زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

پروژه جدید

شرکت ما یه پروژه جدید گرفته بود که از من خواستن اونو شروع کنم. برای همین محل کارم تغییر کرد و از امروز قرار شد یه جای جدید و روی یه پروژه جدید کار کنم. من تازه به جای قبلی عادت کرده بودم که عوض شد. باز اونجا چهار تا آدم رو توی طول روز میدیدم و یه جایی هم بود که قدم بزنم این ساختمون جدید اصلا اونطوری نیست. جای قدم زدنش هم فقط دور ساختمون هست که خیلی کمه. با این حال فکر میکنم که این پروژه برای من خوب باشه چون کار جدید هست و برای اولین بار میتونن سطح کار منو ببینن.



نظرات 1 + ارسال نظر
شکست جمعه 2 تیر 1396 ساعت 23:49

سلام یه سرچ زدم تو گوگل با موضوع شکست اپلای بعد به وبلاگ قبلی شما برخوردم ، برو نگاه کن چی نوشتی چقدر پیشرفت کردی خوشحال باش و امیدوار که شش سال پیش چی بود چی شد جالبه واسه خودمم خاطره هستش چون شش سال پیش منم این پستت رو خوندم ایشا... منم یه چند سال دیگه موفق میشم برای دکترا بیام و ....

لینک پستت:
http://zireasemanekhoda.blogsky.com/1390/08/19/post-225/

ها ها بله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد