زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چهارم جولای

امروز چهارم جولای بود و یکی از دوستان دعوت کرده بود خونه اشون. 



خونه اش یه آپارتمان بود که خریده بود و اجاره اش بیشتر از ماهی 2500 دلار بود. خیلی دوست داشتم بدونم که چرا اینقدر اونجا گرونه. وقتی که رفتیم فهمیدم که چون به نسبت نو ساز هست و وسایل خونه همه آخرین مدل بودند. فضاش هم بزرگ بود.



قبل از آتیش بازی نمایش هواپیما ها بود ولی بیرون خیلی گرم بود و من از همون اتاق یه کم نگاه کردم. بیشتر دوست داشتم که بچه هایی که آمده بودند صحبت کنم.



من برای آتیش بازی رفتم پایین داخل پارک. منظره پارک خیلی قشنگ بود. هر سال ما رفته بودیم بالای پشت بوم یه جایی. اگرچه نمای اونجا هم قشنگ بود اما این نمای پارک رو هم خیلی دوست داشتم. کلی خانواده آمده بودند و وسایلشون رو هم آورده بودند و نشسته بودند تا نگاه کردند. مشکل اصلی جایی که بودم این بود که صدای موسیقی ای که داشتند رو نمیشنیدم. =



بعد هم این دوستمون یه تور گذاشت و خونه اش رو نشون داد. مثل اینکه یه رسم هست توی امریکا که خونه اشون رو نشون میدن. غیر از اینکه همه اتاق هاشون نشون داد ما رو تا استخر هم برد.



در کل شب خوبی بود.

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد جواد دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 20:11

سلام
وودی جان وقتی گرین کارتت بیاد امکانش هست برگردی ایران؟
از نظر نظام وظیفه به مشکل نمیخوری یا یاید سریع بری سربازی؟

سلام. میشه سالی دو به مدت سه ماه مجموع برگشت. منم بر میگردم به خانواده سر بزنم. بعد فکر کنم بتونم هم سربازی رو بخرم. خیلی فکر کردم در نهایت زندگی من یه زندگی مدام در سفر هست که از تقریبا دو سال دیگه شروع میشه و فکر نمیکنم یه جایی بخوام کل سال بمونم برای خانواده هم اگر همسر ایرانی بگیرم خونه و زندگی اصلی ام رو ایران میذارم و اگر همسر امریکایی خب امریکا.

مهدی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 18:11

ببخشین وودی جان
شما خودت یا حالا هر مهندسی دیگه ای واسه یه international ... حدودا میانگین درآمد سالانه اش واسه همون رنج median چقدره؟
مرسی

رشته با رشته خیلی خیلی فرق میکنه. از سایت payscale نگاه کنین.

مهدی یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 01:34

سلام مجدد وودی
انگلیسی رشتم industrial design
زیر شاخه هاشم product design - transportaion design و ازین چیزا
کلا design داره آخرش...ببین تو مایه های معماریه..یعنی نصف مهندسی-نصف هنر...منتهی معماری کار دیزاینشون بیشتر برا خونس این رشته برای خودرو و بسته بندی و محصولات صنعتی و اینا....
payscale رو هم چک کردم...خیییییلی اختلاف درآمدش عجیب بود...میانگین پایینش40 هزار در سال و میانگین بالاش 100 هزار دلار در سال بود...فک نکنم حداقل واسه این رشته قابل اعتماد باشه

سلام
Median اش تقریبا 50 هزار دلار هست که به نظر منطقیه. شما ممکنه مثلا 40 تا اینا برای شروع بگیرین چون اینترنشنال هستین.

مهدی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 23:38

سلام وودی
تاجایی که من میدونم دانشگاه های زیادی تو دنیا و آمریکا طراحی صنعتی دارن
ولی میگن به رشته های هنر خیلی معمولا فاند نمیدن مگه اینکه نمونه کار های خوبی داشته باشن یا یه استادی سفارش کنه یا یه همچین چیزایی...ینی پروژه مشترک بردارن با استادی تو دانشگاه مقصد
این سیستمش چجوریه؟یعنی باید تو نت یه استاد پیدا کنم که ra بشم؟
بعد یه چیزی
خب شما که تو صنعتی ترین کشور دنیا زندگی میکنی...یعنی واقعا تاحالا ندیدی کسی رو طراحی صنعتی خونده باشه؟درآمدش اینا؟
ببخشین میپرسم...آخه تو نت هرچی میگردم هیچی نیست

سلام
در مورد این رشته نمیدونم. انگلیسی اش چی میشه؟ درآمد ها رو از سایت payscale چک کنین.

محمد سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:13

سلام وودی
میگم خیلی داره بهت خوش میگذره ها ماشالله
جای ما رو هم خالی کن

وودی یک سوال
به نظرت امکان انتقالی از دانشگاه های ایرانی به امریکا یا کانادا هست؟؟
چون تقریبا همه چیز به جز زبانم مساعد هست.....که اونم دارم تمام سعیم رو میکنم ....البته انتظار فاند این چیزا ندارم یک مبلغی کار کردم کنار گذاشتم که خدارو شکر نیازی به فاند نداشته باشم
البته فکر کنم

سلام
بله ممنون. انتقالی ای که نیست. شما به روش معمول اپلای میکنین و ادمیشن گرفتین جا به جا میشین و بچه های زیادی رو دیدم که همچین کاری رو کردن.

مهدی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 18:01

سلام وودی
ایام انتخاب رشتس...
یه سوال اپلای گونه داشتم
میگم شما که تو پروسه اپلای بودی و به کسایی که ادمیشن دادن آشنا هستی
به نظرت احتمال اپلای کردن واسه رشته های دیزاین و هنر مثه طراحی صنعتی چقدره؟تو مقطع فوق لیسانس یا دکترا یا دکتری پیوسته
چون الان میخوام برم طراحی صنعتی بخونم امسال ولی وضعیت اپلای اصلن روشن نیست....صددرصد این رشته تو آمریکا هم هست و بورس داره چون کشور صنعتی هست
ولی آیا از کشور های دیگه هم دانشجو میگیره؟فاند هم میدن برای رشته های هنر؟
البته برا من فاند خیلی مهم نیست مهم اینه از یه دانشگاه خوب که سابقه کار با کارخونه های معتبر دارن بتونم ادمیشن بگیرم...ینی آرزومه
شما اطلاعی درباره این رشته نداری؟؟؟

سلام
در مورد طراحی صنعتی نمیدونم اما اگر سرچ کنین و فوق لیسانس رو دانشگاه ها داشته باشن حتما بدون فاند میتونین ادمیشن بگیرین.

آریا یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 15:30

سلام خوبی؟
توصیه ات برای یه دانش اموزی ک سال بعد کنکور ( ریاضی-فیزیک ) داره و میخواد بعد لیسانس اپلای کنه برای دانشگاه های خارج از کشور چیه؟

سلام
بلاگ قبلی منو خوندین؟ یه پست نوشته بودم که بچه های لیسانس چکار کنن.

سلام جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 22:54

دامپزشکی اونجا چه جوری ادامه تحصیل و درامد

ببخشید نمیدونم

Mohammadhossein جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 22:39

سلام رشتت چی بود
چجوری رفتی آمریکا؟
معدل و درس خوندن هات چطور
ممنون میشم راهنماییم کنی

سلام
بلاگ قبلی رو خوندین؟

ملودی چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 13:47

راس میگن آمریکاییا اهل پس انداز نیستن؟
منظورم بیمه اینا نیستا منظورم حسابیه که در بانک دارین و پول توشه و سود میره روش. همین.

سلام. اکثرشون نیستن. سود بانکی اینجا نزدیک به صفر هست. برای همین کسی پولی نگه نمیداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد