زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

تجربه خنده دار توی پارکینگ

ساختمان کاری ما یه ساختمان بزرگ چند طبقه کنارش هست برای پارکینگ. امروز وقتی میخواستم پارک کنم توی پارکینگ متوجه شدم که ماشین هایی که میبینم هی تکراری میشوند. بعضی وقتا هم جدید میشدند. خلاصه کلی گیج شده بودم که چرا اینطوری میشه. بعد فهمیدم که از برای رفتن به طبقات بالا فقط یه مسیر اون وسط وجود داره و بقیه مسیر ها توی همون طبقه تکرار میشوند. یعنی داشتم هی دور خودم میچرخیدم! کلی به خودم خندیدم که چقدر گیجم! 



امروز همینطور کشف کردم که توی مجتمع یه جا یه آبفشان قشنگ هم هست. در کل خیلی خوبه.


نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 19:40

مرسی...نه برا ارشد رو که مطمئنم میشه مشکلم اون نیس...سوالم اینه که واسه دانشگاه های دیگه که بخوام اپلای کنم...فرض کنین بخوام اپلای کنم آمریکا واسه دکترا...گیر نمیدن تو که کارشناسیت یه چی دیگه بوده ارشدت یه چی دیگه نمیشه و این حرفا؟

میگم که دانشگاه ها همه ریزنمرات رو چک میکنن. اگر واحد به اندازه کافی پاس نکرده باشین برای ادامه تحصیل یا بهتون ادمیشن نمیدن و یا میگن بیایین و یکی دو سالی واحد اضافه پاس کنین. ببینین اونایی که میخوان پذیرش بدن میخوان مطمئن باشن که شما زمینه لازم و کافی رو برای ادامه تحصیل دارین.

آرمین دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 23:09

سلام مجدد آقای وودی...من رو حرفاتون فک کردم + یه سرچی تو اپلای ابرود...دیدم تحصیل با مدرک طراحی صنعتی جزو محالاته تقریبا و آینده شغلی درستی هم کلا نداره چون جاش رو اکثرا میده به بقیه مهندسی ها مگه اینکه کسی توش خیلی خاص باشه که اونم استخدام و اینا نیس...طراحی هارو میخرن...یع سوال پیش اومد برام...من اگه کارشناسی طراحی صنعتی بخونم و فوق یکی از گرایش های مکانیک...میتونم بی توجه به مدرک کارشناسیم که متفاوته و فقط با مدرک فوقم اپلای کنم واسه دکتری یکی از گرایش های مکانیک؟(مکانیک خودرو)

سلام
معمولا میشه برای ارشد تغییر رشته داد. اگر رشته ای که میخواهین بخونین خیلی فرق داشته باشه اونوقت ممکنه مجبور بشین یکی دو سالی اضافه تر درس پاس کنین. اینجا اکثر کسانی که نمیتونن تصمیم بگیرن دو تا رشته ای میخونن. یعنی آخرش هم دو تا مدرک میگیرن ولی درس های هر دو رشته رو میگذرونن. نمیدونم ایران هم میشه یا نه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد