زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سفر به آتلانتا قسمت پنجم

بعد رفتیم داخل دانشگاه رو هم ببینیم. من دانشگاه خودمون رو بیشتر دوست داشتم اما اونجا هم قشنگ بود.



یه کم بستنی اضافه آمده بود از قبل که از یخچال برداشتیم و با چند تا از بچه های جورجیا تک نشستیم و خوردیم. بچه ها هم یه کم از تجربیاتشون از زندگی توی آتلانتا و جورجیا تک تعریف کردند.



امروز آسمون هم فوق العاده زیبا بود.




یه سری هم به فروشگاه دانشگاه زدیم. طبق انتظار قیمت ها خیلی بالا بود. دوستم یه لیوان داشت که آرم جورجیا تک روش بود اونو به عنوان یادگاری بهم داد.






ناهار هم رستوران های اطراف دانشگاه یه غذای یونانی خوردیم و به سمت فرودگاه راه افتادیم.



برای پرواز خیلی شانس آوردم نزدیک بود که پروازم رو دوباره از دست بدم. بازم سکیوریتی کیفم رو زد کنار که چک کنه اما خدا رو شکر اینبار ده دقیقه بیشتر طول نکشید اما برای رسیدن به هواپیما باید سوار ترن میشدم که تا من رسیدم ترن هم رسید وگرنه اگر قرار بود ده دقیقه هم طول بکشه به ترن برسم شاید پروازم رو از دست میدادم.



 

بالاخره هواپیما به آسمون دالاس رسیدم. منم فکر میکردم بالاخره Home Sweet Home.


نظرات 4 + ارسال نظر
Reza amiri پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 23:03

ممنون میشم اگه کمک کنید اگه به فرض دانشگاه متوسط برای پی اچ دی بریم بعد تصمیم به انتقال به دانشگاه خیلی عالی مث همین جورجیا داشته باشیم چه راه هایی به نظرتون هست؟ شنیدم میشه سال دوم یا سوم دکترا انصراف داد ارشد گرفت بعد آپلای کرد برای پی ان دی دانشگاه بعدی!!به نظرتون شدنیه؟؟؟

میشه قبلا هم بچه ها کردند اما خیلی راحت نیست. اونم وقتی دانشگاه عوض میکنین معمولا مجبورین که دوباره کوال بدین و ... من خودم داشتم فکرمیکردم برم سن دیگو دوستم هم اونجا برام استاد پیدا کرده بود اما در نهایت دیدم که هزینه زمانی رفتنش خیلی زیاده.

رامین پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 12:55

از اینکه مینویسی ممنونم. چیزهایی رو به دست میارم که از هیچ منبع دیگه ای نمیشه به دست آورد

خواهش

ملودی چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 21:00

ما یه لندینگ افتضاح با از این هواپیما قراضه ها داشتیم بعد ازون موقع تنم مور مور میشه یاد هواپیما میفتم. هرچی میرم فکت میخونم که هواپیما سیف ترین وسیله ست و اینا فایده نداره.
فکر کنم چرخ جلو رو یهو گذاشت زمین یا چرخ عقب رو محکم زد زمین یک تکون شدیدی خوردیم بعضی از چراغا خاموش روشن شد.

پیش میاد دیگه.

سارا چهارشنبه 12 مهر 1396 ساعت 19:18

میگم تو امریکا برای غذای حلال مشکلی نداری؟

دالاس که خیلی سخت نیست. سال اول بدون ماشین بودم خیلی دردسر بود. من خودم از سال دوم به اینکه ذبح اسلامی باشه دیگه گیر نمیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد