زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه شب دور همی دیگه

امشب بازم چند از دوستای قدیمی دور هم جمع شدیم. یه جورایی این آخرین دور همی ها هست چون بعضی از بچه ها دارن میرن شهرهای دیگه. من خیلی خسته بودم اما موندم و تا ساعت 3 داشتیم بازی میکردیم. امشب یه بازی جدید کردیم به اسم گلواژه که خیلی طولانی بود. هر کسی چند تا اسم رو روی برگه مینوشتن و میریختن توی یه ظرف و یکی یکی باید اسم ها رو بدون اینکه برد توصیف کرد. من همه مراحل اش الان یادم نیست ولی یادمه که هر چی بازی میکردیم تموم نمیشد.








 یه اتفاق جالبی هم افتاده بود اینکه یکی دیگه از بچه ها که مثل من بلد نبود به جای اینکه اسم های خاص بنویسه اسم هایی نوشته بود که عام بودند. خلاصه یه سری اسم مثل "فریبرز" و "فرامرز" و "فرهاد" و ... که همه هم با ف شروع میشدند و اصلا نمیشه اجراشون کرد. من اول فکر کردم که یکی دو تا هست و نوبت من که شد بازی کنم یه جوری فهموندم که یکی از اسمایی هست که این دوستمون نوشته و شروع کرد به گفتنشون و خودش هم یادش رفته بود که چی بوده و منم اصلا دیگه نتونستم هیچی بگم و کل وقتم رو غش کرده بودم از خنده.

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:11

ادم اون سبزی پلو ها رو میبینه دهنش اب میوفته
دست پخت خودتونه جناب وودی؟

نه مهمون بودم.جاتون خالی خیلی خوشمزه بود.

رضا دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 23:26

یعنی واقعا میشینین اسم فامیل بازی می کنین؟؟؟!!! جون من راس میگی!!!

آخه من دانشجوی فوق لیسانسم ولی کلا با دنیا قطع رابطه کرده ام و کلا زدم تو خط مقاله نوشتن و ... اما هنوز احساس میکنم اول خطم. مگه میشه؟! یعنی مریم میرزاخانی هم گل یا پوچ بازی میکرده فیلدز رو گرفته؟!

قرار نیست که همیشه کار یا درس باشه. در مورد مریم خانم نمیدونم.

MISS . F چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 00:12

ایشاا... همیشه ب خوشی و خنده

ممنونم.

محمد یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 23:04

این بازیای دور همی با رفقا خیلی میچسبه....
منم تو دوران دبیرستان چون خوابگاهی بودم تمام وقتمون رو پای پانتومیم و گل یا پوچ یا وسط خوابگاه فوتبال میگذروندیم.....حیف که تموم شد....
الان دانشگاه هم که بچه ها اعصابشو ندارن ما هم وقتشو نداریم
دم شما و رفقای پایتون گرم

آره خیلی خوبه

صبا یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 18:02 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

اوووففففففففففف اون ترشیاااااااااااا....واااااااااااااااایییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد