زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جشنواره رنسانس

چند مدتیه که ماه رمضان شروع شده و دیگه بعد از کارم نمیتونم برم روی پروژه ام کار کنم. واقعا خسته میشم و وقتی چیزی نیست که بخورم دیگه انرژی ندارم. چند هفته پیش قرار بود با چند تا از بچه ها بیاییم جشنواره رنسانس. شب آخر کنسل کردند و 4 تا بلیت روی دستم موند. در طی مدت دو هفته به هر کسی که گفتم نیامد با من که بریم. دیگه امروز یکی از دوستان آمد و دو تا بلیت هم دارم دو نفر دیگه که برن و خلاصه آمدیم.

قبلا در مورد جشنواره نوشته بودم برای همین دیگه نمینویسم. چیزی که ناراحت کننده بود این بود که دیگه مثل قبل با حال نبود. انگار همون بار اولی که آمدم خیلی جالب بود. این دفعه همه چیز تکراری و و بدون هیجان بود دیگه. دیگه تصمیم گرفتم که جای تکراری نرم. امروز memorial day هم بود و هر جایی که میرفتیم میگفتن یه صلوات هم برای رزمنده ها ختم کنین!












نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 00:47

سلام وودی جان
چون دیدم از روزه و ماه رمضون نوشتی جسارتا یه سوال دارم
با خودم میگم من ک الان به خدا ایمان دارم و ب نسبت اخلاقگرا هستم ولی خشک مقدس نیستم.
اگر برم یه کشوری ک مردمش مسلمون نیستند ولی انسان هستند و به هم دروغ نمیگند و خیانت در امانت نمیکنند مثل بیشتر کشورهای متمدن،احتمالا ایمانم بیشتر میشه. یعنی برخلاف نظر عوام نتیجه بهتر از زندگی توی ایران میشه
نظرتون چیه؟این مهمه برام خودم ک فکر میکنم با مهاجرت امکان داره بنده بهتری برا خلق و خدا باشم
ممنون

سلام
سئوالی که میکنین خیلی بستگی به آدمش داره. نظر من و تجربه من مثبت هست.
موفق باشین

م جمعه 30 تیر 1396 ساعت 13:40

صلوات یعنی همون صلوات خودمون ؟؟

شوخی نوشتم که تقریب ذهن بشه.

کیوان جمعه 30 تیر 1396 ساعت 10:03

سلام دکتر

آیا تا الان (بعد از این چند سال) شده که لغات GRE رو فراموش کنید (چقدر کاربرد دارند)؟ اصلا ازشون استفاده هم کردید؟ یا شده که لغتی رو جایی بخونید یا بشنوید که معنیش رو ندونید؟

آیا منابع TOEFL و GRE برای اینکه تو زبان اذیت نیشم کافی هستند (دانشگاه و کار و ازدواج و ...)؟

به خاطر فرمان مهاجرتی ترامپ، من کلا گزینه آمریکا رو برای دکتری حذف کردم و دارم به کانادا و استرالیا فکر می کنم. چون خیلی از دانشگاه های اونجا نمره GRE رو نمی خوان، به نظر شما این آزمون روی بی خیال بشیم یا برای تقویت زبان و ارتقاء رزومه اون رو شرکت کنیم (بعضی از بچه ها می گفتن معمولا نمره اش براشون اهمیتی نداره)؟ و اینکه آیا فقط با تسلط در حد نمرات خوب یا عالی TOFEL یا IELTS در درس ها و ارتباط با استادها مشکلی نخواهیم داشت؟

این رو به این خاطر از شما سوال کردم که تجربه کافی رو در این زمینه دارید. از هر کس دیگه حتی اساتید زبان داخل کشور هم سوال می کردم، جوابشون قابل استناد نبود.

با تشکر

سلام

من بسیاری از لغاتش رو فراموش کردم اما گاها اینور اونور (بعضی وقتا رادیو بعضی وقتا مقاله های اینترنتی) میبینم و یه دفعه یادم میاد که چی بوده. بله زیاد شده که لغتی رو ندونم.

فقط برای شروع دانشگاه کافی هستند.

فرمان ترامپ رو توی معادلاتتون نیارین. حالا جی آر ای یه چیزی. اگر برای کانادا و استرالیا اقدام میکنین وقت صرف جی آر ای نکنین بهتره. خیلی کم دانشگاهی باشه که اهمیت بده. با نمره خوب زبان مشکلی برای ارتباطات دانشگاه نخواهین داشت.

موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد