زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

تست دوم

الان ساعت 1 و 20 دقیقه شب هست و من تا همین الان داشتم پوستر مقاله امو درست میکردم. دیگه نشد امروزم بنویسم. واقعا نمیدونم چرا اینهمه باید برای یه مقاله وقت صرف بشه. نمیخواستم این وقت رو بذارم ولی به خاطر احترام به این استادی که زحمت کشید و کمکم کرد دیگه درست کردم. صبح هم ساعت 8 باید برم سر کار! کی بیدار بشم خدا میدونه.

حالا یه تست ویدئو هم کنیم ببینم میتونم ویدئو هم بذارم یا نه.

اگر ویدئوی زیر رو میبینین یا نمیبینین توی کامنت برام بذارین.

ویدئو 1 - کیفیت پایین سایز تقریبا 1 مگا بایت

ویدئو 2 - کیفیت خوب سایز تقریبا 3.5 مگابایت

ویدئو 3 - کیفیت بالا سایز تقریبا 5.5 مگابایت

نظرات 51 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 21:25

اره. خودمم فکر نمیکنم زیاد بدرد بخوره. البته برای مقطع کارشناسی ناپیوسته میگم. فکر میکنم اینه که دانشگاه های دولتی درست و حسابی تر بیشتر سخت گیری میکنن باسه کنکور ارشد بیشتر بدردم بخوره

سعید سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 10:06

سلام جناب دکتر
دانشگاه ازادش، دانشگاه ازاد شهرستانه. فکر نکنم سطحش بالا باشه. بنظرتون باسه کارشناسی ناپیوسته دانشگده های فنی میصرفه یه سالی وایستم یا همین ازاد برم.

سلام
فکر نمیکنم دانشگاه آزادشهرستان برای مقطع فوق لیسانس چندان ارزش وقت و هزینه رو داشته باشه. بازم تصمیم با خودتون.

سعید شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 19:11

جناب دکتر تو نظرات قبلیم گفتم که
فکر کنم یه جایی دیدم که نوشته تو برخی دانشگاه های امریکا نوشتند لیسانس مرتبط برای پذیرش ارشد یا دکتری لازم هستش مربوط میشد به این مطلب :
goo.gl/JgdNds

بعضی دانشگاه ها درسته.

سعید جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 20:23

سلام جناب وودی. اون متن هم که نقل کردم اینجا نوشته شده بود
https://www.kojaro.com/2015/10/14/28131/practical-guide-to-study-abroad-p2/
- برای فوق لیسانس اقدام کنم یا دکترا؟

"فوق لیسانس یا دکترا؟ پرسش مهمی است. بعضی ها فکر می کنند تحصیل در مقطع بالاتر سخت هست و بهتر هست دوباره یک گرایش مربوط به رشته خود را در کشور و دانشگاه مقصد بگذرانند. اما همیشه این راه، راه خوبی نیست. بعضی وقت ها، عدم تناسب لیسانس و فوق لیسانس متقاضی، سبب می شود .... "

البته دقیق منظورش رو هم نفهمیدم چی بود

سلام
خب از خودش بپرس پسر. اگر سئوالی داری اینجا من میتونم جواب بدم خوشحال میشم.

سعید پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 22:19

تو دانشگاه های امریکا هم می خواستم اخرش نفهمیدم از شروع ترم 3 انتخاب رشته می کنند یا از شروع ترم 5؟

بعضی ها از همون ترم اول انتخاب رشته میکنن و بعضی ها حتی تا دو سال هم انتخاب رشته نکردن تا جایی که من میدونم هر دانشگاهی هم شرایط خودشو داره.

سعید پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 22:17

سلام. جناب دکتر
در رابطه با این که گفتم به فکر تغییر رشته افتادم :
داشتم به این نتیجه میرسیدم که دو سال کارشناسی رو همین برق بخونم. تو این دو سال بیشتر فکر کنم اگه به این نتیجه رسیدم بیشتر بدرد همون کامپیوتر می خورم تو ارشد نرمافزاری-هوشی چیزی انتخاب کنم. ولی باز چند جا چند چیز خوندم دوباره مردد شدم.
مثلا یکجا نوشته بود " بعضی وقت ها، عدم تناسب لیسانس و فوق لیسانس متقاضی، سبب می شود تا در مقطع دکترا پذیرفته نشود و دانشگاه از او می خواهد تا اگر خیلی علاقمند به تحصیل در دوره بالاتر هست، یک دوره پایین تر را قبل از ادامه تحصیل بگذراند"
این یعنی چی؟
یا نمیدونم فکر کنم یک جا نوشته بود شرط برخی دانشگاه ها یکسان بودن لیسانس با فوق هستش. اینو دقیق مطمئن نیستم و نتونستم دوباره پیداش کنم. همچنین چیزی دیدید؟
یکجا هم خوندم این که لیسانس یک رشته بخونی و تو تحصیلات تکمیلی یه چیز دیگه تو دنیا چیز عجیبی به حساب میاد!
تو خود دانشگاه های امریکا کسی رو دیدید تو ارشد تغییر رشته بده یا از اول کارشناسی دوباره می خونند و معمولا عجیب و غیر معموله این کار؟ یا کسی تغییر رشته داده باشه تو ارشد و پذیرشم گرفته باشه باسه دکتری؟
در مود دانشگاه هم امسال وقت نشد باسه کنکور بخونم. بنظرتون دانشکده های فنی تاپ تر می ارزه یه سال دیگه پشت کنکور باشم یا همین ازاد برم خیلی فرقی نداره؟
البته این یک سال یک مزیتی داره می تونم بیشتر فکر کنم و مجبور نیستم سریع بین این دو رشته یکی رو انتخاب کنم.
دروس رشته کامپیوتر هم یک نگاهی انداختم .فکر کنم بتونم خودم بخونم
کلا این تغییر رشته تو ارشد رو توصیه میکنید یا شانس پذیرش خوب رو خیلی میاره پایین؟

سلام
تغییر رشته برای رشته های نزدیک مشکلی نداره که. بعد هم میتونین توی SOP توضیح بدین که چرا این کار رو کردین و اینکه توی ایران مثل امریکا نیست که آدم از اولش بتونه هر رشته ای که میخواد بره رو بدونه و یا راحت تغییر بده بهونه خوبیه. چیزایی که میگین احتمالا توی بلاگ من نبوده. من خودم از لیسانس به ارشد تغییر رشته دادم اما یه رشته همچنان مرتبط اما خب اینجا که رسیدم پیش نیاز باید پاس میکردم و همینطور هم توی اپلای شاید یه کم به ضررم شده بود. اینجا خودشون اصلا بدون رشته شروع میکنن و بعضی ها دو تا مدرک میگیرن (dual major میگن). اگر رشته خیلی فرق کنه ممکنه که دانشگاه پیش نیاز بزنه یا مثلا بگه مستر بخونین به جای دکترا. اگر رشته اتون رو دوست ندارین یا فکر میکنین توی رشته دیگه موفق تر و خوشحال تر هستین به نظر من بدون در نظر گرفتین بقیه موارد سوییچ کنین.
آزاد کجایین؟ دانشکده های فنی تاپ قبول شدنش خیلی سخته. اگر دانشگاه آزاد خوبی هستین یه سال عمر مهمتره اگرنه شک نکنین که شانس موفقیتتون برای ادامه تحصیل دکترا از دانشگاه تهران و شریف خیلی بیشتره.

سعید جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 01:06

این که فرمودید بعضی دانشگاه ها روی دیپلم 11 ساله حساس هستند و ممکنه ایجاد مشکل کنه مربوط به کسانی هست که برای لیسانس می خواهند اپلای کنند یا به اپلای برای دکتری هم مربوط میشه.

چون هدف و منظور بنده بیشتر اپلای برای دکتری و بعد از طی کردن مقطع ارشد هستش.

البته الان سایت اپلای ابرود رو چک کردم مثل اینکه برای مقطع دکتری فقط باید مدارک دانشگاهی رو ارائه بدیم و کلا دیپلم ربطی نداره. همینجوری هستش؟

والا خیلی نمیدونم. منم شنیدم. برای ارشد و دکترا قاعدتا کمتر اهمیت داره.
بله دیپلم ربطی نداره.

سعید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 19:20

البته حناب دکتر .شرمنده یک سوال دیگه هم داشتم. می خواستم بدونم تو سیستم نمره دهی ما چه نمره ای از نظر اون ها خوب و مناسب میاد میاد؟ (البته بدون مقایسه و کنار هم گذاشتن نمرات افراد مختلف)
تو ویکیپدیا مثلا نوشته 16-20 برابره با A و عالی
ولی اگه به 20 رو به درصد تبدیل کنیم اونوقت 18-20 (90-100%) میشه A
نمره چند به پایین فکر میکنید به عنوان نمره بد و ضعیف تو چشم بیاد؟

نمره هر چی بالاتر بهتر. اون تبدیل فقط مال دانشگاه هایی هست که سیستم ایران رو نمیشناسن اگرنه اونایی که ایرانی زیاد رفته میدونن که هر چی معدل و نمره بالاتر باشه بهتره. من میگم 18 خیلی خوب نزدیک به عالی هست.

سعید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 18:50

جناب دکتر بنده هنوز این شانس رو دارم که ارشد جای خوبی قبول بشم. زبانم رو خوب کنم و نمره ی خوبی در زبان بگیرم. و فرض میگیرم معدلم هم همینجوری خوب موند و یک-چند مقاله خوب هم تونستم ارائه بدم.
فقط یک چیزی هست که من نگرانشم. از اونجایی که من از طریق فنی و حرفه ای وارد دانشگاه شدم. می خواستم بدونم موارد زیر به تنهایی میتونه باعث ایجاد مشکل بشه و یا باعث بشه برای دانشگاه های تاپ تر شانسی نداشته باشم و همینجوری سریع ردم کنند یا الکی نگرانم.
(البته با این فرض که به موارد بالا مثل داشنگاه معتبر تر در ارشد و نمره زبان خوب و ... برسم و بعد از ارشد بخوام اپلای کنم)

*دیپلم 11 ساله
*اسم مدرک که مثلا مهندسی تکنولوژی نرم افزار به جای مهندسی نرم افزار باشه
*نخوندن برخی دروس در کارشناسی
(الان کارشناسی ناپیوسته به اسمش یک تکنولوژی اضافه میشه و یک -چند درسی هم ممکنه کمتر بخونند مثلا سیگنال و سیستم رو تو نرم افزار نمی خونند. البته بازم اکثر واحد های اصلی رو فکر کنم می خونند)

البته اگه تصمیم بگیرم تعییر رشته بدم احتمالا چون کاردانیم چیز دیگه ای میشه احتمالا واحد های نخوندم بیشتر هم میشه

تا جایی که یادمه شما خودتون هم گفتید کاردانی و کارشناسی رو جدا خوندید. درسته؟ اگه اشکال نداره بپرسم شما خودتون از طریق فنی وارد دانشگاه شده بودید یا ریاضی فیزیک؟

در مورد فنی حرفه ای ها نمیدونم. من خودم ریاضی بودم. میدونم بعضی دانشگاه ها سر این موضوع که دیپلم 12 ساله نبوده ممکنه حساس باشن. اسم مدرک اصلا مهم نیست. درس هایی که نخوندین رو احتمال زیاد پیش نیاز میزنن براتون.

Ali چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 16:02

ولی به نظر من کشور هم مهمه تو انتخاب رشته.چون الان من به رشته های فنی(تکنولوژی)خیلی علاقه دارم ولی چون میترسم نتونم خارج کشور ادامه بدم مجبورم برم پزشکی(چون اگه من حتی دانشگاه شریفم قبول بشم بهترین دانشجو هم باشم بخوام کار کنم کار گیر نمیاد و اگه گیرم بیاد هم باید با ماهی دو سه تومن سر کنم که اصلا و ابدا مورد رضایت من نیست و اگه بخوام با این پول بگزرونم خودمو آتیش بزنم خیلی بهتره ولی مثلا یه کارمند ساده اپل سالی 120K پول میگیره که نسبت به ایران عالیه)

پزشکی و مهندسی خیلی فرق دارند. آدم باید دنبال علاقه اش بره... من خودم فنی بودم اما آمدم امریکا برای ادامه تحصیل...

Ali سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 16:45

برای من اولی و دومیه اومد ولی سومیه نه.
اوه اوه یا حضرت عباس این تیلور چه قدر طرفدار داره.بعضیا مثل تیلور این همه طرفدار دارن و تو کشور پیشرفته و قدرتمندی مثل امریکا زندگی میکنن.یکی هم مثل من یه پسر 14 ساله که تو یه کشور...مثل ایران زندگی میکنه و آرزو های خیلی بزرگ داره(با این که میدونه هییییچ کدومش به حقیقت نمیپیونده).ببخشید سرتونو درد آوردم این فیلم رو که دیدم نتونستم تحمل کنم و نوشتم دیگه!

با قسمت "هییییچ کدومش به حقیقت نمیپیونده" موافق نیستم. ربطی به کشور نداره. آدمی که بخواد کاری کنه راهش رو پیدا میکنه.

مهرداد سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 08:25

از پاسخ شما تشکر میکنم. امیدوارم موفق باشید

Aaron دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 17:22

سلام وودی
همین الان نتایج کنکور ارشد اومد و نتیجه 6 ماه تلاشم معلوم شد.خدا رو شکر برق شریف قبول شدم.گفتم بهت بگم شاید خوشحال بشی اگه بدونی اواسط سال 94 بود که با وبلاگ قبلیت آشنا شدم.اون موقع تازه از یه دانشگاه درجه 4 فارق التحصیل شده بودم.با خودم گفتم اگه وودی تونسته پس من هم می تونم و تونستم و نتیجه ای فراتر از انتظار کسب کردم.جا داره ازت تشکر کنم به خاطر وبلاگ تاثیرگذارت

سلام
آفرین! تبریک میگم. البته این اول کاره امیدوارم که چند سال دیگه خیلی موفق تر از این باشین.

محمد دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 03:38

سلام دکتر عزیز
ببخشید یه سوال
تو تگزاس و حوالی اون مثل دالاس مکزیکیهای که غیر قانونی ساکن و وارد شدند زیادند؟
امنیت خوبه ؟ چون فکر کنم این ایالت حمل اسلحه ازاده
ممنون و موفق باشید

سلام
بعضی مناطق امنیت بالاتر و بعضی جاها پایینتر هست. از سایت crimereports چک کنین
موفق باشین

مهرداد یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 07:41

با سلام و تشکر مجدد از شما سوالی در خصوص ویزای کار داشتم. اگر بعد از اتمام پست داک کار پیدا شود باید این شغل حتما در لیست سالیانه ای که توسط دولت آمریکا اعلام میشود باشد یا خیر. منظورم این است که کاری که پیدا میکنیم باید چه ویژگی داشته باشد.
باز هم از وقتی که می گذارید تشکر میکنم. موفق باشید

سلام
شرکت باید e-verified باشه و حقوق هم به اندازه لازم داده بشه که بستگی به پوزیشن داره.
موفق باشین

محمدرضا جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 19:19

سلام
من که همشو میبینم
راستی یه سوال شما ازدواج نکردین ؟

سلام. فکر نکنم سئوال مناسبی پرسیده باشین.

اندی جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 09:15

بله بله
تافل و جی ار ای که حتما. چون یه دانشگاه ایالتی استاد پیدا کردم خواستم ببینم چون رنکش خوب نیس بعدا به مشکل نخورم که فرمودین با پست داک رفعو رجوع میشه این قضیه رنک

اندی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 19:20

دست شما درد نکنه. از جهالت ما رو دراوردی. چون در واقع من میان رشته ای هستم میخواستم ببینم تو یکی از رشته بیام فوق بگیرم بهتره یا مستقیم دکترا. که میفرمایید دکترا.
ینی حتی دانشگاه های ایالتی هم میشه خوند و بعد یه پست داک خوب و ان شا لله شروع به تدریس؟

بله این مسیر سر راست تر و بهتری هست. ولی برای دکترای مستقیم باید شرایط تحصیلی خوبی داشته باشین که جی آر ای خیلی مهم میشه برای امریکا.

مهرداد چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 00:13

با سلام از پاسخ شما بسیار تشکر میکنم. راستش من تحصیلاتم در ایران بوده است و یک موقعیت پست داک برایم پیش آمده است. خواستم بدانم اولا شامل این قانون دو سال میشوم یا خیر. حقیقت این است که اگر بتوانم میخواهم بعد از دوره پست داک در آمریکا کار کنم. اما از شرایط دقیق اطلاعی ندارم.
مجددا از توجه شما و وقتی که گذاشتید تشکر میکنم.

سلام
من چیزی در این مورد نمیدونم. فقط میدونم بعضی ها همچین مهری نمیگیرن. معمولا بعد از پست داک هم میشه کار گرفت اگر پابلیکیشن خوب داشته باشین.
موفق باشید

مهرداد سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 22:24

با سلام خدمت شما تنها ویدیو یک قابل مشاهده است. ببخشید سوالی هم داشتم. خواستم بدانم آیا ایرانیها شامل دو سال حضور در وطن در دوره پست داک هستند یا خیر.
ممنون از توجه شما

سلام
اگر منظورتون مهر دو سال residency هست اون بیشتر برای فرصت مطالعاتیه. فکر نمیکنم بچه های J1 همچین چیزی داشته باشن. یعنی پست داک اینجا میشناسم که همچین چیزی نداره.
موفق باشین

آرزو سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 14:21

سلام...
برای من هم عکسا چهارتا اکی بود هم فیلما...

gsa یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 21:36

سلام
خوشحالم که دوباره دارین می نویسید :)

برای م ن ویدئوی اول توی وبلاگت نشون داده میشه ولی با لود شدن صفحه دوتا از ویدئوهات IDM رو برای دانلود میارن بالا :)

موفق باشی

dreamer یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 12:36 http://thebeautifuldream.blogsky.com/

سلام
وودی میگم کنسرت تیلور خوش گذشت؟
نگو که خودت نگرفتی اینو

سلام
خوش گذشت. چرا خودم گرفتم.

زهرا یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:32

من که فقط ویدئو اول با کیفیت پایین رو تونستم

ناشناس شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 22:50

فقط اولی نشون می ده

فلانی شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 18:03 http://applychallenge.mihanblog.com

عه با گوشیم سه تاش میاد . با سیستم دو تا بالایی فقط

tmicto شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:56

2 رو میبینم با کیفیت خوب ولی 3 رو نمیشه دید
با اروزی موفقیت و بازگشت به ایران

امیرحسام جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 22:12

هیچکدوم

محمد جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 00:47

سلام دکتر.
دو تا سوال
1-یکی اخرای دکتراش باشه مثل شما میتونه بیرونم کار کنه یا باید ویزای کار داشته باشه.
2 توی سری قبلی وبلاگ خوندم برای کامپیوتر ساینس باید جی ار ای سابجکت بدی.هنوزم همینه؟
شما خودتون سابجکت دادین؟
یک وقت سوئ تفاهم نشه که فضولی میکنم .من خودم علوم کامپیوتر میخونم .

سلام
1- شما بعد از سال اول میتونین CPT (اینترنشیپ) یا co-op بگیرین و کار کنین.
2- هنوزم همینه اما من معدلم خوب بود ندادم دیگه.
موفق باشین

علیرضا پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 14:28

سلام وودی
امیدوارم خوب خوب باشی.
ویدئو ۱و ۲ را تونستم ببینم.
امیدوارم فرصت کنی و بیشتر از خودت و تجاربی که به‌دست اوردی بنویسی.
موفق باشی

پری پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 09:26 http://tehran2berkeley.mihanblog.com/

سلام
من ویدیوها رو هیچکدوم رو نتونستم آنلاین ببینم که شاید مشکل مرورگر خودم باشه ولی همشون دانلود شدن.

مهتاب چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 11:48

اقاوودی سلاااام.
بسی ماراشاد نمودید که می خواهید مجدد بنویسید.
حرف های شمابه من اگاهی وانگیزه میده.
جالبه که اصلا اهنگی نیستم ولی همیشه عکس های تیلور را تو اینستاگرام نگاه می کنم.
چطوره شماهم یک پیج تو اینستاداشته باشیدوعکسهایی که گرفتیدبذارید.

سلام
فکر خوبیه. آخه اینجا عکس میذارم دیگه. چه کاریه.

اسم مهم نیست چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 01:07

بالاخره کنسرت تیلور خانوم رو رفتی. حالا چطور بود؟ یادت نره راجع به اش بنویسی.

بله رفتم. یکی از خاطره انگیزترین شب های زندگیم. On another dream come true!

فلانی چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 00:54 http://applychallenge.mihanblog.com

فقط اولی و دومیو میتونم ببینم

محمد سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 22:50

سلام بله قابل تماشاست

اندی سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 21:11

سلام اقای وودی
اول ببخشید که نمیتونم تو تست شرکت کنم چون اینترنتم ضعیفه
سوالی داشتم اینکه من اگه برا یه ارشد مجدد نیم فاند بگیرم راحت تر ویزا میگیرم یا دکترا؟!
و اینکه اگه دکترا فقط امریکا باشم حتما باید تو دانشگاه های تاپ باشم تا بتونم کار هئیت علمی پیدا کنم همونجا؟اطلاعی داری از این موضوع؟
ممنون از وقتی مه میذاری

سلام
برای دکترا. خیر. فقط اگر دانشگاه تاپ نبودین (مثلا دانشگاهی که من هستم) تلاش میکنین و یه پست داک توی یه دانشگاه تاپ میگذرونین و بعد هر جا بخواهین هم درس میدین.
موفق باشین

محمدص سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 12:11

سلام.
اولین ویدیو رو انلاین می بینم
دو تای بعدی رو IDM لینک دانلود براشون میده

ملودی سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 10:44

سلام. همه عکس و فیلمها رو میبینم.

sara سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:49

سلام.
خسته نباشی وودی عزیز .
هر سه تا ویدئو بدون مشکل پلی میشن

شهاب سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 08:18

سلام، من نمیتونم 3 رو ببینم

m1r1 سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 08:04

هر سه تا پخش می شه تیلور رو اخر دیدی

الهه سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 02:21 http://http:/khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

تمام موارد درست است

حسین دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 23:11

من فقط اولین ویدئو رو می بینم

ali gh دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 22:39 http://doctorshiri.blog.ir/

سلام

هر 2 ویدیو بدون مشکل برای من پخش میشند


* از چه نرم افزاری برای ساخت پوستر استفاده میکنید ؟؟؟

سلام
سه تا بودن فکر کنم آخری رو نداشتین.

Power Point

صغرا دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 21:39

من که نتونستم هیچکدومو ببینم ، شاید اینترنتم کنده

لوکی دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 21:03

بالاخره تیلورو دیدی ..... من اولی رو دیدم ولی سی ثانیه طول کشید تا بیاد ... بقیه هم ترافیک ندارم ببینم ...

محمد دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 20:43

وودی جان ویدیوی کویینو گذاشتی

خواهش

samon دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 20:06

هر3تارو میبینم.فقط تفاوت کیفیت ها باعث میشه که ویدیو اول سریعتر لود بشه و پخش بشه، ولی ویدیو آخر دیرتر. خلاصه اینترنت ایرانه و....

ariyo دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 19:11 http://www.hezartooo.mihanblog.com

سلام
ویدئو 1 و ویدئو2 رو میتونم ببینم اما آخری رو نه
موفق باشی

dreamer دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 13:01 http://thebeautifuldream.blogsky.com/

سلام وودی
من شماره ی 1 و 2 رو میبینم ولی 3 بالا نمیاد
د بنویس دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد