زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

تجربه تعویض شیشه ماشین

چند روز پیش یه تگرگ خیلی شدید آمد که زد و شیشه جلوی ماشینمو شکست. این یه هفته همینطوری با شیشه شکسته رانندگی کردم تا دیروز توی شرکت یه جایی رو پیدا کردم که خودشون میامدن و تعمیر میکردن. کارشون خیلی جالب بود. طرف با یه وانت که پشتش شیشه ها رو گذاشته بود آمد و در حالی که من سر کار بودم شیشه رو عوض کرد و رفت. یعنی من فقط چند دقیقه که بیام ببینمش و بعد هم چند دقیقه که پول رو بدم باهاش در تماس بودم و بقیه اش سر کارم بودم.



داشتم فکر میکردم که چقدر این میتونه طرح بزینسی خوبی برای خدمات مکانیکی و کلا ماشین حتی توی ایران هم باشه. مثلا مکانیک خودش بیاد محل کار فرد و ماشین رو تعمیر کنه و بره. حتی میتونه برای کسانی که مکانیک های خوبی هستند ولی هزینه داشتن مغازه رو ندارن خیلی طرح خوبی باشه. من مطمئنم که یه عده ای هستند که از این جور خدمات استقبال میکنن.

نظرات 1 + ارسال نظر
gsa پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 23:29

سلام دکتر وودی جان

ممنون که از همه چی برامون مینویسین

سلام. خواهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد