زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چرا اینقدر خلوت؟

یه مشکل بزرگی که دالاس داره اینه که اکثر وقتا خلوته. امشب همینطوری رانندگی کردم سمت جایی که میخواستم خونه بگیرم نزدیک Katy trail. هیچ کسی توی خیابون ها نبود. کلی دلم گرفت. آخه چرا اینقدر خلوته تازه دیروقت هم نیست. درسته که فردا دوشنبه اولین روز کاری هست اما چرا هیچ کسی اینجاها بیرون نمیاد.



امشب که برگشتم خونه یه مهمون ناخونده هم دم در بود. نمیدونم هر کاری میکردم تکون نمیخورد. خلاصه با یکی از پاکت های نامه ای که برام آمده بود بالاخره یه کم دورش کردم و با هزار ترس و لرز در رو باز کردم و رفتم تو. نمیدونم معمولا از این جک و جونور ها نداریم اما امشب این پیداش شده بود.



خدا رو شکر فردا که در رو باز کردم نبودش.

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 01:32

ای بابا جناب وودی. حشره به این قشنگی! به این بدخت میاد ازار داشته باشه ؟!
من خیلی از سوسک سیاه (حموم) بدم میاد. مخصوصا نوع پروازی خیلی وحشتناکه !
اینا خوبن جناب دکتر تو منطقه ما عقرب و هزار پا تابستونا عادیه. باید حواسمون باشه دری -پنجره ای باز نذاریم بیان تو.

عجب

اسم مهم نیست چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 18:56

حشره به این خوشگلی ترس داره

صادق سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 16:57

وودی جان سلام
گفتی خلوت یه سوال اومد تو ذهنم
شنیدم که میگن تو اکثر کشورای خارجی شبها از یه ساعت به بعد امنیت خوبی وجود نداره. و این کار یعنی بیرون رفتن ِتنها، کار وحشتناکی محسوب میشه. و مقایسه میکنن با ایران و میگن که ایران این کار اصلن وحشتناک نیست به لحاظ امنیتی

حالا میخاستم بدونم شما که اونجا هستی نظرت چیه؟ چقدر واقعیت داره این قضیه؟


باز هم تشکر

سلام
محله محله فرق داره. مقایسه با ایران یه قیاس مع الفارق هست. یه جاهای شهر هست که شب ها خطرناک هست و یه جاهایی نه.

ملودی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 18:16

دیگه ترس نداره که :|
من معمولا لهشون میکنم ولی تو اینکارو نکن پرت کن اونور.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد