زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

شبکه های اجتماعی در امریکا

شبکه های اجتماعی توی امریکا با ایران خیلی متفاوت هستند. حتی نحوه استفاده هم متفاوت هست. 


اینجا توییتر (twitter) بیشترین کاربرد رو برای اخبار و اطلاع رسانی داره و تقریبا هر چیزی رو هر کسی بخواد لحظه ای دنبال کنه از توییتر استفاده میکنه. بعد افراد معروف هم اکثرا توییتر دارند و میتونن برای همدیگه و دیگران پست بذارن. 


شبکه جدی تر دیگه یوتیوب (Youtube) هست. یوتیوب حتی برای کارهای تجاری هم استفاده میشه. بسیاری از افراد نه تنها ویدئوهاشونو به اشتراک میذارن بلکه دنبال کننده ویدئوهای دیگران هستند. اکثر شرکت ها و افراد معروف هم کانال های یوتیوبی دارند.


لینکدین (Linkedin) هم که جای همه آژانس های کاریابی رو گرفته و هر کسی دنبال کار میگرده یا مطالب مربوط به تجارت داره اینجا میذاره. 


شبکه بعدی اینستاگرام (Instagram) هست که یه جورایی جای فیس بوک رو گرفته. اکثرا عکسهای لحظات خوب زندگیشونو میذارن. البته بعضی شرکت ها هم تبلیغات میکنن.


شبکه بعدی هم که بیشتر بین جوان ها رایج هست اسنپ چت (snapchat) هست. چون پیام هایی که فرستاده میشه بعد از یه مدت پاک میشه اکثرا دوست دارند از این شبکه استفاده کنند.


فیس بوک (Facebook) هم هنوز فعال هست اما من میبینم که دوستای امریکایی من بیشتر توی اینستاگرام عکس میذارن و از همونجا میفرستن توی فیس بوک و کمتر به فیس بوکشون سر میزنن.


بخوام بگم زیاد هست مثل Reddit و Pinterest و... اما فقط بگم که telegram و viber و whats appو imo ... اینجا کاربردشون فقط تماس با خانواده توی ایران هست!

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 03:38

کانال های پرمخاطب یوتیوب معمولا یکی دو میلیون بازدید کننده دارن که معلوم نیست چه قدرشون واقعی هست و خب با این وضع اصلا نمی تونن با یه شبکه ی تلویزیونی که در یوتیوب کانال هم داره رقابت کن.
متاسفانه یا خوشبختانه کسب درآمد در هیچ جایی آسون نیست که اونجا آسون باشه. در ایران هم خیلی از افراد انواع و اقسام مشکلات در کسب درآمد دارن درحالی که عده ای دیگه ندارن.

وحید سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 14:37

بومی های اونور از whatsapp برای ارتباط های شخصی بین خودشون استفاده میکنن. Telegram اونجا محبوب نیست و در کشورهایی مثل روسیه و ترکیه و ایران ازش استفاده میشه. کشورهای شرق آسیا مثل ژاپن و تایلند هم بیشتر Line استفاده میکنن.
از Youtube واقعا میشه درآمد خوبی کسب کرد؟ یه آقای اسپانیای ایرانی هست کانال PrankInvasion داره و گفته میشه به دخترا پول میده تا تو خیابون بوسشون کنه. به نظر نمیرسه بشه پول چندانی بدست آورد.
https://www.youtube.com/watch?v=gsV7jTuZ6rw&ytbChannel=PrankInvasion

اینجا کسب درآمد اصلا آسون نیست. برای کسب درآمد خوب از یوتیوب باید به اندازه یه شبکه تلویزیونی جذابیت داشته باشین. معمولا استفاده از یوتیوب برای ارتقای و تبلیغات کسب و کارها بهتر هست.

هستی دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 17:08

سلام
مرسی بابت توضیحاتتون

خواهش

ملودی یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 17:01

اینجا توییتر برای مزه پرانیست.
یوتیوب رو کلا بیخیال شیم بنظرم.
لینکدین یک راه باکلاس جهت معرفی مهارتهای شغلی به دیگران بوده و در عمل چیزی ازش درنمیاد.
اینستاگرام ولی، بعضیها واقعا صفحات خوبی دارن. بعضیها از تمام خوراکیهاشون عکس گذاشته و بعضیها هی درتلاشن بگن به به من چه شادم به به من خوبم به به چه لایف استایلی دارم.
یا به به چه خوشگلم یه عالمه سلفی میگیرم.
از اسنپ چت برای انواع ادیت کردن عکس از قبیل میمون و سگ و گربه اسفاده میشه.
برای تماس هم بشخصه فقط تلگرام دارم و چیز خوبیه چون پیامای رایگان با اینترنت میفرستی که شکلک و صوت و تصویر هم شاملش میشه، من جای ایمیل یا شماره تماس ازش استفاده میکنم.ولی بعضیا فلان چیزش رو درآوردن.

چه جالب

هدف یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:39

چه جالب.
واقعا چرا ایرانیا اینقد تلگرام باز شدن ؟ البته قبلا وایبر بود که سرعتش کند شد همه اسباب کشی کردن

فکر میکنم چون شبکه های دیگه اکثرا در ایران فیلتر هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد