زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه ساعت هوشمند گرفتم - Samsung gear s2 classic

روز دومی که سر کار بودم یه جلسه بود دیدم همه یه ساعتی دستشونه. منم تنها کسی این چند روز کلی گشتم دنبال یه ساعت خوب برای خودم بگیرم که با پدیده ساعت های هوشمند آشنا شدم. البته ملت همه میگفتن که این ساعت ها هنوز برای استفاده عموم مناسب نیست چون مرتب باید شارژ بشه و بیشتر طرفداراش کسانی هستند که خوره تکنولوژی هستند اما دوست داشتم که یکیشو داشته باشم. فکر میکنم که در آینده نزدیک دیگه کسی یادش نباشه که تلفن همراه چی هست. همه چیز تبدیل به تکنولوژی های پوشیدنی هوشمند میشه. مثل ساعت هوشمند یا عینک هوشمند و ...



الان که این پست رو مینویسم چند هفته ای از خرید این ساعت میگذره و باید بگم یکی از بهترین چیزایی بوده که توی زندگی برای خودم خریدم. خیلی فراتر از چیزی که میخواستم بود. یعنی من فقط یه ساعت میخواستم دستم باشه ولی  با این خیلی چیزای بیشتری به دست آوردم. بهترین چیزی که داره اینه که تعداد قدم ها رو هر روز میشماره. قبلا S health روی موبایلم بود اما کی حوصله داره که هی بره توی اون. به علاوه من بیشتر وقتا موبایلم رو از جیبم در میارم و از خودم دور نگه میدارم (شاید به خاطر اشعه و ...) اما این ساعت همیشه میتونه دستم باشه. بعد اینه که وقتی برای یه مدت طولانی میشینم بهم پیام میده بلند شم و راه برم و وقتی  این کارو میکنم تشویقم میکنه. از این بابت هم خیلی راضی هستم چون هیچ وقت با این نرم افزارهایی ویندوز نتونستم ارتباط برقرار کنم. آخه همیشه که آدم پشت کامپیوتر نیست. ولی با این هر جایی که برای مدت طولانی بشینم بهم پیام میده. از اون بهتر وقتی برای پیاده روی و ورزش میرم مرتب تشویق میکنه که keep on و منم هی ادامه میدم. دیگه هم اینکه پیام های موبایلم میاد روی صفحه ساعت و دیگه لازم نیست گوشیمو از جیبم در بیارم یا unlock کنم تا ببینم پیام هام چی بودند. خلاصه واقعا راضی هستم. تنها بدیش اینه که باید هر روز شارژش کرد و بنابراین شب ها قبل از خواب باید از دستم درش بیارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
سید سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 15:08

سلام
مبارکت باشه ؟
مدلش چی هست ما هم بگیریم ؟

سلام. توی عنوانش نوشتم.

زهرا شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 18:49

سلام
یه سوالی در مورد حجاب داشتم : شما که الان چند ساله در امریکا هستید پوشش خانم ها براتون عادی نشده؟ مخصوصا پوشش موی سر. چون در قرآن چیزی در مورد پوشش سر نگفته. میخواستم نظر شما رو به عنوان کسی که تو محیط باز زندگی میکنه بدونم.

سلام
برای من خیلی خیلی عادی شده. الان کسانی که حجاب دارن برام دور از ذهن شدن.

آرمین جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 16:11

سلام خوبی؟ منو میشناسی؟ قبلا چنتا نظر دادم. ۱۹ سالمه . اگه لاتاری برنده بشم و بیام امریکا (ایالت تگزاس) میتونم کار پیدا کنم؟ دولت چه امکانات خاصی بهم میده ؟ مثلا شنیدم ماهیانه ی حقوق جزئی میده تا کار پیدا کنم

سلام
من در مورد لاتاری و شرایط بعدش چیزی نمیدونم. از بچه های مهاجرسرا بپرسین. بعدشم شما اول برنده شو بعد ببین کجا چکاری پیدا میشه.

حسین کاظمی سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 18:13

پسر فکر کنم تو کم کم یه چند سالی از تکنولوژی عقبی یادمه این ساعت هوشمند و اینا از چند سال پیش مطرحه

جدی؟ نه بابا حرفش بود. چیزایی هم که آمده بود قابل استفاده نبود. اینو من واقعا دارم استفاده میکنم هر روز و خیلی هم راضی ام. خوب شد fitbit اینا نگرفتم. تازه همه هم هی تعریف میکنن که چقدر ساعتم خوشکله

پریسا سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 00:59

سلام آقای وودی
توی مطالبتون خوندم که فرمودید اگر یک دختر مسیحی خوب دیدید ممکنه باهاش ازدواج کنید ببخشید این سوال رو میپرسم اخه الان دل مشغولی من و بسیار بیشتر برادرم که خارج از کشور هستیم هست شما که مسلمون هستید بر به مشکلی نمیخورید؟! مثلا فرزنداتون مسیحی بزرگ میشن یا مسلمون ؟
خواهش میکنم از دست من ناراحت نشید بخاطر این سوال حقیقتش بهترین فرد و نزدیکترین فکر به خودم و برادرم شما رو دیدم
منتظرپاسختون هستم

سلام
در این مورد دو سه بار جواب دادم. من به شخصه مشکلی با دین کسی ندارم. برای من مهمترین معیارم اینه که طرفم "انسان" باشه. بچه های من هم امیدوارم خودشون تحقیق کنن و برای زندگیشون انتخاب کنن. کاری که من میکنم اینه که اونا رو با تفکرات مختلف آشنا میکنم.

سارا دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 19:56

میتونم بپرسم مدلش چی هست؟

توی عنوان پست هست.

مینو دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 12:13

سلام چه جالب

ملودی دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 09:04

holy technology
با ساعتت همزیستی مسالمت آمیز پیدا کردی شب درش میاری سختته.

نه به نظر میرسه ساعات خواب رو هم حساب میکنه. میخواستم ببینم توی هفته چقدر بیخوابی میکشم

M1R1 دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 07:36

قشنگه . مبارکت باشه .

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد