زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

خستگی این روزا

این روزا احساس خستگی خیلی شدید میکنم. نه اینکه دارم کار خاصی میکنم. نه هیچ کاری نمیکنم و فقط صبح تا شب خسته ام. بازدهی ام نزدیک به صفر شده. باید تزم رو تموم کنم اما اصلا حوصله نمیکنم این هفت هشت ده صفحه آخر رو تموم کنم. واقعا خسته شدم. الان چند هفته است که در به در همینطوری دارم سعی میکنم به این و اون ایمیل بزنم و چند تا توصیه نامه بگیرم اما نمیشه. چند جا هم برای کار اپلای کردم که به هیچ جا نرسید. این چند تا شرکتی هم که توی کنفرانس پیدا کرده بودم و بهشون ایمیل زدم حتی جواب ایمیلم رو هم ندادن. همینطور اینکه بعد از اینکه تزم تموم بشه تا چند ماه بیکار میمونم و موندم این مدت روی چی کار کنم که ارزش داشته باشه. فردا پس فردا هم باید برم با استادام صحبت کنم که تاریخ دفاع رو تنظیم کنیم.


این یکشنبه بازم رفتم یه کم توی طبیعت اینجا قدم بزنم.



این بهترین کاری هست که میشه کرد.



یکی از چیزای جالبی که توی زندگی امریکا هست اینه که آدم خیلی آزاده که چکار میخواد کنه و به کجا برسه. مثلا من میتونم بشینم توی خونه و اصلا سر کار نرم. حقوقی دو سه ماه کارم برای یه زندگی مینیمم توی کل سال کفایت میکنه. از ماه می تا حالا درآمدی نداشتم و تا مارچ سال دیگه هم نمیتونم کار کنم (میخوام تاریخ شروع OPT ام رو بذارم اول فوریه که برای یک سال بیشتر H1 داشته باشم). اما واقعا میتونم بگم هیچ مشکلی از نظر مالی نداشتم. خرجم از ماهی 1000 دلار هم کمتره و 15 هزار دلار پس انداز کرده بودم که دارم از اون استفاده میکنم. بعضی وقتا فکر میکنم شاید این بهترین فرصت باشه که یه ایده خوب رو استارت آپ کنم. هم اینکه نیاز مالی ندارم و هم اینکه وقت به اندازه کافی دارم و هم اینکه برای شروع یه کار جدید تا فوریه وقت دارم و دلیل موجهی برای نداشتن کار. حالا باید یه کم انرژی کسب کنم تا بتونم این یک ماه رو هم بکشونم تا تزم رو تموم کنم و دفاع کنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
gsa دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 23:55



ممنون که از تجربیاتتون می نویسید
براتون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

خواهش

علیرضا جمعه 23 مهر 1395 ساعت 04:11

سلام وودی
یه سوال نسبتا شخصی..
تویوتات چقدر هزینه‌اش شده؟

تقریبا 9300 دلار

ملودی پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 19:51

اجاره خونه که خیلی زیاده بنظم :|

بله زیاده. الان بچه ها متوسط دارن 750-800 دلار ماهیانه اجاره بدون هزینه های جانبی آب و برق و ... (که اونام 100 دلاره) میدن.

س ب پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 02:35

وودی چه اتوموبیلی خریدی اونجا؟

تویوتا کرولا

ریزور پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 02:26

آسمون این دالاس و تگزاس همیشه اینجور گرفته ست؟

گرفته نیست که آبی و خوبه. الان پاییزه ابر میشه و بارون میاد بعضی وقتا

اسم مهم نیست چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 15:07

مدیتیشن خیلی خیلی برای خستگی روحی مفیده. اینکه یه مدت به چیزی فکر نکنی باعث می شه ذهنت از چیزای جورواجور خالی بشه و احساس کنی تازه متولد شدی. ایده های جدید هم به ذهنت می یاد.

چشم ممنون.

sama چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 10:19

tnx a lot dear woody

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد