زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

در جستجوی خانه

داستان خونه گرفتن ما هم که تمومی نداره. خوبه نمیخوام بخرم این همه مته به خشخاش میذارم. امروز رفتم یه خونه دیگه ببینم که قیمتش خوب بود. اما وقتی که رسید پای معامله گفت که ماهی 70 دلار اضافه تر برای جمع آوری آشغال و تلویزیون باید بدین. منم گفتم باشه در مورد فکر میکنم اما 70 دلار اضافه تر خدایی میشه رفت یه جای بهتر. چند تا همسایه ها رو هم دیدم که به نظر نمیامد خیلی تحصیلکرده باشن. واحدهای رو به دریاچه اش هم خالی نبودند و واحدهای اونطرفی هم اصلا منظره جالبی نداشتند. خلاصه تصمیم گرفتم که نگیرم. واقعا چقدر سخته آدم یه چیزی رو پیدا کنه که دوست داشته باشه.






نظرات 11 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 22:20

سلام جناب دکتر .
بخخشید کنجکاو شدم بدونم اونجا خونه ها رو بیشتر با چه مصالحی میسازن. اینجور که تو فیلم ها دیدم و یک چند جا خوندم انگار از چوب زیاد استفاده میکنن و دیوار ها تو خالی و چوبیه. درسته؟
یکجایی نوشته بود در ایالت های کالیفرنیا ، نوادا و تگزاش بیشتر خونه ها رو با چوب میسازند.

سلام. بله درسته با چوب میسازند و خیلی هم زود میسازن.

mahan سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 11:02

وودی خونه پیدا کردی؟؟

نه میخوام برم همون the village. منتظرم تابستون تموم بشه ببینم قیمتش کم میشه یا نه.

محمد شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 08:25

عجب ویویییی
والا ویو رو به روی خونمون یک دشت کویری هست به وسعت صدها کیلومتر .....
خیلی خفن بود خدایی ان شا الله یه جای خیلی خیلی خفن پیدا کنی

هاها آره ویو اش بد نبود اما منم دیگه خیلی گیرم!

درمانده پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 15:15

سلام آقای دکتر
ببخشید وقت شما رو میگیرم یه سوال و دغدغه دارم
من از فروردین دارم زبان میخونم امتحان ازمایشی هم آخر شهریور باید بدهم... چندین ماه پیش هم دفاع کردم
الان میخوام با استادا ارتباط برقرار کنم اما نمیدونم به تجربه به سن به مقاله به رتبه دانشگاه به رتبه استاد به کدومشون توجه کنم گیج شدم به نظر شما چطوری استاد انتخاب کنم؟؟ من فول فاند میخوام بشم و رویام اینه که بیام آمریکا ولی زبانم خیلی قوی نیست الان برای تافل میخونم و همین تافل برام غوله چه برسه به GRE که همه میگن خیلی سخته... میترسم عمرم بره سر این ازمون های زبان و خیلی دیر بشه..
بعضی دوستان میگن تافل بگیر برو یه کشور دیگه عمرت رو سر جی ار ای نده و اینکه چون تو محجبه هستی آمریکا اصلا جای خوبی نیست برات خیلی اذیت میشی....
شما که تجربه دارید میشه من را راهنمایی ام کنید لطفا
ممنون میشم

سلام
اگر نمیدونین چطوری انتخاب کنین همینطوری بفرستین تا تجربه بشه و یاد بگیرین.برای فول فاند باید همه رزومه خوب باشه. دوست من به حرف اطرافیانی که خودشون نرفتن گوش ندیدین. ببینین شرایطتون چطوری و چی میخواهین و دنباله روی همون باشین.
موفق باشین.

narges پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 14:31

روبروی دریاچه بودن چه آپشن خوبیههههه
امیدوارم به زودی جایی ک دوست داری رو پیدا کنی

ممنونم.

آرمین پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 01:28

وودی دلت نخواد آدم هوس میکنه تو این خونه های لب دریاچه ساعت 6 صبح بشینه سیگار بکشه...خیلی حال میده......سیگاری که نیستی راستی؟

نه بابا آخه این چه حسی ای؟راستی اینجا سیگار خیلی کمتر از ایرانه.

زینب چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 00:23

سلام وودی امیدوارم حالت خوب باشه :)
داشتم تو applyabroad میچرخیدم بعد همینطوری رفتم تو ی تاپیکی ک بچه ها دنبال همخونه میگشتن. بعد دیدم چقد هم دخترا پیام گذاشتن برای همخونه. من برام سخت بود تصور تنهایی زندگی کردن ولی خب وقتی اینا رو دیدم بیشتر بهش فک میکنم فعلا ک باید ج ارشد بیاد. هیچ مدرک زبانی هم ندارم فعلا نمیدونم اگر دولتی قبول نشدم برای زبان بذارم وقتمو ک برای ارشد اپلای کنم یا برم ازاد ارشدو بخونم و اپلای بمونه برای دکترا.

بلاگ قبلی منو حتما بخونین. خیلی مطالب نوشتم که احتمالا به دردتون بخوره.

Milad چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 00:03

واسه شبکه های کابلی پول میدی یا از نت دانلود میکنی ؟

نه پول میدم و نه دانلود میکنم.اصلا وقتش رو ندارم.

ملودی سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 18:42

چه جالب دیشب خواب دیدم دارم آوکادو میخورم
من اصلا آدم میوه خوار و در کل گیاه خواری نیستم واسه همین تا حالا آوکادو نخوردم کلا دو سه تا میوه دوس دارم همش اونارو میخورم.
مزه ش رو میتونی توصیف کنی؟

ببخشید بلد نیستم که مزه رو نوشتاری توصیف کنم.

ملودی سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 16:29

چقدر تمیزه من واسه دوران دانشجوییم دنبال خونه بودم انقدر کثیف و داغون بودن بعد دانشجویی هم نبود آپارتماناش اینجوری کثیف بودن.

هاها نه خونه من واقعا همیشه تمیز بوده و هست. واقعا هم سورپرایز میشم میرم خونه دوستام وقتی میبینم که واقعا نامرتبه.

sama سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 08:42

واقعا خونه پیدا کردن خیلی سخته .ماهم دقیقا درگیر همین پروسه ایم .واقعا انگار غیرممکنه که یه خونه ای که همه ی ویژگی های مورد نظرت و داره پیدا کنی.امیدوارم هم شما و هم ما خونه ی مورد نظرمون و پیدا کنیم .برات ارزوی موفقیت میکنم .مرسی که وبلاگ و آپدیت میکنی خیلی برای ما ارزشمنده

بله ممنونم. به همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد