زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

دکتر وودی!

امروز روز دفاع بود. بالاخره تزم رو دفاع کردم. خیلی سئوال کردن اما در کل کسانی که آمده بودند خیلی خوششون آمده بود. مقاله ژورنالم آماده نشده بود که میخوام توی همین یکی دو هفته تمومش کنم و سابمیت کنم. یکی از استادا یه چیزی گفت و من گفتم بذارید من با نظر شما مخالفت کنم و بعد نظر خودمو گفتم و استادم از این موضوع خیلی خوشش آمد و بعد از جلسه گفت جواب سئوالا رو خیلی خوب دادی. حالا دیگه چیزی نمونده. باید اشکالات فرمتی تزم رو درست کنم و قسمت های کپی رایتش رو هم درست کنم و تمومش کنم. دیگه کار خاصی نمونده. حالا رسما دکتر شدم دیگه! مامانم هم چند روزه آمده و امروز کلی خوشحال شده بود.


این مدت کلی انتخابات امریکا رو دنبال میکردم. از هزار تا فیلم و سریال سرگرم کننده تر و آموزنده تر بود. در مورد انتخابات امریکا بعدا کلی مینویسم. امشب شب انتخابات هست و هنوز نتیجه معلوم نیست. من دوست دارم ترامپ برنده بشه و امیدوارم که بعدش هم به وعده هاش عمل کنه. جولین آسانرژ میگه که امکان نداره بذارن ترامپ به کاخ سفید برسه اما خدا میدونه چی بشه. یعنی ممکنه تقلب کنن؟ اخبار الان خیلی جالبه. ممکنه استقرار نیروهای امنیتی برای جلوگیری از شورش مردم بعد از تقلب باشه؟ ممکنه آمار منتشر شده دروغین تستی نبودن و عددسازی رسانه ها برای برنده شده کلینتن بوده؟ ممکنه ترامپ رای مردم رو بیاره اما الکترال ها پول بگیرن که قانونی کلینتون رو رئیس جمهور کنن؟ ممکنه آمار رو توی استیت های اصلی دستکاری کنن تا کلینتن برنده بشه؟ خدا لعنت کنه اوباما رو اگر تقلب کنن و فردای انتخابات بیاد بگه انتخابات امریکا اصلا قابل تقلب کردن نیست! چیزی که مشخصه در حال حاضر رسانه های حکومتی طرف کلینتن هستن و رسانه های مردمی و آزاد طرف ترامپ و کسانی که میشنن اخبار سی ان ان و ام اس ان بی سی و ... رو میبینن فکر میکنن ترامپ فاشیسته (در حالی که نیست) کسانی که از اخبار اینترنت رو دنبال میکنن میدونن که چقدر خطرناکه که کلینتون رئیس جمهور بشه. نصف مردم شکه میشن اگر ترامپ رئیس جمهور بشه میشه مثل brexit. خدایی چه روزی دفاع کردما 

نظرات 35 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 22:58

سلام
با تبریک فراوان بابت به ثمر نشستن تلاشهایتان . من وبلاگ اولتون کامل خوندم و ازتون سپاسگزارم که تجربیاتان را بیچشمداشت در اختیار دیگران گذاشتید. نثر روان و دلنشینی دارید. کاش داستانهای وودی را ادامه میدادین هرچند که میدانم دکتر وودی دیگه وقت این کارارو ندارن.
امیدوارم سربلند و سلامت باشید و تمامی آرزوهایتان ختم به خیر شود.

لژیونر:https://fa.wikipedia.org/wiki/لژیونر
البته منظور دوستمان از لژیونر بازیکن فوتبال یک کشور در گشور دیگر است که به صورت استعاره درمورد دکتر وودی استفاده کردند.

سلام
خواهش. ممنون بابت ترجمه

gsa شنبه 27 آذر 1395 ساعت 00:09

سلام
بی نهایت بتون تبریک میگم دکتر وودی
انشالله خدا کمک کنه منم بتونم ی روزی دکتر شم

مثل همیشه براتون آرزوی موفقیت و پیروزی دارم
بازم تبریک میگم

سلام
ممنونم.

امین چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 11:30

سلام وودی عزیز من همونم ک ارشد داشتم و مجبور شدم برم خدمت سربازی درسته شاید یادت نیاد ولی من همیشه مطالبتو دنبال میکنم و اگر دیر کامنت میذارم بخاطر سربازی هست باید بیام مرخصی بعد دنبال اینترنت باشم ک این وبلاگت باز کنم از اینجا جنوب ایران دکتراتو تبریک میگم نزدیک به شش ماهه ک دنبالت میکنم واقعا انگار هرکاری میکنی خودمو به جات تصور میکنم خیلی دوستت داریم چون به آرزوی خیلی از جونای ایران جامعه عمل پوشاندی دمت گرم گل کاشتی پسر به امید روزی که در امریکا ملاقاتت کنم بازم تبریک پاینده باشی بازن برامون بنویس

ممنون. شما هم همینطور.

زهرا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 18:14

سلام یه سوال دیگه داشتم شما چرا با دیدن برخورد استادتون دانشگاهتون رو تغییر ندادید ؟ منظورم اینه که امکانش رو به راحتی داشتید ؟
خوب اینجا هم دانشجوها می تونند جابجا میشه لطف کنیدتفاوتش رو بگین ؟
ممنون .

سلام
امکانش بود اما معمولا عوض کردن استاد باعث طولانی تر شدن زمان دکترا میشه. اینجا چند تا بچه ها مجبور شدن عوض کردن و یکی دو سالی به دکتراشون اضافه شد. من ایران رو نمیدونم اما فکر میکنم خیلی چیزاش مشابه باشه. مثلا اگر استاده لج بیفته بخواهین با یکی دیگه هم کار کنین ممکنه بره بگه این دانشجوی من بوده و یه جورایی رای اون استاده رو هم بزنه...

امیر سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 02:44

وودی جان سلام

یا بهتر بگم دکتر وودی

خیلی خیلی تبریک میگم، ایشالا که همیشه موفق باشی

درباره ترامپ هم به شخصه نظرم به نظر شما نزدیک تره به شرط اینکه با ایران بد تا نکنه، فعلا که کاندیداهای وزارت خارجه و سازمان سیاش لرزه به تنمون انداخته!

سلام
ممنون. منم امیدوارم که برای ایرانی ها بد نشه.

زهرا دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 11:23

سلام و خدا قوت ...
میخواستم بپرسم اونجا که شما هستین امکان سرمایه گذاری با پس انداز تون تو بورس یا چیزی شبیه این رو داشتین یا دارین ؟ این کار چه شرایطی داره ؟ به در آمد داشتن حین تحصیل کمکی می کنه؟
ممنون میشم پاسخ بدین ...
موفق باشین.

سلام
من توی بورس سرمایه گذاری نمیکنم چون چیزی ازش نمیدونم. پس اندازم هم گذاشتم تا یه کاری چیزی پیدا بشه. بله میشه در حین تحصیل سرمایه گذاری کرد. از بورس چیزی نمیدونم. سرمایه ای که دارم رو هم برای شرکت خودم میخوام.
موفق باشین

محمد یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 22:31

از صمیم قلب به تو دکتر وودی عزیز تبریک میگم امیدوارم و از خدا میخوام که همیشه از زندگیت راضی وخشنود باشی.

ممنونم.

روح اله دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 20:56

سلام
دکتر وودی عزیز
صمیمانه تبریک میگم بهت
آرزوی موفقیت در مراحل بعدی رو برات دارم.
چقدر خوب مادرت اومده پیشت این موضوع هم تبریک داره مادرتو خوشحال کردی خیلی خوبه.

سلام
ممنونم. آره مامانم خیلی خوشحاله.

امیررضا دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 12:47

خیلی مبارکه
ایشالله ما هم Phd رو بگیریم

ایشالله

محمد یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 20:50

اقا سلام
درود بر شما که الان دکتر لژیونر ما در سرزمین غرب هستید
امید وارم بیش از پیش موفقیت هاتو ببینینم

سلام. لژیونر چیه؟ ممنون.

ثنا جمعه 21 آبان 1395 ساعت 12:12

کاش زودتر با وبلاگتون آشنا شده بودم. ممنون از اینکه همه تجربیاتتون اینجا مینویسید. واقعا سردرگم بودم. و اینکه با خوندن وبلاگتون فهمیدم چه روش اشتباهی دارم تو زندگیم. اینکه تک بعدی هستم و از همه پتانسیل و وقتم استفاده نمیکنم. آدم فوق العاده ای هستید. یه دنیا مرسی بابت این وبلاگ و نوشته هاتون.

خواهش

ثنا پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 19:46

سلام. اول از همه تبریک بگم بابت دکتر شدنتون. بعدش بگم وبلاگ قبلیتون فوق العادست. واقعا دارم ازش استفاده میکنم. خیلی دقیق همه چی رو گفتید درباره مراحل و کارای لازم واسه اپلای و تافل ... شاید باورتون نشه ولی دارم از اول میخونم مطالب اون وبلاگتون. امروز آرشیو 89 خوندم. دیگه چشام درد گرفت. ولی قشنگیش واسه منی که وبلاگ دومتون اول پیدا کردم اینه که وقتی داشتم میخوندم که چقدر سخت بوده همه اون کارا باهم همزمان با دفاع ارشدتون، کم آوردنا، بی خوابی شباو ... میدونستم الان از تز دکتراتونم تو آمریکا دفاع کردید. که اون همه سختی نتیجه داده و به رویاهاتون رسیدید. تازه فهمیدم من چقدر بلند پرواز بودم که میخواسم از هاروارد و استنفورد شروع کنم :))
آرشیو 89 که خوندم دیدم چقدرررررررر سخته و من فکر میکردم خیلی کار آسونیه.
ولی یه فرار از سربازی چه انگیزه ای بوده واسه شما. تبریک بابت این اراده.
اینجا الان ساعت 8 شبه. از 5 عصر تا الان فقط آرشیو 89 خوندم. و خیلی راه و روش ها دستم اومد. مرسی. برم که کور شدم :))

سلام
خواهش و موفق باشین

M پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 16:28

تبریک تبریک تبریک

ممنون

samon پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 16:05

تبریک آقای دکتر. ایشاالله همیشه موفق باشی وودی عزیز

ممنونم

ناهید پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 09:25

تبریک

ممنونم.

یک دوسدت پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 00:21

سلام وودی
من اکثر مطالبت رو در نوشتن sop و سی وی و ماور لتر خوندم. فقط یه سوال دارم ببخشید اگر مبتدیانست! کاور لتر همون sop هست؟ آخه اکثرا نوشتن cv , sop می خواهیم اما بعضیا هم نوشتن کاورلتر هم باشه؟ شایدم کاورلتر خلاصه ی sop است؟

سلام. فکر کنم آره. معمولا برای اپلای کار کاور لتر مینویسن تا مثلا بگن ما کی هستیم و برای چی داریم اپلای میکنیم.

علیرضا پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 00:13

سلام وودی عزیز
تبریک میگم
خدایش روز باحالی دفاع کردی
امیدوارم این چند وقته از تجربیات گذشته ات بیشتر و بیشتر بزاری
موفق باشی

سلام
ممنونم. حتما.

جنید چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 23:45

وودی جان
خوشحالم که کار دفاعت تموم شد امیدوارم همیشه موفق باشی .

ممنونم

زهرا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 23:26

تبریک میگم دفاعتون رو.امیوورم سرعت موفقیتتون خیلی در اینده بیشتر از الان بشه.راستش بخاطر تلاشم برای مهاجرت به امریکا خیلی حالم گرفتست که ترامپ رای اورده...بدشانسی اوردم

شایدم خوش شانسی.

شروین چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 22:56

تبریک وودی جان
باید بگم قلبا خوشحال شدم. تو تک تک مراحل اپلای از راهنمایی هات استفاده می کنم و دعات می کنم واقعااا!
حالا دیگه بهانه نداری وقت داری چند تا پست خوشگل و تپل پر از عکس بگذاری! یادمه چقدر از غذاها و دانشگات عکس میکذاشتی!
موفق باشی برادر.

ممنون. باشه حتما

sama چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 22:00

تبریک میگم

ممنون

آرزو چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 20:05

تبریک میگم آقای وودی... ایشالا موفقیتا ی بیشتر...
منم ترامپ ترجیح میدادم به هیلاری ... دمشون گرم تقلب نکردن حداقل...
امیدوارم برای ما ایرانیا چه تو ایران چ بیرونش وضعیت بدتر نشه با اومن ترامپ...

ممنون. ایشالله

ملودی چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 13:09

باکلاس شدی الان :))
من دارم با یک دکتر گفتگو میکنم، بله.
فرخ باد.

سارا چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 12:44

تبریییییک دکتر وودی

ممنون

حسین کاظمی چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 12:41

باید گفت Good Bye Saudi Arabia
پیروزی دونالد ترامپ میتونه دارای نتایج زیادی برای امنیت ملی ایران داشته باشه البته در صورتی که حکومت ایران بتونه از این موقعیت به خوبی استفاده کنه

باید صبر کرد و دید

حسین کرد شبستری چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 12:36

تبریک بابت دفاع. و تسلیت بابت انتخابات
از دید یک ایرانی خارج کشور آره ترامپ خوبه! اما از یک ایرانی داخل کشور نه! چون اساسا یک اونجلیسم افراطی هست و کسایی که میخان برن امریکا و حتی خارج کشور به زودی شاهد قیمت دلار 7000 تومن و بالاتر و افزایش تحریم ها خواهند بود.

ممنون. ایشالله که برای کسی بد نشه و تحریم ها هم برداشته بشه.

اسم مهم نیست چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 12:32

مبارک باشه. راستی یه هدیه هم براتون دارم بفرمایید ازش خوشتون می یاد؟

ممنونم. بله اینم یه گل برای شما

bahare چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 11:59

سلام
تبریییک
چه استاد خوبی که مخالفت کردی ناراحت نشده. دانشگاه ما که حق نداشتیم مخالفت کنیم

سلام ممنون.

دانشمند چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 11:06

باسلام. موفقیت شما راتبریک می گوییم.

سلام ممنون

پری چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 10:05 http://tehran2berkeley.mihanblog.com/

مبارک باشه! چه خبر خوب و خجسته ای! این اول صبحی وسط این کارزار انتخابات پستت رو خوندم و کلی خوشحال شدم! و چقدر خوب که مامان هم پیشت هست.
به نظرت برای ماهایی که بعدا میخوایم بیایم آمریکا روی کار اومدن ترامپ مضر نیست؟ (چون خودت هم قبلا به نظر میرسید باهاش موافق نیستی و الان میگی خوبه که اومده، البته میدونم که در نهایت اومدنش به نفع عامه آمریکا تموم میشه...) یابرای خودت و اینکه بخوای بمونی اونجا، شرایطت رو سختتر نمیکنه؟

ممنون.
برای کسانی که از ایران میخوان بیان احتمالا ترامپ بهترین گزینه بود. عجیب اینه که هر زمان روابط ایران و امریکا بهتر میشه اوضاع ویزاها خراب میشه و برعکس. فکر کنم برای من سختتر باشه اما اونقدری مهم نیست. خدا هوای منو داره.

!!!!!! چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:31

وااااای تبریک ....هوررررا بالاخره این فصل از زندگی وودی تموم شد :) تصور اون لحظه مخالفت با اعلام نظر خودتون جالبه :) دیگه واقعنی دکتر شدی :....خوب فصل جدید شروع شد حرکت ، انگیزه و تغییر و رسیدن به اهداف شده مثل یه رمان...
موفقیت را براتون آرزو میکنم...شروع فصل جدید هم خدمتون تبریک میگم دکتروودی
امروز توی تاکسی اخبار انتخاباتو میشنیدم امیدوارم هرکی که خیره رئیس جمهور بشه چون سنرنوشت آدمهای زیادی تحت تأثیر قرار میگیره

ممنون.

الهام چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:25

مبارک باشه و موفق باشید

ممنون

زینب چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 08:14

سلام
تبریک میگم انشالله همیشه سلامت و موفق باشید

سلام. تشکر

محمد چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 06:59

راستی شما که تمومش کردی بیا اقایی کن بگو چی میوخندی این سالا

محمد چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 06:33

تبریک بی نهایت مبارک باشه شیرینیش چی میشه? راستی وودی جان ایران همه طرفدار سیاست های کلینتون خیانت کارن مدر گرامی داعش .....ولی مهم نیست ایشالا ترامپ میاد بالا

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد