زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

غذای مامان پز!

یکی از چیزای خوب این روزا اینه که کلی غذا مامان پخته و گذاشته توی فریزر که بعضی روزا یکیشون رو میبرم. روزی که میخواستم ظرف ها رو بخرم فکر نمیکردم که در آینده ای به این نزدیکی این همه به دردم بخوره. بنده خدا مامانم ظرف ظرف پر کرده و روش هم نوشته که توی هر کدومش چیه!



خلاصه دست مامانم درد نکنه. حیف که زود تموم میشه و باز دوباره باید خودم آشپزی کنم :)

نظرات 10 + ارسال نظر
باران جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 14:59

منم همین مشکل رو دارم ،
یعنی وقتی میخورمشون هم خوشحالم که دارم غذای ایرانی میخورم ، هم همش غصه دارم که تموم شدنیه و ادامه نخواهد داشت!
کلا درد بدیه،مخصوصا برای من که از آشپزی خوشم هم نمیاد!چون تموم که بشن باید غذای بیرون رو بخورم!
ای کاش با خانواده مون مهاجرت می تونستیم بکنیم!

م چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت 20:38

سلام وودی
عالیه دست مامانت درد نکنه .
ان شالله همیشه سلامت باشن سایه شون بالا سرتون باشه :))

سلام
ممنون.

زهرا سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 19:39

اخی چقدر باعشق...منم وقتی خوابگاهی بودم مامانم اندازه یه ماهم اشپزی میکرد و راحت بودم

MISS . F سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 18:47

سلام آقای دکتر
لطفا نطرتونو در مورد این متن بگین

کسی که منتظر می ماند تا انتخاب شود

هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد

برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد

اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون

نهایتش این است:

زندگی ات را با "ای کاش"ها پیش نمیبری

سلام
قبلا در مورد انتظارات و خوشبختی نوشتم. نمیدونم من هیچ وقت منتظر نموندم که انتخاب بشم و همیشه خودم تلاش کردم.

نارگیل سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 13:03

وودی اگه تازه میخواستی بری ازدواج میکردی بعد میرفتی یا همینطور خشک خشک میرفتی؟

اگر شرایط اش بود خب ایران ازدواج میکردم اما شرایطش نبود. بنابراین فرقی نمیکرد.

sara دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 19:09

آخی

سلام دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 17:34

میشه در مورد هاوراد و شهر بوستون بیگی

سلام
نمیدونم. نرفتم.

ملودی دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 14:08

چه چسب کاری محکمی هم کردن که یکوقت اسمها کنده نشن
احیانا شما ته تغاری نیستی؟

خیر!

نارگیل دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 03:04

قربون همه ی مامانا من برم
وودی مامانم مریض شده خیلی حالم گرفته س

علیرضا دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 02:04

مادرها فوق العاده اند
فرشته ی روی زمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد