زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

Udemy و کمی در مورد هیپی ها

فکر کنم که توی سایت هایی که قبلا معرفی کرده بودم Udemy رو نگفته بودم. این سایت هم خیلی رشد قابل توجهی داشته. این هفته توی درس An Entire MBA in 1 course ثبت نام کردم که قیمتش 10 دلار بیشتر نبود. همینطوری که دارم کار میکنم اینم گذاشتم توی گوشم گوش میدم. البته وسط های درس که رسید دیگه مفاهیم مالی اش رو نمیشد گوش داد و باید اسلایدهاشو هم میدیدم اما تا اونجاهاش عالی بودند. انگار که داشتم همه چیزایی که بلد بودم رو مرور میکردم. کیفیت کورس ها اصلا به خوبی Udacity نیست اما قابل قبول هست.


یه مطالب خیلی جالبی هم در مورد جنبش هیپی ها توی امریکا و تاریخچه دره سیلیکون توی درس بود که برای من جدید بودند. همیشه فکر میکردم که این هیپی ها آدمای عجیب و غریبی هستند و مثلا دیوانه اند اما بعدا که در موردش خوندم دیدم که اینا یه جنبش اعتراضی بودند و مربوط به زمان جنگ ویتنام بوده که تاریخچه بسیار جالبی هم دارند. 


یکی از چیزای بسیار جالبی که توی امریکا تجربه کردم اینه که چقدر دنیا با چیزی که بهمون یاد دادند فرق میکنه. من یادمه که مدرسه که میرفتم یکی از بچه ها قبل از رسیدن معلم این آرم peace رو روی تخته کشیده بود (یا یه آرم شبیه اون). معلممون که آدم برآشفته شد گفت میدونین این چیه؟؟ کی اینو کشیده؟ این آرم گروه های رپ شیطان پرستی و هیپی توی امریکاست. میدونین اگر یکی همینطوری بیاد از اینجا رد بشه و همچین چیزی رو ببینه میاد و میگیردتون و اعدامتون میکنه؟ دیگه نبینم کسی همچین کاری کنه و همون تخته پاک کن گچی اونو پاک کرد. یعنی من از اون موقع فکر میکردم که هیپی ها همون شیطان پرست ها هستند و اینم آرم شون هست. خیلی بده که ما وقتی بچه هستیم به بزرگترهامون اعتماد میکنیم و هر چی میگن رو قبول میکنیم و بعد که بزرگ میشیم با یه سری افکار و باورهایی در خودمون مواجه میشیم که با دنیای بیرون متفاوت هست.

نظرات 5 + ارسال نظر
Vahid چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 02:35

Udacity و سایت های مشابه استفاده کردی؟

بله وحید جان نوشته بودم که. من هفته ای چند ساعت وقتم رو برای یادگیری مطالب جدید از این سایت ها میگذرونم.

M1R1 سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 15:24

اره دیگه اینجا هرکی از نشانه ها سر در نیاره میگه مال شیطانه
چند وقت هم ارم شرکت های رو شیطانی می گفتن

ملودی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 15:28

من از بچگی هرچی بزرگترها میگفن برعکسشو باور میکردم :))
حالا جدای از شوخی الان که فکر میکنم اصلا بچه ای نبودم که همه چیز رو راحت بپذیرم. منظورم باورهاست. خیلی جنبه خوبی داره این قضیه. الان که سنم رفت بالا این قضیه باعث شده وقتی یه بحث و گفتگویی پیش میاد هم از جانب خودم و از جانب بقیه اشخاص درگیر تجزیه ش میکنم.

خوبه

آرمین دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 10:23

البته که هیپی ها اعتراضی بودن...ولی در اعتراض فقط کوک و ماری مصرف میکردن...ولی آهنگ هاشون قشنگه خدایی

امیر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 23:07 http://seire-takamole-man.blogsky.com

والا از بخش اول پستت که هیچی نفهمیدم:|

ولی درمورد بخش دوم موافقم
متاسفانه به عقیده ی بعضی ها همه شیطان پرست ان مگر اینکه خلافش ثابت بشه
حالا اسم نمیبرم فک کنم خودتون میدونید

چرا متوجه نشدین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد