زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

Party Bike دیگه چیه؟!

امشب رفتم سمت Deep Ellum تا منطقه اونجا رو هم ببینم. این چند ساله من دالاس بودم اینجا نیامده بودم. برای اولین بار یه چیزی دیدم به اسم Party Bike. یه ماشینی بود شبیه مینی بوس بود که دو طرفش رکاب بود و یه ده نفری نشسته بودن و دلخوش داشتن رکاب میزدن و میگشتن.



 این منطقه دالاس خیلی شبیه Austin بود. توش پر از آدمای عجیب و غریب هم بود. یه عکس از دور گرفتم اما درست توی عکس معلوم نیست. یه عالمه آدم با موهای سیخ سیخی و سیم کشی توی گوش و بینی اشون یه جا جمع شده بودند. یعنی من همینطوری هاج و واج داشتم نگاهشون میکردم. 

من اصلا احساس امنیت نمیکردم و بنابراین اونجا رو به سرعت ترک کردیم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
ملودی دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 20:29

یعنی سیم کشی منو کشت و اینکه به سرعت صحنه رو ترک کردی عالی بود :))
منم میخوام گوشمو سیم کشی کنم.

آرمین دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 19:28

ازین سیم کشی شده ها اینجا هم زیاده....تازه فاز شاخ و باکلاس بودن هم دارن عجییییییییب...واقعا فازشونو نمیفهمم

آها نمیدونستم

سمبا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 22:11

وودی تو اخرشی دیگه .. اینهمه اونجایی و تازه داری میری ببینی شهر رو؟

وقت نشده. البته خیلی جاها رو رفته بودم اینجا رو نرفته بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد