زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

Schlotzky's

این روزا زندگی خیلی رویایی شده. هر روز بعد از کارم میرم یه جای جدید میشینم و روی پروژه خودم کار میکنم. وقتی روی پروژه خودم کار میکنم کلی بهم انرژی میده. کلا انگار دارم روی ابرا زندگی میکنم. همون زندگی ای که دوست دارم. اگر بتونم این پروژه رو هم به یه جایی برسونم و سال دیگه گرین کارت هم بگیرم اوضاع شرکت خودم هم ردیف میشه و میتونم از کارم استعفا بدم و دیگه برای خودم کار کنم. بعد میشه همون زندگی ای که میخوام یعنی مدام توی مسافرت باشم و کارهای بزرگ انجام بدم.



چون خیلی گشنه بودم پیتزا گرفتم و انصافا داغ و خوشمزه بود. نصفش رو امروز خوردم و نصفش رو هم گذاشتم برای فردام. معمولا غذاهای رستوران زیاده و من نصفش رو بیشتر نمیتونم بخورم.


نظرات 6 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 18 مهر 1396 ساعت 11:27

خوش به حالت

ممنون.

ملودی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 20:18

وودی من هرچی حساب کتاب میکنم از نظر مالی نمیتونم لیسانسم رو برم آلمان اتریش یا ایتالیا معماری بخونم. ریسکش زیاده... بعد ازونطرف معماری اینجا زیاد جالب نیست خیلی استرس دارم سر این قضیه که چیزی یاد نگیرم. ادوایسی چیزی نداری؟ فک کن برای ارشد اپلای کنم بعد هیچی بلد نباشم.

لیسانس رو ایران بخون خب. چیز یاد گرفتنت با خودته که چقدر تلاش داشته باشی. داداش من فوق لیسانس رفت ایتالیا.

ملودی یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 16:17

کاش سالاد میخوردی جای پیتزا.
کارهای بزرگ منظورت چیه؟

بعضی وقتا هم سالاد میگیرم اما بعضی وقتا واقعا گشنه ام ناهار هم نخوردم چیزی نخورم نمیتونم کار کنم.

س یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 15:34

خدا رو شکر وودی جان ایشالا همیشه موفق باشی.

ممنون.

salam یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 12:28

سلام
ببخشید یک سوال شما گاهی میرید توی رستوران ها و کافی شاپ ها میشینید و کارتون رو انجام میدید ؟ مثلا چند ساعت ؟
صاحب اینجا ها شاکی نمیشن که طولانی میشینید

سلام.
نه اینجا خیلی ها این کار رو میکنن. هر بار که میرم کلی آدما هستند و بعضی ها دیگه تکراری میشن اینقدر میبینمشون. شنیدم شهرهای شلوغ تر مثل نیویورک یه زمان محدود دارند اینجا هم بعضی کافی شاپ ها مثلا نوشتن 2 ساعت بیشتر نباشین ولی خیلی ها مشکلی ندارن همین که یه قهوه بگیری میشه چند ساعت بشینی.

sama یکشنبه 16 مهر 1396 ساعت 09:30

سلام وودی عزیز.خیلی خوشحالم که اوضاعت بر وفق مراده .امیدوارم با همین فرمون بری جلو

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد