زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

دوستام دارن میرن

 امروز یکی از دوستام دعوت کرده بود و پیتزای خونگی درست کرده بود که دور هم خوردیم. این روزا کمی غم انگیز شده چون اکثر دوستام جاهای مختلف کار گرفتن یا پست داک گرفتن و دارن میرن. تقریبا همه بچه هایی که با من آمده بودند فارغ التحصیل شدن و یا دارن میشن و از دالاس میرن.


نظرات 1 + ارسال نظر
ariyo چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 02:11 http://www.hezartoo.mihanblog.com

وودی من شرایطتو نمیدونم و اطلاعی از اوضاعت ندارم. اما اگه من بودم تلاشمو میکردم برم کالیفرنیا ! احساس میکنم کالیفرنیا برای بازار کار توی حوزه ی کامپیوتر ساینس و بیومدیکال پیشرو تر از باقی ایالت هاست!
موفق باشی

کالیفرنیا که بدون شک پیشرفته تر هست اما حسم میگفت که الان وقتش نیست. شاید یکی دو سال دیگه برم. بستگی داره که شرکتی که کار میکنم چه تصمیمی در مورد گرین کارت من بگیره. اگر قرار باشه خودم فایل کنم کمتر از هفت ماه دیگه کالیفرنیام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد