زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

ساعتی در Dallas Startup week

امروز روز اول Dallas Startup Week بود. من گفتم برم اونجا یه کم Networking کنم. از سر کار که برگشتم مستقیم رفتم سمت مرکز شهر.  یادمه پارسال همه روزهاشو بودم اما امسال فقط میتونم همین یه شبش رو باشم. توی راه از یه جایی رد شدم که تا حالا ندیده بودم. یه تونل وسط دو تا خیابون درست کرده بودند که جالب بود.



از وسط مرکز شهر که رد میشدم فکر میکردم که وای چقدر زندگی اینطوری رو دوست دارم که خیابون ها شلوغ باشن و ساختمون های بلند اینطرف و اونطرف.



جایی که گرفته بودند طبقه 50م یکی از بلندترین ساختمان های دالاس بود و بی نهایت هم شلوغ بود. اینقدر حرف میزدند که صدا به صدا نمیرسید.





من اصلا آماده نیامده بودم. حتی بزینس کارت هم نداشتم که به کسی بدم  و با 5-6 نفر بیشتر آشنا نشدم که اونا هم به درد کار من نمیخوردند. 



بعد از این ایونت حس کردم که در مورد Networking خیلی خیلی کم میدونم و اصلا بلد نیستم و برای همین رفتم توتیوب تا یه سری مطالب آموزشی یاد بگیرم. مهمترین چیزی که فهمیدم اینه که آدم باید با کسانی ارتباط برقرار کنه که واقعا بهشون اهمیت میده. یعنی مثل پیدا کردن یه دوست کاری هست. بعد هم مثل این هست که تو یه کاری برای اونا انجام میدی و اونا یه کاری برای تو انجام میدند. البته فکر نمیکنم اکثر کسانی که میان این ایونت ها بدونند که باید چطوری Network کنند. فکر کنم دفعه بعد که ایونت های اینطوری رو برم خیلی بهتر بتونم آدما رو پیدا کنم و ارتباط برقرار کنم. امیدوارم!

نظرات 2 + ارسال نظر
ُLuna جمعه 15 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33

سلام وودی جون
میشه یه کم راجع به نتورکینگ بیشتربنویسی؟
یه کمم راجع به رزومه و فرصت های شغلی بگو
دنبال کارم واسه تابستون البته الان کار پیدا کردم ولی دوستدارم لول بالاتری و بگیرم
کلی دالاس اپلای کردم...

سلام
خیلی طول میکشه که بخوام بنویسم. الان دیگه تابستونه. امریکا هستی از یوتیوب کلی پیدا میکنی.

جواد دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 01:54 http://javadth.ir

مهندس الان میگی جای شلوغ ولی بعد یه مدت اعصاب ادم بهم میریزه

البته امریکا مثل اینجا نیستش درسته
اینجا من سمت بازار که زندگی میکنم باید از دم در خونه تا مقصدبه این و اون توی دلم فحش بدم تا اعصابم اروم بشه

با موتور میان تو حلق ادم از زمین اسمون موتور میباره همه حق همدیگه رو میخورن
ماشین رو طرف روی پل پارک میکنه یا پیاده رو یا روی خط عابر پیاده و چون خودش کار داره بقیه پشم هم نیستن
دوستان معتاد و کارتن خواب هم هستش
طبیعت خاصی هم نداره
درسته زندگی هستش و آدم میبینی ولی اعصاب ادم خراب میشه

نه اینجا اینطوری نیست. اونقدر شلوغ هم خودم دوست ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد