زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

حوصله ندارم تز بنویسم

این مدت اصلا حوصله نداشتم تز بنویسم. تقریبا دو هفته ای هیچ کاری روی تزم نکردم. ددلاین دفاع هم داره نزدیک میشه و این هفته دیگه باید تاریخ نهایی رو ست کنیم. تنها کاری که کردم این بود که کلی مستند دیدم و اخبار رو دنبال کردم. کلی فیلم در مورد انتخابات امریکا و سابقه هیلاری کلینگتون Anonymous - Hillary Clinton: The Hillary Files Full Documentary دیدم. مطالب بسیار جالبی در مورد نحوه کشته شدن کندی توی مستند JFK to 911 Everything Is A Rich Man's Trick بود. بعد هم رفتم توی 11 سپتامبر و چند تا فیلم هم در مورد اون دیدم. خبر بی بی سی از خراب شدن ساختمان 7 بیست دقیقه قبل از اتفاق افتادن حادثه نشون میده چه نمایش مسخره ای اجرا شده بود. بعد کلی فیلم دادگاه های جدید مربوط به ایمیل های هیلاری و اینکه چطوری اف بی آی و بقیه سازمان ها نذاشتن که محاکمه بشه رو دیدم. خلاصه کلی خودم رو در مورد سیاست امریکا و دنیا به روز رسانی کردم و هم تقویت زبان کردم. جالب بود که خیلی به نسبت روزی که آمدم امریکا میتونستم حرفها رو بفهمم ولی بازم بدون زیرنویس خیلی جاهاش سخت بود مخصوصا دادگاه ها و البته هیچوقت فرصت نداشتم که در مورد سیاست امریکا چیزی بخونم و حالا خوندم. 


این سخنرانی Trey Gowdy هم از همه مطالبی که دیدم بهتر بود: Trey Gowdy Gives Epic Pin Drop Speech Shocks Entire Crowd With The Truth

حرفای بسیار بنیادی ای مطرح میکنه که میشه در مورد کلی نوشت و حرف زد. مثلا (ترجمه به مضمون) میگه از همکارام پرسیدم که به آزادی بیشتر ارزش میدین یا حقیقت. همه گفتن آزادی. ولی شما بپرسین که چی شده که شما به آزادی بیشتر از حقیقت اهمیت میدین؟ آزادی بدون حقیقت به چه دردی میخوره؟

مهم نیست که به دیگران بگین به "چی" اعتقاد دارین. مهم اینه که بگین "چرا" به این اعتقاد دارین. 

میخواهین دیگران رو قانع کنین؟ میدونین چی کار میکنه؟ حقایق, سندیت, اعتبار, صداقت و... ... شاید نتونم بگم چی کار میکنه اما میتونم بگم چی کار نمیکنه: توهین. میخواهین حرفتونو بزنین؟ با توهین به هیچ جا نمیرسین. دوم دو رویی. اینکه جلوی مردم یه چیزی بگین و پشت سر یه کار دیگه ای کنین...

منتظر یه پیام آور هستین؟ منتظر یه رهبری هستین بیاد شما رو تغییر بده, یه ریگان دیگه, یه لینکن دیگه,.... میدونین پیام آور کیه؟ شمایین!...



داشتم فکر میکردم که حرفاش حتی به درد جامعه ما هم میخورده و من دوست داشتم. یه کم هم در مورد اخبار ایران خوندم و کلی اعصابم به هم ریخت دوباره. فقط میخواستم بگم حاج آقا خدا قبول کنه. بعد فکر کردم خب جز این بود شاید باید تعجب میکرد اگرنه این همه فساد از کجا آمده؟ همون بهتر که قرار نیست بچه هام توی همچین جامعه ای بزرگ بشن. ولی انگار فساد همه جا هست اینور یه جور و اونور یه جور دیگه.

منبع عکس: http://basijpress.ir/fa/news-details/75154/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%AA-%C2%AB%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D9%88%D8%B3%DB%8C%C2%BB-%D8%A8%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-+-%D8%B5%D9%88%D8%AA/


میدونین وقتی آدم حوصله نداره یه کاری کنه هی طول میکشه. این مدت روزی نیم ساعت هم ننوشتم. دیگه فرسایشی شده. یعنی قرار بود 120 صفحه کلا بنویسم. تا الان 160 صفحه نوشتم و هنوزم کلی مطلب مونده که ننوشتم :( این هفته هم آخرین مهلت برای تعیین وقت دفاع هست. دیگه باید تمومش کنم.
نظرات 10 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 17:25

به حرف های ادمای الکی خوش گوش نده من که با وب تو حال میکنم
بهترین قلم رو داری این یک
و اینکه برای افرادی که نمیدونن وب قبلی اقای دکتر رو بخونید متوجه میشید ایشون فردی کاملا مذهبی و اخلاق مدار هستند و امیدوارم همیشه در همه ی کارها موفق باشند

اینطورا هم نیست:)

اسم مهم نیست سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 14:17

راستی چی تو ایران اتفاق افتاده که اعصابت به هم ریخته؟؟؟؟؟؟!!!!

اتفاقات زیادی میفته که دوست ندارم راجع بهش بنویسم.

اسم مهم نیست سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 14:13

مشکل آقا شهاب حسادته. اینو کاملا می شه از نظراتشون حس کرد. بنابراین لازم نیست باهات بحث و جدل کنیم. چون مشکلت حسادته، اگه حتی اول های بحث منطقی پیش بره، آخرش می کشه به بی منطقی. امیدوارم خوب شی.

دوست ندارم نظرات رو حذف کنم. مشکل بیشتر ما پیش قضاوت هست. احترام متقابل لازمه هر محیط فرهنگی ای هست.

شهاب دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 21:47

من نمیدونم کدوم بخش از نظر قبلیم به نظر شما مثل نظر یک آدم بی سواد بود؟؟؟!!! (خوبه خود شما در پاسختون به صورت ظریفی مباحث مطرح شده از طرف اینجانب رو تایید کرده اید) ولی اصولا تا اونجایی که من اطلاع دارم، آدم های بیسواد نه سواد خوندن و نوشتن دارن و نه سواد کار با کامیپوتر، حالا چه برسد به کار با اینترنت آقای دکتر!
در مورد اون موضوع هم باید عرض کنم که؛ جدا شگفت آوره شما نسبت به مسائل علم غیب دارید و اینجوری درباره موضوعات با اعتماد به نفس حکم صادر می کنید و اگر اطلاع ندارید باعث شرمساریه که اینجوری به خودتون اجازه می دید، با آبروی یک نفر اینجوری بازی کنید و برای مسئله ای که وقوعش اثبات نشده اینجوری حکم صادر کنید.
تنها به لحاظ اینکه زمانی مطالب وبلاگ شما رو با احترام به نویسنده اش می خوندم و فکر میکردم آدم مقیدی هستید(هر چند الان برای وقتی که صرف اون کردم بسیار متاسفم)، چند نکته رو برای شما و همچنین استحضار سایر عزیزانی که خواننده این مطلب هستند و امکان داره پیرو نظرات قبلی درج شده ذیل این مطلب سوالاتی براشون بوجود آمده باشه نکاتی رو عرض می کنم:
اولا باید این رو بگم که من نه طرفدار این طرف هستم و نه طرفدار اون طرف تا الان هم به هر چیزی که رسیدم حاصل تلاش و زحمات خودم و پدر و مادرم و لطف و عنایت خدا بوده. ولی تا اینجا که از خدا عمر گرفته ام به نکاتی رسیده ام که نظرم رو نسبت به برخی از موضوعات عوض کرده. همیشه سعی کردم که از حق دفاع کنم ولو اینکه به ضررم تموم بشه و هیچگاه از صراط انسانیت خارج نشم.
ابتدا شما و خوانندگان محترم رو به خواندن دو حدیث زیر دعوت میکنم:
1) امام صادق (ع) می فرمایند: کسی که به منظور عیب جویی و ریختن آبروی مومن و اینکه او را از نظر مردم بیندازد سخنی را نقل کند، خداوند او را از ولایتش بیرون کرده، به سوی ولایت شیطان می فرستد ولی شیطان هم او را نمی پذیرد.
2) مردی در حضور رسول خدا (ص) از کسی بدگویی کرد، در همان جا فرد دیگری از او دفاع کرد. حضرت فرمودند : "کسی که جلوی آبروریزی برادر مومنش را بگیرد، از آتش دوزخ در امان است" و در روایت دیگر است که فرمودند: "کسی که در غیاب برادر (مسلمان) خود از او دفاع کند، بر خداوند لازم است که او را از آتش جهنم محافظت کند".
من به واسطه های مختلف (هم یکی از بستگان خیلی نزدیکم وکیل هستند و هم برادرم دانشجوی حقوق هستند) از سیستم قضایی ایران شناخت نسبتا خوبی دارم. این رو میدونم که اگر فردی روی یک پاکت سیمان هم یک شکایتی رو بنویسید که حقش پایمال شده اون موضوع تا آخر رسیدگی میشه. اگر هم کسی استطاعت مالی نداشته باشه که موضوع رو پیگیری کنه، سیستم براش وکیل مجانی استخدام میکنه و در همین سیستم هم اگر کسی به صورت آشکار و با وجود مدارک مستند حق شما رو بخوره، اگر به دادگاه انتظامی قضات شکایت کنید فورا اون قاضی رو تعلیق می کنند و ... مگر اینکه به هر طریقی امکان اثبات حق شاکی وجود نداشته باشد.
من نه قصد دارم وارد شرح و بحث و دفاع از روند دادرسی در ایران بشم و نه قصد دارم این بحث رو با شما تا قیامت ادامه بدم؛ فقط در این بخش این نکته رو ذکر میکنم که اگر کسی بدون اثبات جرم شخصی (حالا هرچی میخواد باشه) و اون هم در این سطحی که شما مطرح کردید(نسبت دادن عمل منافی عفت و نسبت دادن تهمت و افتراء)، اگر به فردی تهمت بزنه اول خودش دچار ترویج فساد و فحشا در جامعه و دامن زدن به اون شده و ...
این مطلب شما، رو به دو جهت من رو خیلی متاثر و ناراحت کرد. اول اینکه بدون اثبات جرم به فردی که تمام عمرش رو با قرآن سپری کرده نسبت دادید (شما از اون شاکی ها مثال زدید، من هم میگم چطور ممکنه فردی 40 الی 50 ساله با این سابقه همچین کاری ازش سر بزنه؟؟؟) و دوم اینکه این عمل رو عمدا (نمیدونم چرا؟!) به شخصی متصل کردید که من شخصیت ایشان را در کلام شخصیت های بزرگ غربی که معمولا (به جز مثال سوم) تحت تاثیر آمریکا و لابی های یهودی هستند، اینگونه جسته ام:
1) بان کی مون دبیر کل اسبق سازمان ملل: شما فقط رهبر ایران نیستید، بلکه رهبری مذهبی جهان اسلام را هم بر عهده دارید.
2) کوفی عنان دبیر کل اسبق سازمان ملل: ایرانی ها و مسلمان ها باید افتخار کنند که چنین رهبری دارند. ایشان از همان ابتدای ملاقات، قلب مرا تسخیر کردند. شخصیت معنوی ایشان چنان مرا تحت تاثیر قرار داد که پیش خودم فکر کردم چرا شخصیتی مثل من باید دبیر کل سازمان ملل باشد.
3) ولادیمیر پوتین: حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد.
و ...
پ ن پ: اگر خدا به کسی که به مردم تهمت دروغ بزند بال هم بده؛ همیشه به این دلیل نیست که بتونه از روی پل های ویران شده پشت سرش پرواز کنه، شاید به این خاطر بهش بال داده باشه که به تاوان عملش با سر بزندش زمین. پس کمی مراقبت کنید و اگر قدری نسبت به حقیقت این موضوعی که مطرح کردید شک دارید استغفار کنید.

سر که نه در راه حقیقت بود
بارگرانیست کشیدن به دوش

فکر میکنم بهترین کار اینه که چهار سال دیگه برگردین و ببینین من چی نوشتم و شما چی برداشت کردی و نوشتی.

محمد دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 01:25

ورودی جان چه حوصله ای داریا که جواب میدی.بیخیال کسی که خودشو به خواب زده رو که نمیشه بیدار کرد

بعضی ها واقعا خودشونو به خواب نزدن.

شهاب جمعه 30 مهر 1395 ساعت 15:24

آقای فری

آدم تا وقتی خونه یکی مهمونی میره؛ که برای صاحب خونه ارزش و احترام قائل باشه (که تا قبل از این، اومدن به اینجا و مطالعه مطالب این وبلاگ، برای من همین حکم رو داشت) ...

ولی وقتی همون مهمون ببینه، که صاحب خونه داره برخلاف ادعاهایی که داره عمل میکنه، قطعا عقل و شعور حکم میکنه که وسط مهمونی بلند شه و اونجا رو ترک کنه، چه رسد به این وبلاگ و نویسنده معلوم الحالش ...

اگر بعضی ها قصد دارن با زیر سوال بردن همه چیز و با وطن فروشی به یه مشت اجنبی کودک کش گرین کارت بگیرن، باید یکی باشه به بقیه افرادی که میخوان از راه درستش برای مهاجرت و ادامه تحصیل در آمریکا اقدام کنند، بگه که دارن سر چه قبری فاتحه میخونن...

منم برای دکتری عازم کانادام، ولی هیچوقت نه حاضرم اینجوری پل های پشت سرم رو خراب کنم و نه با وطن فروشی آب به آسیاب صهیونیست ها بریزم. تمام

http://www.iqna.ir/fa/news/3539390/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D9%88%D8%B3%DB%8C

نظر قبلیتونو رو حس کردم یه آدم بیسواد نوشته. اینقدر هم پرت و پلا توش بود که اصلا جواب ندادم. اما حالا جدا تاسف میخورم که چرا یه آدم تحصیل کرده باید اینطور به قضاوت بشینه.

در مورد موضوعی که گفتین اول اینکه قبول کنین پرونده ای بوده. خیلی سخت نیست که توی همون سایت این مطالب رو هم پیدا کنین:
"درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه"
«کارشناس شورای‌عالی قرآن متهم است به تشویق به فساد و فحشا از طریق بیان مطالب غیراخلاقی و تحریک جنسی نوجوانان، ارتکاب اعمال منافی عفت و افعال حرام با نوجوانان.»
گفته معاون قرآنی وزیر ارشاد: "از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا می­‌کنم دستور فرمایند رسیدگی به این پرونده در اولویت قرار گرفته"

پس نمیشه اصل وجود پرونده رو انکار کرد. بعد وجدانا چند تا بچه 13-14 ساله چه پدرکشتگی ای با "کارشناس شورای‌عالی قرآن" میتونن داشته باشن که بخوان برن دادگاه چنین اتهاماتی رو در موردش مطرح کنن؟ شما خودتو بذار جای این بچه ها. اصلا حاضر میشدی بری همچین کاری کنی؟ من حتی اگر برام اتفاق هم افتاده بود ممکن بود جرات نکنم همچین کاری رو کنم. حالا چند سال آزگار دنبال پرونده بودند و به جای نرسیدن موضوع رسانه ای شده... بعدشم معلومه که اگر این فرد مجرم هم باشه بیاد بگه که کاری نکردم. بهتر نیست به جای نگرانی از آبرو ی نظام و جامعه قرآنی و آب و آسیاب و دشمن و صهیونیست و ... فساد اداری ای رو که اجازه نداده پرونده ای که به روایتی براش قرار مجرمیت هم قبلا صادر شده محکوم کرد و خواستار اجرای عدالت شد؟ اگر محکوم کردن ظلم به یه هموطن اسمش وطن فروشیه حمایت از ظالم و خود ظلم اسمش چیه؟ چرا عدالت باید فدای مصلحت بشه؟ اگر یه نفر انسان باشه باید خودش صف اول مبارزه با ظلم باشه...
حرف آخر اینکه وقتی یه نفر انسان بودن و حق طلبی و حمایت از مظلوم رو اولویت قرار بده خدا بهش بال میده که پرواز کنه و نه نگران پل های پشت سرش هست و نه جلوی روش.
----
پاورقی برای مخاطبین دیگه بلاگ که شاید فکر کنن مخاطب حرف ایشون در مورد "وطن فروشی به یه مشت اجنبی کودک کش" بنده بودم باید بگم که کاری که من برای دکترام کردم بسیار بسیار با ارزش تر از دو تا مقاله ژورنال هست. یه ابزار برای استفاده در ریسرچ های پزشکی درست کردم که میشه باهاش هر چند ماه یه ژورنال داد!!! مقاله ژورنالش رو دارم همراه با تزم مینویسم و سابمیت میکنم که ایشالله تا چند ماه دیگه جوابش هم بیاد. خدا رو شکر مقاله های فوق لیسانسم به اندازه کافی خوب بودند و سایتیشن گرفتن.
در مورد زبان هم بگم که اگر 20 سال هم در امریکا زندگی کنین و رشته اتون حقوق نباشه ممکنه وقتی فیلم دادگاه ها رو نگاه میکنین یه سری کلمات تخصصی حقوقی اصلا نشنیده باشین و بخواهین از زیرنویس استفاده کنین (در مورد بقیه زمینه ها هم صدق میکنه).
در مورد EB2 با وکیلی که حاضر نیست هر کیسی رو بگیره تا آمارش خراب بشه صحبت کردم و این قسمتی از چیزی هست که برام نوشته: "
Having said that, you do have a viable case to pursue, and we have helped many clients with credentials similar to yours get their case approved."
فعلا اقدام نکردم تا مدرکم رو بگیرم. بعدشم چون هر شرکتی برم با توجه به توانایی ها و ... میتونه این کار رو سریعتر و راحتتر انجام بده و هزینه ای هم برام نداره ممکنه اینطوری اقدام نکنم. بنابراین اصلا نگرانی ای در مورد گرین کارت و ... ندارم. در ضمن با صهیونیست و ... هم هیچ ارتباطی نداشته و ندارم و نخواهم داشت.

فری پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 16:18

آقای شهاب هرکسی میتونه برای خودش یه وبلاگ داشته باشه و از تجربیات شخصی و علایقش بنویسه، تو چرا ناراحتی؟ اصلا اگه ناراحت میشی چرا میای اینجا؟ چرا همه چیزو جز به جز میخونی؟ این کار شما مثل اینه که برای یه جا مهمونی بعد از خونه ی صاحبخونه و وسایلش ایراد بگیری! داشتن یکم شعور اصلا چیز بدی نیست

شهاب چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 11:32

دلم به حال آدم های شکست خورده و در به دری میسوزه که در تصوراتشون میخوان فکر کنند بزرگ شده اند، ولی فقط دلشون میخواد در تخیلات شون اینجوری فکر کنن و به بقیه اینجوری نشون بدن ...

کسی که بعد از 5 یا 6 سال زندگی در آمریکا هنوز اینقدر انگلیسی رو نمیفهمه که باید از زیر نویس استفاده کنه !!! و بعد از اتمام یک دوره دکتری نتونسته حتی یک مقاله ISI داشته باشه !!! و دلش به شرکت در یک کنفرانس الکی خوشه، اومده یه وبلاگ ساخته و به مردم درس روش زندگی میده !!!!!!!!

داداچ شما برو همون مستندت رو ببین به اینا کاری نداشته باش

من آمریکا رو کاری ندارم ولی میدونم کسی که یکم جنم داشته باشه خیلی راحت (البته کمی) میتونه EB1 و EB2 رو بگیره ... ولی گویا بعضیا یرخلاف ادعاهای صد من یه غاز، از این امر ناتوانن و اونجا فقط ایالت های آمریکا رو در طی دوران تحصیل سیاحت میکردن ...

به قول معروف؛ بعضیا اگر بیل زنن برن باغچه خودشون رو بیل بزنن ...

و کلام آخر:

کیه که دیگه امروز ذات واقعی آمریکا رو نشناخته باشه؟؟؟ به نظر من ترامپ از همه آمریکایی ها علیرغم همه دیوونگیش، فعلا بنا بر شرایط و منفعتش در این برهه از زمان؛ صادق تره، چون تمامی حقیقت های موجود در آمریکا رو برای بعضیا که نمیخوان خیلی چیزا رو ببینن عیان کرد. فقط باید خودشون رو به خواب نزنن تا ببینن ...

کشوری که دوتا جانی کاندید ریاست جمهوریش بشن دیگه معلومه توش چه خبره، یکی موسس داعش و دیگر رو هم شرمم میشه بگم چیه

پ ن پ: من مخالف هیچی نیستم، فقط میگم آدم باید درباره هر چیزی واقعیات رو بیان کنه، نه عقده های دورنی خودش رو با آب و تاب رو کنه ...

فری سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 21:00

سلام وودی عزیز، از کجا میدونی خبری که راجع به حاج آقا خونده درسته و شایعه نیست؟

سلام. هیچوقت نمیدونم ولی اسنادی مثل صدای ضبط شده و دستخط و امضای عذرخواهی ایشون اگر درست باشن شایعه نیست. در ضمن توی کشور ما خیلی بعیده یه بچه 13 ساله توی همچین زمینه ای به کسی با همچون سابقه ای اتهام بزنه. به علاوه قرار محکومیت صادر شده میشه پس احتمال زیاد شایعه نیست.
http://www.cloob.com/c/ouriran/124833180
-------
کامنت لیان به دلیلی که احتمالا خودشون میدونن حذف شد.

محمد سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 02:48

سلام
حاجی حوصله داری در مورد اخبار ایران میخونی ؟
من اینجا زورکی میخونم
همش ادم اعصابش خورد میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد