زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جشن بازنشستگی یکی از کارمندهای شرکت

امروز توی شرکت جشن بازنشستگی یکی از کارمندها بود که 28 سال سابقه کار داشت. تا حالا جشن بازنشستگی کسی نبودم. تصورش هم برام سخته که یه نفر 28 سال توی یه شرکت مونده باشه. جشن خیلی ساده بود. اولش رئیس شرکت آمد و در مورد سوابق خانم صحبت کرد و بعد از کلی تعریف و تمجید خود خانمه در مورد تجربه اش توی شرکت صحبت کرد. یه دسر مختصری هم برای پذیرایی گذاشته بودند.

برای من اما این جشن یه چیز دیگه هم داشت و اون اینکه میانگین سنی جایی که دارم کار میکنم حدود 50-60 هست و اینکه شرکتی که کار میکنم چقدر کارمندهای کمی دارند و امیدی برای دیدن فرد جدیدی اینجا نیست.




نظرات 2 + ارسال نظر
خرسی چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 00:40

اییییین همه غذا یه دسر مختصره؟!

بله!

az دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 ساعت 20:27

مرسی که تجربه زندگی تو امریکا رو با ما در میون میذاری،پیگیر هستم .امیدوارم همیشه تندرست باشی

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد