زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

تنها بازی این روزها

یادمه بچه که بودیم صبح تا شب بازی میکردیم. اینجا هم یه کامپیوتر عالی گرفتم که رسیدم یه کم بازی کنم. توی این چهار سال دکترا دریغ از یک بازی خشک و خالی.

تنها بازی این روزها این دایناسور کوچولوهه که وقتی اینترنت قطع باشه توی کروم میاد.



نظرات 5 + ارسال نظر
اردتمند شما جناب آقای دکتر سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 01:33

دکتر داشتم تو وبلاگ قبلی در مورد آن روز خرید کتاب جی ار ای تون تو میدون انقلاب میخونم و دیدم 5 سال گذشته از ان مطلب فکرشو میکردید 5 سال آینده برسید آمریکا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون منم اگر همه چیز درست پیش بره تا 5 سال آینده فوق لیسانسم را میگیرم و تا ان موقعه باید زیپ کوله پشتیم را سفت کنم

میدونستم تا دو سه سال دیگه میرسم. تصمیمم قطعی بود! ایشالله شما هم موفق باشین

اسم مهم نیست یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 23:13

امروزبا یه بازی آشنا شدم که کلی به تقویت زبان انگلیسی محاوره ای کمک می کنه. اسم بازی seen هست و از نوع chose your story هست که یعنی بازی با چند تا داستان مختلف پیش می ره و اینکه با چه داستانی پیش بره رو ما می تونیم انتخاب بکنیم. البته فکر کنم برای تو وودی که تو این چیزا حرفه ای شدی چندان کمکی نکنه ولی برای بقیه مفید تر باشه. بازی رو من از Google play دریافت کردم.

منتشر شد!

روح اله پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 12:15

ما اینجا عوض شما بازی میکنیم

ariyo چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 17:48 http://www.hezartooo.mihanblog.com

عجب رکوردی زدی !!!!
من بیشتر از 200 نمیتونم بزنم

معلومه زیاد قطع میشه اینترنتم!

ویار تکلم چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 01:43 http://Takallom.blog.ir

رکوردم تو این بازی شش هزاره :)

کارت درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد