زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

محل کارم خوبه

امروز رفتم محل کار جدید. یه ساختمون چند طبقه که بیرونش با درونش خیلی فرق میکرد. تا رفتم توی ساختمون متوجه شدم که انگار اینجا زندگی جریان داره. کلا اکثر جاهای دالاس اینطوری هست که بیرون به جز ماشین چیزی نمیبینی و آدما رو فقط توی ساختمون ها میبینی. 



محیط کاریم به نظر محیط خوبی میامد. چند تا فرق اساسی با محیط قبلی میکرد. اول اینکه مثل یخچال سرد نبود. دوم اینکه همه جا پنجره بود. از داخل میشد قشنگ بیرون رو دید. سوم اینکه یه جایی برای پیاده روی داخل ساختمان داشت. به خونه فعلی ام هم خیلی نزدیک تره. مسئول مستقیم من که یه هندی هست هم به نظر آدم خوبی میاد. کار خاصی از من نخواسته که انجام بدم.



نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz سه‌شنبه 22 فروردین 1396 ساعت 18:50

سلام
آقای وودی
انشالله همیشه راضی باشید. تبریک میگم گه از محل کارتون خرسندین .
به امید شادکامی

ممنون

بابالنگدراز دوشنبه 21 فروردین 1396 ساعت 12:57

بالاخره دوتا آدم دیدیم تو عکسات! انصافا من نمیتونم درک کنم که اینقدر خلوت باشه ی جایی . ایران تراکم جمعیت بسیار بالاست تو همه ی شهرها ..

بله اینجا نیویورک و مراکز شهرها خیلی شلوغ میشن. بقیه جاها خلوت هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد