زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

بازم شهربازی

دوباره امروز با یکی از بچه ها رفتم شهربازی. دیگه تصمیم گرفتم که وسیله هایی که همیشه میترسیدم رو سوار بشم و چشمم رو هم باز بذارم. این شد که Titan رو سوار شدیم. البته اونقدری که فکر میکردم ترسناک نبود و شایدم منم کم کم مثل امریکایی به نسبت این هیجان ها پر تحمل شدم. البته بعدش سر درد گرفتم اما نترسیدم. یادمه بار اول که این وسیله های کوچیکترش رو سوار میشدم اصلا نمیتونستم تحمل کنم و از اولش تا آخرش میترسیدم ولی الان دیگه برام عادی شده.




نظرات 1 + ارسال نظر
ملودی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 18:50

تیتان چیه؟ من اگر وسیله هاش safe باشه و از این نظر هیچ مشکلی نباشه نمیترسم (فقط از این میترسم بخاطر وضعیت بد معده م برعکس شدم مشکلی پیش بیاد) ولی جرات ندارم اینجا چیزی سوار شم یه بار ترن سوار شدم هیچی نداشت یه میله بود باید با دست میگرفتی اونم لق بود :|

یه رولر کوستر بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد