زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

بالاخره بهار رسید

این روزا جای جای شهر میبینی که درخت ها شکوفه کردند و میشه دید که بهار آمده. خیلی دوست دارم هوای این وقت سال رو.





نظرات 8 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 02:32

در مورد اینکه پزشکا پول مفت میگیرن اینو بگم که این طرح سلامت که اجرا شده دقیقا داره به جوجه پزشکها ماهی ده میلیون تومن ! پول میده. فکر کنم طرف تو طرح داره ماهی ده تومن میگیره. مسخره ست. طرح سلامت رو به نفع خودشون مصادره کردن دقیقا. اصلا قرار نبود این اتفاق بیافته. بخون در موردش.

نمیدونم والا! خیلی وقته در جریان این چیزا نیستم.

َArash سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 19:34

نرم نرمک میرسد اینک بهار
خوش به حال روزگار...
وودی جان سال نو مبارک. بترکونی امسال

ممنون. ببینیم خدا چی میخواد

اخمد دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 18:01

وودی بیا قبول کن خونه ت زیادی درویشانه ست. بعد میگی دختر همسایه هم پرید. بابا ی کم سلیقه به خرج بده تو خونه ت. بذار دخترا رو میاری تو خونه نگن بابا با گاندی باید زندگی کنیم و روزی دو قرص نان جوین و قدری نمک و پنج عدد خرما باید تناول کنیم ...

راست میگی؟ باشه روش کار میکنم.

احمد یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 04:31

وودی خونه زندگی ت خیلی ساده ست. خودت اینو خواستی یا شرایط بهت اون رو تحمیل میکنه؟ انتظار داشتی وقتی به آمریکا میرسی و بعد از درس مخصوصا تو چه سطح رفاهی باشی ؟ الان چقدر بهش رسیدی ؟ فکر میکنی کی به اونی که تو ذهنت هست میرسی ؟ در مورد بیمه ی درمانی هم میشه ی پست بذاری؟ مثلا الان مریض بشی یا ی جات بشکنه یا مثلا بخوای دندونت رو پر کنی باید چقدر هزینه بدی. و اینکه الان برگردی عقب به نظرت این راه رو ادامه میدی برای زندگی کاری ت یا نه مثلا میگی کاش پزشکی میخوندم بجای شریف خوندن و الان تو ایران ماهی بیست میلیون کاسب میبودم ؟
واقعیت اینه که الان پزشکی به شدت بورس شده تو ایران و یک پول مفتی داره به جیب این دکترها ولو تازه کار ریخته میشه. بخاطر همین خیلی ها بعد از ارشد خوندن هم میگن که کاش بریم پزشکی بخونیم و دارن میرن که بخونن.

سلام
من به نظرم خونه ام عالیه. این همون چیزی که میخوام. انتظار داشتم در همین سطح رفاه باشم. یعنی به جز یه ماشین خوب که دلم میخواد چیز دیگه ای لازم ندارم. فقط فکر میکردم شرکتم خیلی زودتر از این چیزا موفق باشم.
چشم بعدا در مورد بیمه هم مینویسم. برگردم همین مسیر رو میام. من کارم رو خیلی دوست دارم و هر روزی که کار میکنم برام شادی بخشه. فکر نمیکنم هیچ وقت از پس پزشکی بر بیام.
در مورد پزشکی توی ایران که همون زمان ما هم حرفش بین بچه ها بود. قبول ندارم پزشک ها پول مفت میگیرین ولی قبول دارم که درآمد بقیه تحصیل کرده ها متناسب با درآمد پزشک ها نیست.

مهناز یکشنبه 12 فروردین 1397 ساعت 00:27

آقای وودی سلام
دلتون واسه ایران تنگ نشده؟ بهار اینجام خوشگله ها
کاش ی سفر میومدین بعداین همه سال

سلام
من دلم برای خانواده ام خیلی تنگ شده اما تا گرین کارت نگیرم نمیتونم بیام. اگر برگردم دیگه نمیتونم ویزای اینجا رو بگیرم و سربازی هم که نرفتم.

سجاد شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 22:45

سلام
بهارتون مبارک
اینجا که تابستونه....

سلام
تابستونتون مبارک

فاطمه شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 17:58 http://naghashlabkhandha.blogfa.com

چه همه عکسای خوشگل
عیدتون مبارک

ممنون. عید شما هم مبارک!

gsa شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 14:31

so beautiful

راستی دکتر وودی جان تولدت مبارک
یکی دو تا پست قبل گفتی بودی تولدت نزدیکه...
بهرحال خیلی خیلی تولدت مبارک و هپی مپی




و ممنون بابت وبلاگت

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد