا به همین سرنوشت دچار میشه. اینجا کار خیلی رقابتیه. همونطوری که کار پیدا کردن سخته, برای شرکت ها هم نگه داشتن کارمندهای خوب خیلی سخته چون پیشنهاد های بهتر میگیرن و میرن. یعنی شرایط از دو طرف رقابتیه. به هر حال  تصمیم بر این شد که تا یه مدت دیگه همینطوری آروم آروم من روی پروژه کار کنم تا به یه جایی برسه که بتونیم درآمد داشته باشیم و یا اینکه سرمایه گذار پیدا کنیم. شاید هم بتونیم کسی رو پیدا کنیم که از راه دور کار کنه. اینم شد سرنوشت اولین کسی که استخدام کردم.

نظرات 10 + ارسال نظر
gsa پنج‌شنبه 30 فروردین 1397 ساعت 19:05



به امید موفقیت دکتر وودی جان خودمون و شرکتش

بهرحال کمک خواستی با کمال میل درخدمتم، فکر کنم اونقدر بمون لطف داشتی که ی کمک کوچولو از دستم بربیاد دریغ نکنم

موفق باشی دکتر جان

ممنون

gsa چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 18:45

جدی راه دور غیرقانونیه؟ نمیدونستم....
ولی میشناسم کسایی که اینجوری کار می کنن...
البته بیشتر برای کشورای اروپایی (شاید اونا نزدیکتر محسوب میشن)

بعدم مگه میزنن که کی از کجا داره دورکاری می کنه؟
امکانش هست بیشتر توضیح بدی دکتر جان؟
واقعا میخوام بدونم...
ولی فکر کنم قسمت بدش بیشتر برای شرکت باشه نه؟

راستش یبار برای ی شرکت آلمانی میخواستم کار کتم که شرایطم جور نشد و بیخیالش شدم (راستش بعد ی مدتم یادم رفت الان یادم افتاد) ولی اونا خیلی راحت از دانشجوهای ایرانی نیرو قبول می کردن مثل اینکه...

ایران تحریمه و کلا روابط اقتصادی با ایران برای شرکت های امریکایی دردسر سازه. کسی نفهمه بله اما من میخوام کارهای بزرگتر کنم نمیخوام که اگر یه روزی موفق شدم حرفی توش باشه.

Arash به ملودی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 17:17

قبلا اعتقاد داشته گویا!
برای دکترا خوندن توی امریکا، کانادا و استرالیا استخاره گرفته بوده و برا امریکا خوب اومده بود.

توی کامنت ها بعدا توضیح داده بودم! پاورقی رو دقت نکردی

یکی چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 13:44

جناب وودی فارغ التحصیل با معدل خیلی پایین دیگه نباید به اپلای فکر کنه؟ مثالی چیزی توی دوستهات هست که جبران کرده باشه ؟

بله. نمره جی آر ای بالا و مقاله جبران میکنه. به نتایج پذیرش اپلای ابراد سر بزنین میبینین که خیلی ها پذیرش گرفتن (مهندسی رو میدونم)

maryam چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 09:35

سلام چقد خوبه که دوباره منظم می نویسید من مدت طولانیه وبلاگتونو میخونم .

خواهش

Arash چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 01:41

آه دختر هندیه دامن گیر شد مثه اینکه!!
پیشنهاد بدید همون دوباره برگرده خب

شرایط اقامتی اش درست نبود وگرنه اونم خوب بود.

مهناز سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 22:21

چقدر خوبه که دارین زیاد پست میذارین

آره حالم بهتر شده منظم تر دارم وقت میذارم.

gsa سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 21:44

عجب...
خوشبحال کارمندتون فکر کن اومد استخدام شد زودی هم ی پیشنهاد بهتر گرفت رفت
میشه متم ی سری به کارمندی قبول کنین

ولی جدی وودی جان من برنامه نویسیم بد نیست، از راه دور کارمند خواستی در خدمتم

موفق باشی دکتر جان

کار راه دور غیرقانونیه. اگرنه خوب بود!

ملودی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 17:45

آقا به استخاره اعتقاد داری؟ ببخشید سوالای عجیب غریب میپرسم مثلا واسه ادامه تحصیلم چندتا راه داشتم اومدم و نمیدونستم کدوم رو انتخاب کنم موفق تر باشم زدیم تو کار استخاره واسه یکیش گرفتم عالی دراومد حالا هرچی فکر میکنم راه بس سخت و طاقت فرساییه اصلا در خودم نمیبینم.
الان بمن میگن چرا تواناییاتو دست کم میگیری.

سلام. نه. خودت ببین چی میخوای و همونو برو. سختی مهم نیست مهم اینه که آدم بخواد.

MARY سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 10:24

شاید بهتر بود دختره رو استخدام می کردی. شاید توقعش کمتر بوده

اون شرایط اقامتیش درست نبود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد