زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه شب افطاری

اینجا بستنی سنتی خیلی گرونه. فردا قرار بود که بچه ها برای افطاری دور هم جمع بشیم و برای همین تصمیم گرفتم یه حالی به همه بدم و براشون بستنی سنتی درست کنیم. اینبار بر خلاف دفعه پیش که درست کردم خیلی وقت کمتری گرفت چون این دستگاه های متعدد برای خرد کردن و مخلوط کردن رو گرفته بودم!






بستنی ام خیلی خوب شده بود و همه تعریف کردند. کلا دور هم خیلی خوش گذشت. 


امشب یه غذای جدید هم درست کردم که ترکیبی از انواع و  اقسام لوبیاها بود. یعنی توی یه فروشگاه گذاشته بود و منم فکر کردم که خیلی لوبیا پلو جالبی میشه که همه رنگی لوبیا توش باشه. اسم غذامو هم گذاشتم چهل لوبیا ولی چه فایده وقتی که لوبیا ها پختن همشون یه رنگ و تیره شدند و رب گوجه هم که زدم بهشون دیگه اصلا معلوم نبود که چند نوع مختلف هستند. خلاصه غذای موفقیت آمیزی نبود.



برای خودم هم Guacamole درست کردم که عالی شد. دیگه همشو خوردم به فردا هم نکشید. 



برای اینکه سنگ تموم بذارم سالاد هم درست کردم.



بچه ها هم کلی غذا آورده بودند که دور هم خوردیم. کلا خیلی خوش گذشت.



نظرات 5 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 00:05

ممنونم

خواهش

narges پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 14:32

چه ایده باحالب بستنی سنتی

آرمین پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 01:29

نکته سنجی منو ببخش ولی "براشون بستنی سنتی درست کنیم"
خبریه؟ازدواج مردی شیطون؟
یا چی؟

اشتباه تایپی. من و خودم :) فکر کنم تا چهل سالگی ازدواج نکنم!

الهام سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 16:37

کاش دستور بستنی درست کردنو میزاشتین
اینقدر تو نت مدل های مختلف درست میکنن آدم نمیدونه باید دقیق چی کار کنه

من از یوتیوب پیدا کردم اما الان گشتم ندیدمش. یه خانم با حالی یاد میداد به اسم جینا. شبیه این بود.
https://www.youtube.com/watch?v=CSR6CZy6vMU

sama سه‌شنبه 10 مرداد 1396 ساعت 08:39

نوش جان.واقعا خوشحالم که خوش میگذره . در ضمن از عکسا که غذاها خیلی خوشمزه به نظر میان

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد