زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

استارباکس و موزه هنر

از کلیسا سریع آمدم بیرون که برم و به کارم برسم. رفتم یه استارباکس نزدیک همونجا و شروع کردم به کار کردن. دو سه ساعت بعد متوجه شدم که این استارباکس دستشویی نداره. خلاصه مجبور به ترک محل قبل از موعد مقرر شدم و خودمو سریع به موزه هنر رسوندم. 


اونجا هم یه خانمی بود که گفت باید اول توی صف بایستی و دستبند بگیری. منم دیدم که شرایط جوری نیست که بخوام همچین کاری کنم این بود که دیگه بدون توجه به حرف وارد شدم :)

دوست ما یه یکساعت بعد رسیدم. توی این یک ساعت من یه نیم نگاهی به موزه انداختم. البته چندین و چند بار اینجا بودم اما هیچوقت از این زاویه نگاه نکرده بودم که چقدر جای خوبی برای ملاقات مردم هست! کلی آدم توش بود. 

این دوست ما هم بالاخره آمد و با هم رفتیم بخش هنرهای اسلامی که برای یه مدت کوتاهی جدید باز شده بود. اونجا پر از مطالب و نوشته های مربوط به ایران بود. منم با آب و تاب برای دوستم توضیح میدادم که اینا چی هستند و مفهومشون چیه. خلاصه فکر کنم در حال حاضر بهترین جا برای date باشه! حیف که این قسمت موقتی هست که تا ماه دیگه جمع میشه.






با همدیگه بقیه موزه رو هم یه نگاهی انداختیم و بعدش هم رفتیم uptown که پیتزا بخوریم. در کل خوب بود.


نظرات 19 + ارسال نظر
کیان جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 02:36

سلام دکتر عزیز ممنون که وقت میزارین.
دکتر جان من امسال کنکور ارشد دادم و هنوز هم رتبه اینا نیومده ، هدفم اپلای برای دکتری به یه دانشگاه خوب تو امریکاست مخصوصا کالیفرنیا ، اینجوری که بعد از اینکه دکترام رو گرفتم سریع برم سر کار خوبی . الان به نظر شما اگه من بتونم دانشگاهی مثل شیراز قبول بشم به نظرت برم؟ یا وایسم سال بعد دانشگاه های خوب تهران؟ شما که تهران بودین خیلی فرق میکنه؟

سلام
تهران که با شیراز خیلی فرق میکنه اما عقب انداختن درس اونقدری تاثیری نمیذاره. بهتره که چند تا مقاله خوب بدین تا هستین تا اینکه بخواهین یه سال پشت کنکور باشین.

رویا یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 21:43

شما خیلی آدم خوبی هستید. من چند شبه با وبلاگ شما آشنا شدم و حسرتم اینه که چرا زودتر پیداش نکردم. پیام دادم که ازتون تشکر کنم و بگم شما واقعا آدم خوبی هستید خوشحالم که باهاتون آشنا شدم.

ممنونم. لطف شماست. خوش آمدین.

س یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 19:34

مدت روز ها انجا بزا روزه گرفتن چطوره

صبح ساعت 5 تا شب حدود 8 و نیم ایناست.

علی یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 13:58

با درود بر شما،شما در یک پستی فرمودید روزی 25 لغت حفظ می کردید اگر اشتباه نکنم یک دروه سه ماهه یا 5 ماهه 2500 لغت حفظ کردید ، می خواستم شیوه یادیگری شما را بپرسم 1-روزی چند ساعت مطالعه می کردید 2-یعنیز فقط لغت می خواندید و معنی آن؟؟3-اگر امروز 25 لغت خواندید فردا و پس فرداو.... دوباره لغت های قبلی را هم می خواندید یا شیوه دیگری داشته اید.

برام خیلی مهمه پاسخ بدهید من سطح زبانم خیلی خیلی ضعیفه در حد صفر ،در حد دبیرستان هم نیست ،چگونه می توانم زبان خودم را بدون کلاس رفتن ارتقا بدم ،چون واسه آزمون ارشد و دکترا شدیدابه زبان نیازمندم . بابت مطالبت مفید و ارزشمند تو هم تشکر می کنم . موفق و پیروز باشید.

سلام
توی بلاگ قبلی کامل توضیح داده بودم لغات رو هم با لینک گذاشته بودم.

مهدی جمعه 5 خرداد 1396 ساعت 19:49

سلام دکتر جان ، امیدوارم که همیشه شاد و پرانرژی باشی .
یه سوال اینکه شما دالاس هستین و بچه هایی که از ایران اومدن دانشگاه های اونجا ، از چه دانشگاه هایی هستن . مثلا صنعتی اصفهان یا دانشگاه شیراز خیلی با امیرکبیر فرق میکنه؟ برای آماده سازی برای اپلای میگم. مرسی

سلام.
از همه جای ایران هستند. برای اینجا خیلی نه اما نمرات و ریکامندیشن ها و... تاثیر دارن.

alimo چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت 22:29

سفارت ممکنه به چی گیر بده ؟ اینکه سابقه کار توی نفت و گاز دارم یا اینکه برا فوق لیساننس مجدد میخوام اقدام کنم

اینکه برای فوق مجدد میخواین برین.

اسم مهم نیست یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 20:08

ای وای بازم پیتزا

خوبه یا بده؟

s شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 15:37

در مورد حمل اسلحه توضیح میدی حالا خودت اسلحه حمل میکنی یا نه

حمل اسلحه اکثر جاها آزاد هست. فقط نباید نمایان باشه (به جز موارد خاص مثل پلیس). نه بابا اسلحه برای چی؟ من یه مورچه رو هم نمیتونم بکشم.

roozbeh جمعه 29 اردیبهشت 1396 ساعت 12:14

lotf konid dar raay avordane etedal komak konid. emruz berid raay bedid.

ray dadam be yeki ham ride dadam

صبا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 23:44 http://dokhtarebaharii.blog.ir

توی وبلاگ قبلیتون اینقدررررر مطالب مفید هست که آدم اگه یه عالمه وقتای اضافی که داره رو بذاره پاش ضرر نمیکنه...خداخیرتون بده واقعا
یعنی میشه منم یه روزی توی وبلاگ از تجربیات بعد از اپلای بگم....

khahesh

پرواز پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 22:47

سلام. من داشتم درباره مطالعه لغات جی آر ای برای کنکور ارشد توی اینترنت می گشتم که وبلاگ قبلی شما رو دیدم. همیشه دوست داشتم درباره فرهنگ و زندگی مردم آمریکا اطلاعات داشته باشم ولی هیچ وقت اونطوری که باید اطلاعات پیدا نمی کردم. البته دایی ام تو میامی زندگی می کنه و زنش یه کم برام از تعطیلات آمریکایی پشت تلفن تعریف می کنه، اما برام کافی نبودن. باورم نمی شه جایی رو پیدا کردم که درباره این مسائل کلی اطلاعات توشه!
می خوام با اجازه تون از اول بشینم تمام پست هاتون رو بخونم.
ممنون بابت وقتی که برای نوشتن مطالب می ذارید.

salam
khosh omadin

پگاه سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 15:04

با سلام خدمت شما از وقتی که گذاشتید بسیار تشکر میکنم. امیدوارم موفق و سلامت باشید

خواهش

پگاه یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 21:13

با سلام خدمت شما من دکتری برق دارم و زمینه کاریم سنسور است. علاقمند هستم که در رشته تکمیلی در زمینه مهندسی زیستی در مقطع دکتری دوم شرکت کنم که تکمیل کننده تحصیلات قبلیم باشد. خواستم بدانم با توجه به دکتری اولم اصلا امکان اپلای وجود دارد. و اینکه در مکاتبه با اساتید باید در خصوص دکتری اولم صحبت بکنم. ببخشید مزاحم شما شدم. هر چند با تاخیر عید نیمه شعبان را خدمت شما تبریک عرض میکنم.
در پناه خدا

سلام
تا جایی که بنده اطلاع دارم 90 درصد دانشگاه ها به کسی که دکترا داره برای دکترا پذیرش مجدد نمیدن. بهترین کار اینه که تحقیقاتتون رو به سمت مهندسی زیستی ببرین و برای پست داک با یه استادی صحبت کنین و بیایین. معمولا چند تا مقاله در زمینه مشابه استاد داشته باشین و استاد هم پول داشته باشه برای پست داک قبولتون میکنن و البته بسیار هم بهتر از دکترای مجدد هست.

صبا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 12:10 http://dokhtarebaharii.blog.ir

سلام.اقای وودی ببخشید یه سوال...من الان تو مسیر اپلای هستم ولی یه مساله ای همیشه انگیزه رو ازم میگیره.اونم اینه که تصورم از اینایی که رفتن اینه که خیلی ایزوله میشن وارتباطاتشون کمه و کلا در تنهایی به سر میبرن.مخصوصااگه یه خورده اعتقادات مذهبی(حتی در حد نرمال و نه افراطی)داشته باشن که دیگه بدتر...واقعااینطوریه؟؟

سلام
در مورد جاهایی که ایرانی زیاده این موضوع صدق نمیکنه. مثلا زندگی اجتماعی من توی دالاس به مراتب گسترده تر از ایران هست. شهرهای کوچیکتر تا حدی این موضوع درسته. اعتقادات مذهبی هم اونجاها تاثیر منفی شدیدتری میذاره. برای اینکه انگیزه اتونو از دست ندین فکر کنین که شهرهای بزرگ میرین و اونم برای یه مدت کوتاه و اگر خوشتون نیامد خوب برمیگردین. یه مدت هم یه زندگی جدید رو تجربه کردین.

محمد یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 01:12

سلام
ببخشید DATEکردن ،یعنی قرار گذاشتن؟

سلام. یعنی با یه نفر که خوشت میاد میری بیرون صحبت میکنی ببینین اخلاقاتون هم میخوره یا نه.

sghl جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 23:46

استار بکس چیه شرکت زنجیره ای یا

یه کافی شاپ زنجیره ایه.

alimo جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 11:05

سلام. وقت بخیر برادر .مشورت
من لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد(معدل15/21) فوق لیسانس علوم تحقیقات مدیریت اجرائی( معدلمو خراب کردن بیچارم کردن بخاطر کار)
ببین بی تعارف بگو: من چون عسلویه کار میکرم و تهران درس می خوندم استادام باهام لج کردن نهایتا 3 واحد منو محرم کردن و (صفر) رد کردن برام که معدلم فک کنم از 17 برسه به 14 اینا
لاجرم از اپلای برا دکترا با این اوضاعم فک کنم باید انصراف بدم و تصمیم دارم برا مستر دوباره اقدام کنم .
حالا بسته به ایالت و دانشگاهش فک میکنی سلف فاند برا مستر بیزینس اسکول اقدام کنم بیام اونجا بعد دکترا میتونم جایی بهتر اپلای کنم با فاند (میدونم که به خیلی چیزا بستگی داره) ولی فک میکنی راه معقولانه اییه
ممنون

سلام
اگر برای مستر اقدام کنین احتمال اینکه از اینجا برای دکترا جای بهتر برین هست. جاهایی مثل texas a&m هم ارزون و هم کیفیت آموزشی خوبی دارند. ممکنه سفارت گیر بده اما اونم شانسیه بودند کسانی که گرفتند و رفتند.

جواد چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 20:31 http://javadth.ir

سلام مهندس

فرق ویزای H1B با EB3 چی هستش ؟

H1b ویزای کار هست و محدود و سه ساله که سه سال هم تمدید میشه. EB3 گرین کارت هست برای لیسانس و چند سال طول میکشه که صادر بشه.

نارگیل چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 15:28

وودی میشه یک پست در مورد ایرانی های متاهل و چالشهاشون و برنامه هاشون بنویسی ؟

سلام. نمیدونم. با وجود اینکه اکثر دوستام اینجا متاهل هستند اما از چالش هاشون اطلاع زیادی ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد