زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

مهمونی خونه من

از وقتی که آمده بودم خونه جدید بچه ها رو دعوت نکرده بودم. این شد که امروز بچه ها رو گفتم که بیان. هفت هشت ده تا از دوستای قدیم و همینطور دختر همسایه. همینطور نزدیک تولدم بود و گفتم خوبه دور همی باشیم. بیشتر وقتا برای دوستام غذاهای غیر ایرانی درست کرده بودم این شد که تصمیم گرفتم این دفعه غذای ایرانی درست کردم. دیگه قرمه سبزی رو بار گذاشتم و یه کباب مشتی هم درست کردم.




بچه ها کباب ها رو خیلی دوست داشتند. قرمه سبزی ام هم به نظرم فوق العاده شده بود. یه دهن هم برای بچه ها خوندم ولی نمیدونم چرا غمگین خوندم. اصفهان و تا از در آمد رو خوندم  دل خودم هم گرفت. کفتر کاکل به سر هم خوندم ولی دیگه دلگیر بود. بعدشم هم بازی کردیم. بچه ها برام گل با گلدون آورده بودند که خیلی دوست داشتم و چند تا کادو هم مثل کیف پول و جا شکلاتی هم آورده بودند. دستشون درد نکنه. خیلی خوبه که آدم این همه دوست خوب دور و برش باشه. یه وقتایی دوست دارم بزنم از دالاس برم و یه وقتایی میبینم دیگه کجا بتونم دوستای به این خوبی پیدا کنم.



نظرات 5 + ارسال نظر
farzane سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 08:53

سلام اوضاع و احوال خوبه .. همیشه میگی وودی که دوستای خوب کجا پیدا کنم. ابرانم بودی میگفتی ..دیدی رفتی و دوستای خوبی پیدا کردی ... اینقد شخصیتت به نظرم جذاب هست که هر جا بری دوست خوب پیدا کنی سریع ... دختر همساده هم عکسشو میذاشتی خو ... دلمون میخواد ببینیمش

سلام
اوضاع و احوال خدا رو شکر خوبه. خیلی خیلی لطف دارین. نه بابا دختر مردمه عکس چیه. یکیو ایران داشت که آمده پیشش. حالا من یه چیزی میگم ولی خدایی خیلی خوب بود!

محمد شنبه 11 فروردین 1397 ساعت 03:58

وودی جان بنظرم هیچوقت دوستای خوبو نباید ول کرد رفتتتت...

بله منم پارسال که دنبال کار میگشتم همین فکر رو میکردم اما بعدا دیدم که اکثر دوستام که فارغ التحصیل شدن رفتن شهرهای دیگه. البته خب دوستای جدید اینجا پیدا کردم ولی میگم یعنی به خوبی اون اولا نشد.

gsa سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 19:10

به به ...
چه غذاهایی
نوش جون همتون

چرا از کادوها عکس نذاشتی دکتر جان؟ بهرحال مبارکت باشه

آرزو می کنم همیشه خوشبخت باشی و شاد و سلامت

اااا راست میگی عکس نگرفتم. یادم رفت.

ملودی دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 13:20

دختر آقوی همساده هروقت اسمش میاد من خنده م میگیره

سلام دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 12:02

به به عجب چیزی شده کاشکی برنج هم درست میکردی بغلش که دیگه کیف میکردید
خیلی خوبه ادم دوست های خوب پیدا کنه ایشا... که خوش و خرم باشید

اااا درست کرده بودم. راست میگی عکسای اونو یادم رفته بود بذارم. الان میذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد