زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

آفرین به گلاره و انار سبزش

یکی از برنامه هایی که این مدت دوست داشتم و بعضی وقتا نگاه کردم برنامه های انار سبز بوده. من واقعا آدمایی مثل گلاره و گروهی که باهاش کار میکنن رو تحسین میکنم.  این فرد که غذای وگان (بدون گوشت و فراوردهه های شیری) رو بهترین نوع تغذیه میدونه نمیاد صبح تا شب در مورد مضرات استفاده از گوشت بگه. میاد یه برنامه با بالاترین کیفیت ممکن تهیه میکنه که طرز تهیه غذاهای وگان رو آموزش بده. فکر کنین حالا چهار نفر هم که مثل من عاشق آشپزی اند چند بار به جای اینکه گوشت مصرف کنن از این غذاها درست کنن. خودش کلی به ترویج این تفکر کمک میکنه.



نمیگم حالا کسی که گوشت میخوره تفکر غلطی داره. حرفم اینه که بهترین راه مبارزه با یک تفکر غلط ترویج تفکر صحیح هست.

نظرات 11 + ارسال نظر
باران جمعه 9 مهر 1395 ساعت 13:55

سلام آقا وودی.
من دو روزه که دیگر رفتم از ایران،قبلش وقت نشد بهتون پیام بدم و ازتون تشکر کنم،،،با اینکه من بعد از آزمون آیلتس ام با وبلاگ خوبتون آشنا شدم،،،با این که رشته من به greنیازی نداشت و عملا همه پروسه اپلای رو داشتم برای سال دوم انجام میدادم،اما وبلاگتون جدا خوب و مفید بود برای من!توی مسیر هی مردد میشدم که آیا کار درست رو دارم میکنم،با اینکه دوستان خودم خیلیاشون رفته بودن،ولی هی میگفتم ای بابا اونا که نمایان از شرایط بد اونجا تعریف کنن،کی میدونه که رفتن درست ترین راهه!؟اما شما تو وبلاگتون حتی رفتنتون رو هم با جزییات گذاشته بودین!
ممنونم.
بازهم بنویسید شاید چراغ راه کسی باشید و خودتون هم ندونید.

سلام
حتما مینویسم. تا چند ماه دیگه یه چیزایی توی این بلاگ بنویسم که هیچ جا پیدا نکنین. حتما سر بزنین.

مهتاب چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 22:37

سلام آقای وودی

حالتون خوبه؟
من دوهفته پیش ایمیل زدم.
گفتیدبرامون می نویسید...
من منتظرماااا
منتظراینستاگرام هم هستم

سلام
من جدا شرمنده ام. وقت نکردم اصلا بنویسم. ترم آخرم و تزم و کار و ... در اولویت هستن. برنامه هام هم روی روالی که میخواستم پیش نرفته.
اینستاگرام خیلی عکس نمیذارم چون باتری موبایلم زود تموم میشه. برای همین دوربین دارم.
موفق باشین.

ariyo شنبه 3 مهر 1395 ساعت 16:19 http://www.hezartooo.mihanblog.com

سلام وودی
گیاهخوار شدی ؟؟؟
یادمه تازه رفته بودی آمریکا اگه دانشگاه یا جایی صف غذا بود میرفی تو صف وجترین !!! از اون موقع گیاهخوار شدی؟؟!!

سلام
گیاهخوار نشدم اما از مزه و غذای جدید استقبال میکنم. هاها آره یادش بخیر چه زود گذشت.

خانم.ق جمعه 2 مهر 1395 ساعت 15:11

سلام خسته نباشید

من چندتا سوال درمورد نحوه پذیرش در آمریکا دارم چون شرایطم نسبت به بقیه خیلی پیچیده است .. میتونم از طریق ایمیل سوالاتمو بپرسم ؟ چون خیلی طولانیه بعدش هم هرموقع شما جواب بدین زودتر مطلع میشم ..

ممنون .

سلام
بله

محمد پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 09:04

وودی جان سلام
من الان دارم ارشد تهران میخونم. میخوام واسه دکترا بیام آمریکا یا کانادا.تا اونجایی که من حساب کردم حدود چهل میلیون واسه پروسه اپلای نیاز دارم(خرید مدرک و سربازی و...).به نظرت من این پولو این جا قرض کنم بیام اونور میتونم پس بدم!؟ینی میتونم با کارآموزی و.... پولو پس بدم؟

سلام
محاسباتت شاید درست نباشه. میشه بعضی از چیزا رو با مبلغ کم وثیقه گذاشت... من کلا با زندگی قرضی موافق نیستم. نمیگم نمیشه اما اگر نشد چی؟

حمید جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 14:52

سلام داش من خیلی درس بخونم
و دانشگاه صنعتی شریف رشته ریاضی فیزیک - برنامه نویسی کامپیوتر قبول شم به نظرت میتونم مثل تو بیام آمریکا و شرکت فناوری بزنم ؟
یعنی آمریکا برا دکترا بورسیه میده به من ؟

سلام
بله. بشین خوب بخون که دکترا مستقیم بیایی

علی پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 18:21

دکتر میگم یادته روکش کرده بودی دندوناتو؟ الان وضعیتش چطوره ؟ راضی ای ؟ اوضاعش بدتر نشده؟ قرعه ی روکش به نام ما افتاده جدیدا. میترسم یکم.

راضی ام ازش. مشکلی نداره. یکی از اونایی که پر کردم مدام بغلش غذا میره گیر میکنه. این روکش ها هم بعضی وقتا همونطوری میشه اما کمتر.

مهتاب چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 17:23

سلام آقای وودی.
در رابطه باکاروشرکتتون خیلی ناراحت شدم،دعا می کنم کارهاتون زودی درست بشه.
خیلی ممنون که دوباره می نویسی.
اگر پیج اینستاگرام داشته باشید وعکسها وحسهاتونو با ما به اشتراک بذارید خوشحال میشیم.
باآرزوی موفقیت وشادکامی .

سلام
اینجا میذارم دیگه. اینستاگرام باشه برای بعد! حالا کم کم بیشتر هم مینویسم.
موفق باشین

باران چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 02:32

وبلاگ خیلی خوبی دارید.

خدا رو شکر موفق که هستید،امیدوارم"موفق تر" باشید.

ممنونم.

محمد دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 23:49

سلام دکتر.ببخشید شما اطالع دارید زمینه کاری یادگیری عمیق تو استارت اپ چطوری؟ روش کار میشه؟
تو نت یه چیزایی پیدا کردم ولی از نظر میدانی شما بالاخره در مهدش هستید
ممنون

سلام. یادگیری عمیق توی استارت آپ چیه؟

روح اله جمعه 19 شهریور 1395 ساعت 12:07

سلام دکتر
امیدوارم خوب باشی
یه سوال داشتم ربطی به این پست نداره
ممنون میشم نظرتو بگی
بنظرت برای لاتاری ثبت نام کردن ، بعدا برای ویزای دانشجویی دردسر ساز میشه؟؟
موردی دیدی یا شنیدی راجبش؟

برای کسی من نشنیدم تا حالا شده باشه. آفیسر هم بخواد گیر بده میده. دیگه ربطی نداره لاتاری ثبت نام کردی یا نه. من خودم ریسک نکردم و ثبت نام نکردم اما بودن بچه هایی که کردن و مشکلی هم پیش نیامده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد