زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

خوشی این روزای شرکت

از کاری که گرفتم راضی هستم. در کل زندگی سرعت خیلی کمی اینجا و بعضی روزا کار خاصی نیست که انجام بدم.برام خیلی مهم نیست. چیزی که مهمه اینه که وقتم بعد از کار آزاد هست و هر کاری دوست داشته باشم میتونم انجام بدم. بعد از کار معمولا روی پروژه ای که برای شرکت خودم هست کار میکنم. میرم استارباکسی جایی میشینم و کار میکنم. اینه که هیچ اعتراضی ندارم که چرا کار زیادی نیست که انجام بدم و کلا استقبال هم میکنم!


دلخوشی این روزای اینجا یه سبد میوه هست که دوشنبه تا دوشنبه پر اش میکنند و منم هر چند ساعتی یه بار میرم یه نوکی میزنم. 


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 10 تیر 1396 ساعت 03:21

وودی سلام
من چند باری این سوالو پرسیدم ازت ... ایمیلو که دیدی منم وضعیت رو تو آلمان دارم بیا یکم شیر کنیم اطلاعات رو درباره پروژه گرفتن و چطوری شرکت انلاین درست کردن و ...

سلام
باشه. بهم ایمیل بزنین.

Stifler جمعه 9 تیر 1396 ساعت 13:16

خیلی هم عالی!
خوشحالیم که بلاخره همه این داستان داره به ثمر میشینه و منتظر موفقیت های بیشتر هستیم. این نوشتن و عکس گرفتن شما به ما خیلی انگیزه میده!
just keep it going
Halten Sie es einfach hin

چشم. مینویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد