زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چطوری نمیریم؟! how not to die

این هفته همینطوری که داشتم یوتیوب فیلم نگاه میکردم به یه فیلم رسیدم در مورد تغذیه و از اونجا به سایت NutritionFacts.org. فیلم اصلی سایت که خود دکتره در مورد بیشترین عامل مرگ و میر در امریکا صحبت میکنه خیلی جالب بود. دیگه اون برنامه Daily Dozen رو نصب کردم و شروع کردم که تغذیه ام رو درست کنم. البته قرار نیست که وگان بشم اما فکر کردم که حداقل خوردن روزانه این چیزایی که میگه و کم کردن گوشت از وعده های غذایی و ورزش روزانه میتونه خیلی موثر باشه. از سه چهار روز پیش شروع کردم تیک زدن چیزایی که هر روز میخورم و میخوام همینطوری ادامه بدم.


قبلا هم در این مورد خیلی خونده بودم و متاسفانه صحت داره که عامل مرگ و میر بسیاری از مردم همین عدم اهمیت به تغذیه هست. حتی تحقیقات زیادی نشون میدن که علت اصلی بیماری های مزمن تغذیه نامناسب هست. مصرف زیاد گوشت که توی امریکا واقعا بیداد میکنه به نظر من علت اصلی چاقی بیش از حد امریکایی ها و بیماری مزمن اشون هست. البته بازم طبقه مرفه و تحصیل کرده جامعه به علت اینکه تغذیه بهتری دارند و هر روز ورزش میکنند مشکل کمتری دارند.

نظرات 6 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 21:15

سلام جناب وودی
ممنون که فعال شدید و مرتب پست میگذارید، تجربیات شما برای کسانیکه در این مسیر هستند خیلی مفید هست.
من یک اپلیکیشن فارسی به اسم "کرفس"گرفتم که وقتی اطلاعات سن و وزن و قد و سوابق بیماری رو میگذارید، مقدار کالری موردنیاز و پرتئین را اعلام میکند.
و تقویم تغذیه دارد که هرچیزی که بخورید را میتوانید وارد کنید و کالری مصرفی هر وعده را دقیق محاسبه میکند و برنامه رژیم و فیلم های ورزش هم دارد، من خیلی از این اپلیکیشن راضی ام.

سلام
ممنون. نگاه کردم اونو. از این برنامه ها زیاده. منم برای همین اینو معرفی کردم که ساده بود. یعنی من کلی از این برنامه ها دیده بودم اما هیچ وقت به ذهنم نرسیده بود مثل این برنامه خیلی ساده یک چک لیست فقط باشه که خیلی هم وقت نگیره.
موفق باشین

مهدی شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 11:51

وودی جان ایرانیان آمریکا،بعد از اتمام تحصیلشون میتونن واسه خودشون کار درست حسابی پیدا کنن ویا میتونن یه کسب وکار برای خودشون جور کنن؟مثلا توی آمریکا ایرانیان ویا خارجی هایی که به سطوح فوق العاده بالا وعالی در رشته خودشون رسیدند رو دیدی؟و اینکه هیچ فیلتری اونجا از لحاظ فرهنگی واجتماعی و...برای رسیدن به سطوح عالی وجود داره یا نه؟

چیزی که میگین خیلی کلی هست. با این حال تقریبا همه دوستان من که فارغ التحصیل شدند جاهای خوب کار گرفتند و در حال گذران زندگی هستند و از جمله خود من. اینجا فیلتر بر اساس پول تعریف میشه. اگر پول داشته باشین از همه فیلترها کم کم رد میشین. برای رسیدن به پول هم نیاز به دانش و تجربه و .... هست. بلاگ رو دنبال کنین بیشتر در این مورد مینویسم.

gsa سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 16:54

سلام دکتر وودی

فقط اومدم بگم فوق العاده ای
همه ی پست ها رو خوندم ولی برای آخری کامنت میزارم

تحلیل هات درمورد آدما و روابطتشون هم خیلی جالب و خوب بود، ممنون
و واقعا ممنون که وقت میزاری و این مطالب رو می نویسی


امیدوارم منم بتونم زندگی مستقلی رو تجربه کن
مموفق و پیروز باشی
و آرزو می کنم روزهای فوق العاده عالی ای رو تجربه کنی

خواهش ممنون

فرزانه دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 17:51

سلام اقا وودی حال شما خوبه؟
همونطور که میدونید توی ایران اکثر کسانی که سرمایه ای توی ایران دارن میزارند بانک و سود میگیرند (که متاسفانه بانک ها هم اونا رو وام میدن به بقیه با بهره های بالا)(سیستم ربا خواری)
میخواستم ببینم اونجا که سود بانک اینقدرا نیست چطور سرمایشونو زیاد میکنند؟
مثلا یک فرد دانشجو که مشغول درس خوندنه و نمیتونه وارد بازار کار بشه تو ایران سود پول رو میگیره تا درسش تموم شه ولی توی خارج چطوره؟
میدونم ک یکی از راههاش بورسه ولی میخواستم نظر شما رو هم بدونم ممنون

یه کم صبر کنین توی برنامه ام هست که براتون بنویسم.

مری دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 17:27

منم برنامشو گرفتم
ممنون

خواهش

ملودی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 16:20

داشتم پست رو میخوندم زلزله اومد 3.9 ریشتر
آقا یه رژیم عجیب هست lchf رژیم سلامتیه چاقی و لاغری نیست. خانومی که سوئد رفته بود پزشک تغذیه، دکتر یه کتابی معرفی کرد و گفت اگه خواستی اجراش کن.
یچیز عجیب غریبیه کربوهیدرات رو میکشه پایین چربی رو بشدت میبره بالا! برو سرچ کن خودت میفهمی

برای سالم موندن نیاز به کارهای عجیب و غریب نیست. بدن انسان نیاز به مواد مختلف برای سالم ماندن داره و این چیزی که معرفی کردم تقریبا همه موارد مهم رو پوشش داده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد