زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه شب مهمونی

امشب یکی از دوستان قدیمی همه بچه های قدیمی رو دعوت کرده بود که دور هم باشیم. غذا هم درست کرده بود که عالی شده بود. امشب خیلی خوش گذشت.



معمولا با بچه ها که هستیم آخرش مافیا بازی میکنیم. نمیدونم این بازی توی ایرانم بازی میشه یا نه اما اینجا خیلی مرسوم هست. به قید قرعه یه عده ای میشن مافیا و یه عده ای میشن پلیس و کسی نمیدونه که کی پلیس هست و کی مافیا. بعد همه باید صحبت کنند و مافیا رو پیدا کنند و بکشند. من اولا خیلی صادقانه برخورد میکردم ولی نمیدونم چی شد که امشب تصمیم گرفتم که باهاشون مثل خودشون بازی کنم و دو بار مافیا شدم و هیچ کسی هم شک نمیکرد که من مافیا باشم. خلاصه همه رو کشتم :) شب که برگشتم عذاب وجدان گرفتم که چرا همچین کاری رو کردم اما حال داد. خوش گذشت.

نظرات 6 + ارسال نظر
ladylove دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 22:32

تو ایران هم خیلی ها این بازی رو میکنن
تمام جذابیتشم اینه که بتونی انقد دروغ بگی کسی بهت شک نکنه
بازی جالبیه
اینجا کنار پانتومیم این بازی رو هم انجام میدن

اینجا هم همینه. من استعدادی توی پانتومیم ندارم یعنی بچه ها دیگه در حد استاد بزرگ هستند کلماتی که میگن قابل حدس نیست. آخه "اژدر پشمک به سر" رو چطوری آدم بگه؟

M1R1 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 09:37

خب من فکر کردم بازی کامپیوتری هست

باران سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 22:22

بببخشید چجوری همدیگر ُُمیکشید؟

با اسلحه واقعی نه بابا یکی رو انتخاب میکنن میندازن بیرون همین.

M1R1 سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 02:44

سلام بازی مافیا 3 یا یه بازی دیگه هست

نه گفتم که چطوریه بازیه.

ملودی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 18:19

ایول بزن قدش
yaaaaaaas

احسان دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 16:51

یواش یواش میشی خودشون نگران نباش

دوستای من اکثرا دانشجوها یا فارغ التحصیل های مهندسی و دکترای همینجا هستند. ما کلا خیلی مشترکات داریم. منظورتون رو متوجه نشدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد