زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

احساس دلتنگی

چند ماه اخیر انگار روی ابرها بودم مثل روزای اولی بود که آمده بودم دانشگاه. خیلی لحظات لذت بخشی داشتم. از وقتی که فارغ التحصیل شدم انگار که همه چیز عوض شده و دنیا یه رنگ دیگه ای گرفته. هم کارم استرس نداره و هم حقوقش خوبه و هم بعد از کار هر کاری دوست دارم میکنم. بیشتر وقتا روی پروژه ای که مربوط به شرکت خودم هست کار میکنم که بیشتر از هر چیزی بهم انرژی میده.اما امشب بعد از مدت ها احساس دلتنگی کردم. همراه با من دوستای منم یکی بعد از دیگری فارغ التحصیل میشن و تقریبا هیچ کسی دالاس نمیمونه. یکی میره کالیفرنیا یکی جورجیا یکی ... خلاصه همه جای امریکا. انگاری که من موندم و خودم. 



امشب رفتم خونه یکی از بچه ها که کمک کنم وسایلش رو جمع و جور کنه و خونه اشو تحویل بده. بیشتر وسایلش رو بخشید به این و اون. قرار شد تختش و میز و صندلیش رو هم من کامیون بگیرم ببرم یه کسی که لازم داره. چقدر زود میگذره. انگار همین دیروز بود که تازه آمده بودیم دانشگاه.

نظرات 12 + ارسال نظر
اسم مهم نیست چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 03:08

قبول دارم رو ابرا بودی! اینقدر تغییر کردی که حتی منم با خوندن نوشته هات تغییرتو می فهمیدم و با خودم می گفتم چه قدر وودی عوض شده! راحت تر و آسوده تر!

ممنون.

دادا جمعه 23 تیر 1396 ساعت 16:17

ممنظور انگور الکسی تگزاس ه

آها. براش نوشتم. نمیدونم چرا بعضی ها برای وقتشون ارزش قایل نیستن و چیزایی رو دنبال میکنن که سودی براشون نداره.

انگور چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 14:17

الکسیس ی کسیه نه ی چیزی ...

نمیدونم. اخبار پوررن استارا رو دنبال نمیکنم.

انگور چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 04:06

وودی راسته میگن الکسیس تو بورلی هیلزه؟

الکسیس چیه؟

مریم چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 03:11

ببخشید وودی جان شما توی اینستا اکانت ندارین که از اونجا دنبالتون کنیم؟ اونطوری دم دستتر هست!
ضمنا خیلی جذاب و شیرین مینویسی و جالبیش اینه ک هیچوقت خسته نمیشی و رهاش نمیکنی! من هروقت دلم میگیره میام خاطرات تورو میخونم بااینکه زندگیت برای من خیلی سخته و حس خوبی بهم نمیده ولی خاطراتی که ب اشتراک میزاری انرژی خاصی دارن!
من ک براتون دعا میکنم ب تمام خواسته هاتون برسین و البته ک میرسین!

سلام
انیستا نمیشه توضیح اینا داد. درسته که عکس زیاد میذارم اما مطلب هم مینویسم. باز تلگرام میشه متن نوشت. بعدا یه زمانی بذارم ببینم میشه نوشته های اینجا رو مستقیم فرستاد روی تلگرام یا نه.

SN سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 14:56

Salam mitonam beporSam shoma lisans kodom uni dar iran bodid?

آزاد شیراز بودم.

کامیاب دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:23

سلاملطف میکنید لینک توضیحات تکنیک استاد رو برای نکور بزارید من هرچی گشتم تو وبلگ پیدا نکردم

http://zireasemanekhoda.blogsky.com/1390/10/02/post-251/
http://zireasemanekhoda.blogsky.com/1390/10/02/post-252/

آرمین دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 01:52

وودی تو نمیخوای بری کالیفرنیا؟بورلی هیلز

میرم قدم به قدم. با شرایط فعلی من اینجا بهترین جاست.

باران یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 23:32

زندگیه دیگه وودی، ببین خانواده ها چه حالی میشن وقتی دلتنگ بچه شون میشن!

علی یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 20:51

سلام خسته نباشید
یه سوال
یکی از آشنا های ما میگفت آمریکاییا چون آب اونجا گرونه حموم نمیرن مثلا ماهی یه بار برا همون کثیفن.
این گفته درسته من هرچی گفتم امکان نداره دیگه اینقدر کثافت از سرو روشون بباره گفت که اینجورین
حالا واقعا راس میگه

سلام
خیر. جایی که ما زندگی میکنیم هزینه آب به مساحت واحد تقسیم میشه و فرقی نمیکنین چقدر استفاده میکنین و باید هزینه اشو بدین. مشاهده من اینه که امریکایی ها اکثرا زیاد حمام میرن (روزی دو بار). بعضا هم توی اخبار هشدار میدن که این همه حموم نرین چون چربی های مفید بدن رو هم میگیره.

زینب یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 17:04

سلام وودی
چرا میرن ی جای دیگه همون دالاس نمیمونن ؟! شما چرا موندی دالاس؟!

من میخاستم تشکر کنم از شما ب خاطر تکنیک استاد برای کنکور ارشد منم همونطوری خوندم خیلی روش خوبی بود .
امسال سنجش خیلی در حق بچه‌های کامپیوتر نامردی کرد و رتبه دلخاهمو نگرفتم اما منتظر نتایجم.
حالا میخام تابستون برم ی جا کار کنم ک مرتبط باشه با رشتم اما ی کاری هست نزدیک خونه ولی هیچ ربطی ب رشته من نداره حالا نمیدونم برم اونجا یا بگردم مثلا کارآموزی تو رشته خودم پیدا کنم، چون برای کار میگن باید سابقه کار داشته باشی.
منم میخام برای دکترا اپلای کنم اگ خدا بخاد، هدفم بازار کار اینجا نیس.
ممنون ک مینویسی

سلام
هر کسی هر جایی که کار بگیره میره همونجا. منم اینجا کار گرفتم.
خواهش میکنم ایشالله که نتایج هم همونی بشه که میخواهین. به نظر من کارآموزی توی رشته خودتون برین بهتره مگر اینکه نیاز مالی داشته باشین. در ضمن برای رشته کامپیوتر منابع یادگیری زیادی وجود داره که ربطی به دروس دانشگاه هم نداره و معمولا برای گرفتن کار نیاز دارین که اونا رو خوب یاد گرفته باشین.
موفق باشین

علی یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 07:46 http://eshqh.blogsky.com/

سلام ب
خوبی
به روز بودی آمدم
خوبه
غربت سخت نمی گذره؟

سلام
نه خوبه خوش میگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد