زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

افطاری ها

هر سال من افطاری میدادم اما امسال دیگه نتونستم. دو سه بار اما افطاری دعوت شدم که امیدوارم بعدا بتونم جبران کنم و کلا بچه ها خیلی زحمت کشیده بودن. درسته که الان که دارم مینویسم چند هفته ای از اون روزا گذشته اما همیشه برای همشون دعا میکنم.



نظرات 1 + ارسال نظر
Milad شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 21:52

حال و هوات به dearborn میخوره ، تا حالا به رفتن به میشیگان فکر کردی ؟ خیلی نایس نیست ولی با دالاس هم خیلی تفاوتی نداره ، منظورم اینه هردو استیت تو یه رینج اقتصادی هستن تقریبا برای حوزه کاری تو ، غیر ازینکه MI جاذبه های بیشتری داره.

نه اگر از دالاس هم نرفتم بیشتر به خاطر این بود که آدمای زیادی رو اینجا میشناختم و دوست نداشتم که بخوام برم کالیفرنیا و از اول شروع کنم. اگر از اینجا بخوام برم میرم کالیفرنیا. به هر حال دالاس خیلی زنده نیست و این تنها مشکل منه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد