زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

در جستجوی خانه - The village

(قرار بود هر هفته یکشنبه ها چند تا پست بذارم. این مدت نشده چون آداپتور لپ تاپم خراب شده و شارژ هم نداشتم. الان هم همینطوری سیمش رو وصل کردم که فعلا موقتی کار کنه. کار اینا هم زیاد پیش آمد. کلی ماجراها بوده که سعی میکنم تند تند بنویسم)


امروز در جستجوی خانه آمدم یه جایی که فوق العاده قشنگ بود. واقعا عین این بود که خونه ها توی یه پارک بزرگ هستند. همینطوری که داشتم توی محوطه اش میگشتم جیراج هم زنگ زد و راجع به کاراش صحبت کرد. 



محوطه اش یه مسیر راهپیمایی نسبتا طولانی داشت. توی مسیر یه دختر خیلی خوب هم بود که باهاش در مورد مجتمع صحبت کردم و میگفت خیلی راضی هست. مسیرش رو کامل رفتم تا 10 هزار قدم سهم روزانه امو هم کامل کنم.



توی محوطه چند تایی هم حیواناتی مثل مرغابی و غاز هم پیدا میشد.






چند تا زمین تنیس و یه زمین بیس بال و یه زمین گلف کوچیک و چند تا استخر و باشگاه و ... عین یه شهرک بود برای خودش. 


بعدا که خوندم دیدم اینجا  بزرگترین community دالاس هست و بیشتر از 7000 تا خانوار اینجا زندگی میکنن. واقعا بزرگ بود. اینم یه نوع زندگی هست که توی امریکا وجود داره و من مشابه اشو توی ایران ندیدم. مثل اینه که مثلا اینایی که توی یه مجتمع آپارتمانی هستند با هم تشکیل یه اجتماع کوچیک بدن و تفریح و زندگی و... اشون با هم باشه. 


قیمت ها هم به نسبت جایی که قرار گرفته و امکاناتی که داره به نظرم مناسب آمد. از اینجا خیلی خیلی خوشم آمد. با این حال اینجا 350 دلار ماهانه گرونتر از جایی هست که فعلا هستم. نمیدونم ارزش داره سالی 4000 دلار اضافه تر بدم که بیام اینجا زندگی کنم یا نه. باید بعدا در موردش تصمیم بگیرم.

نظرات 12 + ارسال نظر
ملودی چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 11:13

اینجور با خلاقیت شما به کامنتا جواب ندی صلوات

سهیل سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 22:57 http://www.shababu.us

سلام
آقا خیلی وبلاگ عالی داری ! دمت گرم ! منم امسال دارم میرم آمریکا می خوام مثل شما وبلاگ نویسی رو شروع کنم اگر خدا بخواد و وقت کنم .

سلام. به سلامتی.

جواد سه‌شنبه 16 خرداد 1396 ساعت 02:20 http://javadth.ir

سلام
متوسط اجاره توی این جایی که عکس گذاشتید چقدره ؟ ماهانه یا سالانه

ماهیانه 1000 دلار. من میخواستم یه واحد 920 دلاری بگیرم بعد خواستم یکی بزرگتر بگیرم 960. الان هنوز قانع نشدم که چند صد دلار اجاره اضافه تر تاثیر خاصی توی کیفیت زندگیم داره. البته الان تابستونه و قیمت ها رفته بالا. دو سه ماه دیگه ارزونتر میشه. ممکنه صبر کنم تا اون موقع.

زهرا شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 19:32

خیلی جای قشنگیه.

تا ببینیم خدا چی میخواد

ملودی شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 14:30

ارزش داره.
برای سلامتی روح و روان خوبه.

تا ببینیم خدا چی میخواد

تبرزین دار شنبه 13 خرداد 1396 ساعت 03:01

وودی کمک تو و عکسهات به من این بود که تا شعاع دویست کیلومتری تگزاس نیام هیچ وقت. معمولا عکسها چیزای خوب رو نشون میدن ولی عکسهای تو چیزای خوبش بده. چرا اینقدر دل تنگه اونجا ؟؟

چیش بده؟

reza جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 19:29

سلام مهندس خداروشکر مثل اینکه دارین دست رنج زحماتتون رو میبینید.
مهندس میخواستم ببینم شما بازار کار تست نفوذ، SOC و در کل امنیت شبکه رو در آینده چطور ارزیابی می کنید؟ (در آمریکا و در سایر کشورها)
با تشکر

سلام
به نظرم security همچنان به عنوان یه مسئله باقی میمونه اما توی شبکه ها کم کم محو میشه. Cloud بازار شبکه رو به هم میریزه.

Stifler پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 20:13

اگر توی روحیه ات تاثیر میزاره و حس خوبی بهش داری حتما برو اونجا!

چجوریه اینقدر تگزاس(دالاس) سرسبزه! میزان بارش اونجا در مقایسه با شهری مثل اصفهان چجوریاست؟

گرم ترین دمای دالاس چقدره تو اوج تابستون؟

اینجا همه سال بارون داره. اصفهان رو نمیدونم اما اگر از ویکیپدیا نگاه کنین همه آمارشو نوشته.

az پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 16:47

معلومه که ارزشش رو داره.اگر هزینش براتون سنگین نیست،از پولتون استفاده کنین و خودتونو مهمون یه جای قشنگ کنین.چی از این بهتر که محل زندگی آدم،باب میلیش باشه؟

تا ببینیم خدا چی میخواد

صبا پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 14:26 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

وای چه خوشگله!به نظرمن که حتما می ارزه...

تا ببینیم خدا چی میخواد

ماهی کوچولو پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 11:40 http://tekrareman.blogsky.com

سلام. چه جای خوشگلیه!
مستر خیلی استفاده میکنیم از پست هاتون! بدون اینکه بدونید اطلاعات، تجربیات و انگیزه میگیریم از مطالب.
موفق و پیروز باشید.

سلام
خواهش

مری پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 09:18

به نظر من که ارزششو داره

تا ببینیم خدا چی میخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد