زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

پروژه جدید- جای جدید

امروز برای ناهار از طرف شرکت آمدیم یه رستوران ایتالیایی دیگه. این هفته کلا کار زیادی توی این شرکت نبود و قرار شد که از هفته دیگه برم محل اصلی شرکت برای یه پروژه جدید. اینطوری هم جای کاریم عوض میشه و هم پروژه. پروژه جدید فقط 3-4 ماهه و بعدش دوباره جا به جا میشم. در کل خوبه. از تنوع استقبال میکنم. اگرچه ترجیح میدادم همینجا میموندم چون دیگه عادت کرده بودم.








کلا این هندی ها روی اعصابن. از یک ساعتی که توی رستوران بودیم چهل و پنج دقیقه داشتن هندی حرف میزدن. منم رفتم برای خودم توی رستوران گشتم و یه چند تا عکس گرفتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
ali mozafari دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 11:41

سلام
من دو ساعت هست میخ زیرآسمان شهر شما شدم. خیلی لذت بردم . صداقت و صدای زلال درون شما رو از دل متن ها میشه حس کرد.
من داشتم ثبت ایده رو سرچ میکردم که یک باره به وب لاگ شما برخوردم.
ایران و تهران هستم . متولد 57 مکانیک خوندم لیسانسش رو و متاهل هستم. 5 سال پیش ازدواج کردم.
دوست دارم بیشتر باحات آشنا بشم . نه برای فوضولی و ... برای اینکه زندگی نوع دیگری را ببینم و شاید مسیری که دوست داشتم حرکت کنم سمتش و بدلایلی موفق نشدم.
زنجیر وابستگی میبندد پای آدی را. گاهی هم جبر مسیر زندگی انسان را تعیین میکند.
ولی یک چیز برای من در زندگی جالب هست اینکه اگر قرار باشه اتفاقی برای هدف زندگی یک آدم بیفتد همیشه از مسیر منطقی و درست لزوما نمی افتد. داستان های زیادی وجود دارد مثل زندگی موسی و ...
دوست عزیز متن های شما حالم رو بهتر کرد.
الان حس میکنم نوع زندگیت توی 4 تا 5 ماه گذشته داره عوض میشود. اعتماد و آرامش بیشتری نسبت به زندگی دارم برات میبینم. امید وارم نگرش ++ و واقعی رو همیشه در کنارت داشته باشی و اطرافت هم آدم های موثر قرار بگیرن. البته خود این یادداشت ها که برای خودت اینجا گذاشتی بالاترین دوست و هم دم میتونه برات باشه. سرمایه ای که مدت زیادی صرفش کرده ای و قطره قطره دریایی از معرفت و آگاهی را نمود داده ای.
جونت سلامت

سلام
ممنونم. لطف دارین.

salam شنبه 17 تیر 1396 ساعت 23:48

میخواستم ببینم اگه یه کانال یوتیوب بزنم اگه گرفت میتونم برا انتقال وجه روت حساب کنم ومثالا 10درصدشم مال تو یا نه

نه.

ابوالفضل چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:58

ای بابا! تگزاس هم که معلومه چقدر مثل اینجا اصفهان گرم و خشکه:(

اینجا یه قطره بارون نمیاد تازه ریزگرد ها هم زیاد شدن و معضل بزرگی شده

آب و هوای تگزاس چجوره در مقایسه با مرکز ایران؟ فکر میکنم میانگین میزان بارندگی در ایالات متحده خیلی بیشتر از ایران باشه؟!

هوای تگزاس رو از ویکیپدیا ببینین. اینجا تقریبا همه سال بارون داریم. هوا هم خیلی متغیره.

mary چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 08:49

indian behavior

مری سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 22:44

calm down

what do you mean?

مریم گلى دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 23:19

سلام بر آقاى وودى

حالتون خوبه ؟ بسیاری از پستهاتون رو خووندم و خیلی استفاده کردم ،،، ممنون از این اشتراک گذاری . راستى پروژه جدیدتون هم مبارکه
من تازه در راه اپلایم ، دارم نمره زبان آماده میکنم تا ب ددلاین ژانویه امسال برسم ... از الان شروع کردم ب ٢ تا اساتید از دانشگاه هاى مختلف ایمیل زدم ولی جوابی ندادن ... ب نظرتون زوده ؟ یا مدلشون اینه جواب نمیدن ؟ باید هی ایمیل بزنم یا صبر کنم نمره زبانم اومد مثلا ٢مله قبل ددلاین شروع کنم ب ایمیل زدن ؟


ممنون از راهنماییتون .

سلام
هر وقت شروع کنین خوبه. چون کلی چیز باید توی ایمیل زدن یاد بگیرین و بهتر بشین
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد