زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

ترامپ

سوژه این روزای امریکا انتخابات هست و پدیده ای به نام ترامپ. تقریبا هر کسی 30 ثانیه پای حرفهای ترامپ بشینه متوجه شباهت باورنکردنی اون با رئیس جمهور اسبق ایران میشه. یعنی ورژن امریکایی احمدی نژاد. سریال friends رو که میدیدم فصل 6 اینا هست که چندین بار اسم ترامپ رو میبره. مثلا میگه ترامت رو توی آسانسور دیدم و... انگار از سالها قبل برنامه ریزی شده بوده که تو ذهن مردم اسم این بابا بره. داشتم فکر میکردم که ما دهه شصتی ها که شانس نداریم امریکا هم بریم دردسرها هم باهامون میاد. هشت سال اون بابا رو توی ایران تحمل کردیم, دیگه واقعا نمیشه ورژن امریکاییشو هشت سال اینور تحمل کرد. خدا کنه بارنی سندرز بتونه یه کاری کنه اگرنه من مستقیم بلیت میگیرم استرالیا :)

نظرات 25 + ارسال نظر
دیاکو یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:07

توکل کن بخدا . همه اون چیزها که ن.شتی رو خوندم ولی یه چیزی هست بنام خدا که انواع مختلفی هم داره خدای کار خدای ترامپ خدا من خدای تو منظورم اینه که از همه بالاتره همه چیز دست خودش فقط اراده او پیروزه دل از همه بکن دل بده بخود خدا

چشم

a جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 20:55

salam oni ke friends chand bae esmesh omad trump nabod
ralph lauren bod ke rachel goft to asansor didam

چندین بار توضیح دادم که خیر. من از نت فلیکس نگاه کردم و بعید میدونم که بخوان عوضش کرده باشن.

نسیم چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 12:20

نظرم رفتارهای ترامپ :بیشتر جنبه تبلیغاتی داره. بیشترین ضربه رو ما ایرانیها از اوباما خوردیم. هممون زیر تحریم نابود شدیم. بدون اینکه جناب اوباما حتی 1 دلار خرج کنه. تازه هر سال عید رو هم بهمون تبریک میگه. کلی هم خوشمون میاد.....

م ج چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 10:15

وودی سلام
یه سوال اساسی دارم. ممنون میشم راهنماییم کنی. میدونی من هم از آمریکا پذیرش دارم هم از استرالیا الان وقت سقارت دارم یه هفته دیگه. وضعیت سفارتا هم خرابه به شدت. الان به نظر شما تمرکز بزارم رو استرالیا یا آمریکا ؟؟ با در نظر گرفتن وضعیت آینده ایرانی ها در آمریکا

سلام
دو تا رو موازی برو جلو. امریکا بهتره برای زندگی. آینده رو هم نه کسی دیده و نه در موردش میشه قضاوت کرد.

امیر رضا چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 20:24

از اینکه پاسخ من را دادید بسیار تشکر میکنم. امیدوارم موفق باشید. راستش بیشتر نگران سنم هستم که آیا ۳۶ یا کمی بیشتر اصلا شانس دارد یا خیر. باز هم از لطف شما ممنونم.

فکر نمیکنم سن فاکتور مهمی باشه. معمولا اینکه چه کارهایی کردین مهمتره.
موفق باشین

ariyo شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 15:18 http://hezartooo.mihanblog.com

سلام آقا وودی!
وودی جون دعا کن ترامپ رئیس جمهور نشه! اگه رای بیاره تقریبا به فنا میرم! آخه من میخواستم با تموم شدن کارشناسیم 2 ،3 سال دیگه اپلای کنم. ()اگه این رئیس جمهمور بشه پشت گوشمو دیدم پذیرشو هم میبینم !

سلام
نگران نباشین. شما مسیر خودتون رو برین. این چیزا اینقدر میاد و میره. کسی چه میدونه شاید اون بیاد شرایط بهتر بشه :) زمان ما هم میگفتن جنگ میشه و ... آخرش هم هیچی نشد.

امیر رضا چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 20:53

با سلام خدمت شما و تشکر از مطالب ارزشمند شما. سوالی داشتم لطفا در صورت امکان پاسخ بفرمایید.
من سه سال پیش دکتری خود را در رشته مکانیک دریافت کردم و در حال حاضر در دانشگاه غیر انتفایی به صورت تمام وقت استخدام شده ام. من حدود 36 سال دارم به نظر شما شانسی برای پذیرش برای دکتری دومم دارم یا خیر؟(منظورم شرایط سنی و امکان پذیرش و فاند از دانشگاه میباشد). و اینکه اصلا در مراحل ویزا شانس گرفتن ویزا را دارم یا خیر.

با آرزوی توفیق و سلامتی برای شما

سلام
بهترین کار برای شما اینه که یه رزومه خیلی تاپ داشته باشین و برای پست داک اقدام کنین. اگر جایی پست داک بخوان احتمال اینکه ویزا بگیرین هم زیاده.

دو نقطه دی پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 22:17

این اولین باریه که دارم نظرات این وبلاگ رو میخونم!
قسمت جالبش این بود که اکثر نظرات هیچ ربطی به پست نداشت

بیشتر وقتا همینه :)

زهرا پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 14:51

سلام.عیدتون مبارک.امیدورام سال جدید بیشتر بنویسین. مدتیه وبلاگتون رو به صورت خاموش میخونم.خیلی بمن کمک کردکه چیزایی بدونم که جور دیگه نمیشد چون منم دارم تصمیماتمو برای مهاجرت و ادامه تحصیل بصورت پسداک جدی میکنم چون خیلی پشیمونم که دکترامو بخاطر سختی دوری از خانواده تو ایران میخونمو عمرمو دارم هدر میدم
راستی میشه بگین اونور جو انتخابات چجوریه؟ آیا امکانش هست ترامپ رییس جمهور شه؟

سلام
عید شما هم مبارک. خواهش میکنم.
انتخابات داره مسیر خودش رو طی میکنه و غیرقابل پیش بینیه. به نظر من شانس ترامپ با اختلاف خیلی زیاد از کاندیداهای دموکرات هم بیشتره. باز یه پست بذارم؟!

رضا چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:56

مثلا کجا میتونیم با دخترا یا پسرا(اگه دختر باشیم) آشنا بشیم. یادم میاد شما به کلیسا و کمپس دانشگاه اشاره کرده بودین.

هر جایی که میخواهید خانمتون باشه. اگر میخواهید خانمتون تحصیل کرده باشه خب دانشگاه اگر میخواهید با خدا باشه کلیسا اگر میخواهین نقاش باشه کلاس نقاشی اگر میخواهین اهل طبیعت باشه خب کوه...

رضا سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 23:45

من نمی دونستم چه طوری و چه جاهایی میتونم با دختری صحبت کنم. اگه دختری بهم جواب منفی بده مشکلی برام پیش میاد؟ حتما باید برم یه مهمونی تا با کسی آشنا بشم؟از فردی بپرسم مجرد هست اشکالی داره؟ و....

نه جواب منفی مشکلی ایجاد نمیکنه. ولی بهترینش اینه که ببینید طرف مقابل راضی هست و اگر بود پیشنهاد بدین که جواب منفی هم نگیرین اصلا. بهترین جای آشنایی هم دانشگاه و گروه های اجتماعی هست. بدترین سئوالی که از یه دختر میتونید بپرسین هم اینه که مجرد هست یا نه. نگاه کنید اگر حلقه نداشت فرض کنید مجرده. شروع به صحبت که میکنید اگر خوشش نیاد یه جوری بهتون میفهمونه دیگه. بازم میگم من مرجع مناسبی برای سئوالاتتون نیستم.

رضا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 01:21

سلام
در وبلاگ قبلی کمی در مورد نحوه ی ارتباط با دخترا صحبت کرده بودی. یه کانال یوتیوب پیدا کردم که به صورت جزئی و عملی در این مورد صحبت میکنه و از کلی گویی سعی میکنه پرهیز کنه. به من خیلی کمک کرد. البته این روش به کسی پیشنهاد نمیکنم و ممکنه برای همه مفید نباشه. جای دیگه در مورد ارتباط با دختر سوال بپرسیم یا کلی گویی میکنن یا فحش میدن.
اسم کانال یوتیوب

Johhny Berba

نمونه صحبتhttps://youtu.be/6JXyOBqVAsA
نظر شما چیه؟

سلام
نمیدونم اون کانال چه کمکی به شما کرده که میگین. این کانال شاید بهترین چیزی بوده که من دیدم.
https://www.youtube.com/user/HowToGetAGirlfriends
فقط نکاتش بعضا خیلی خیلی خلاصه است. بعضی چیزاش اصلا ربطی به پیدا کردن کسی نداره بلکه حرفای درستی در مورد اینه که چطور آدم بهتری باشی. خیلی حرفاش با چیزی که من فکر میکردم سازگاری داشت. امیدوارم این چیزا حساسیت ایجاد نکنه دوباره.
موفق باشید

سعید یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 23:54

سلام
شام غریبان حضرت فاطمه هست و نائب الزیاره شما هم هستم....
من کی صرفا به این خاطر که نمیتونم از این فضاهای معنوی و مسجد و صدای اذان و حال و هوای رمضان و محرم و سفر به مشهدو.... دور بشم از ایران نمیرم....نمیتونم با چیزایی که تو خارج از ایران هست ارتباط برقرار کنم....نه اهل کنسرتم نه دیسکو نه شراب نه دختر بازی...البته میدونم شمما هم نیستین و لی خوب آدم وقتی همرنگ جماعت نباشه عذاب میکشه...درسته ایران هم خیلی عوض شده یا بهتر بگم خراب شده ولی باز آدم اهل دل و با خدا داره...

سلام
تشکر

...... شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 22:49

سلام آقای وودی
به نظرت یه نفر چیکار کنه که بتونه خیلی خوب فکر کنه و ذهن منسجمی داشته باشه؟

سلام
زندگی متوازن داشته باشه. به اندازه کار کنه. به اندازه درس بخونه و مطالعه کنه و به اندازه تفریح و خواب. آرامش خیال مهمترین چیز برای خوب فکر کردنه.

starlet چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 00:12

خیلی خیلی ممنون! ادامه بده رفیق!

خواهش

محمد دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 14:00

سلام دکتر
لطفا مطلب بعدی ای که می نویسی در مورد ازدواج و نکاتش باشه
اصلا منظورم مسایل شخصی خودت نیست
نکات و مسایل مربوط به ازدواج برای یه جوون تحصیل کرده 1.که تو ایرانه 2.تو ایرانه می خواد بره 3.تو ایران نیست!!!
هر وقت خواستی و وقت داشتی بنویس ولی هر موقع خواستی لطفا همه ی حالاتو در نظر بگیر(می خوام با فکر بنویسی)

سلام
فکر کنم باید چند سالی صبر کنین :) چون خودم هنوز ازدواج نکردم. خب وقتی نکردم از کجا نکاتش رو بدونم؟ ولی تا حد زیادی آشنایی پیدا کردم!

نرگس دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 07:11 http://www.kho0namo0n.blogfa.com

خب کی ان شالله میای استرالیا؟ خواستی بیای بگو گاوی گوسفندی چیزی قربونی کنیم

حالا ما یه چیزی گفتیم! شما تشریف بیارین اینجا

خودم شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 10:14

فک کردی چون تو آمریکا زندگی میکنی خیلی میفهمی؟؟؟

شما هم یه شخصیته عوامی که همچین نظری در مورد خودت داری

دوست وودی سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 10:59

وودی جاااان
حالت خوبه؟

ی سوال دارم، نمیدونم بپرسم یا نه!
اما باتوجه به بعضی پستایی که گذاشتی و بعضی کامنتایی که خودت توضیح دادی ترغیب شدم نظرشخصیت رو در مورد ی مستند بهم بگی...

مستند سریالی the Arrivals.

البته اگه فعلن حوصله این چیزا رو نداری؛ انتظار ندارم سریع پاسخ بدی...

سلام
ببخشید ندیدم این مستند رو. الان یه نگاهی کردم دیدم هشت ساعته. فکر نکنم وقت داشته باشم ببینم.
موفق باشین

آنه جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 22:38 http://delavarenoor.persianblog.ir

به مردم بیگناه استرالیا رحم کن _لطفا_ به همین ورژن امریکایی جناب محمود خان بسنده کنیم ....
چقدر جالبه که واقعا همه ی کارهاشون با برنامه های طولانی مدت انجام میشه حتی ریزترین کارها از نمادهای ماسونی که تو اسکناس هاشون هست تا جزئی ترین کارای سیاسی شون!

بله
با حرف نمادهای ماسونی مخالفم :)

محمد پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 22:29

سلام وودی جان خوبی؟
ببخشید میخواستم یه سوال بپرسم اگه دوست نداشتی جواب نده
یادمه توی نظرات یکی از پست ها فرمودی که من امیدی به برگشتن به ایران ندارم
و احتمالا همینجا زن بگیرم و از اونجایی که میدونم آدم معتقد و پایبند هستی و ذهن بازی داری میخواستم ببینم اگه با زنی آمریکایی ازدواج کنی مسئله ی شرع و ممنوعیت برای ازدواج دایم با غیر مسلمون رو چطوری میخوای حل کنی؟
ببخشید اگه همچنین سوالی پرسیدم ولی ممنون میشم جوابم بدی

سلام
برای من انسانیت حرف اول و آخر رو میزنه. یه انسان خوب و با خدا میخواد مسیحی باشه میخواد هر دینی باشه باهاش ازدواج میکنم. من به شخصه مشکلی با ازدواج دایم با غیرمسلمون رو ندارم. متاسفانه این درک هنوز در بسیاری وجود نداره که قوانین اسلامی که استخراج شده تابع شرایط زمانی و مکانی بوده. هیچ کسی که نیامده بره ببینه برای چی همچنین قانونی رو کسی در آورده. مثلا ممکنه برای جامعه ای که مسلمون داره و تعداد مردها اینقدر کم هست که ممکنه برخی زنان مسلمان بی شوهر بمونند که حتی اجازه چندهمسری داده شده, ازدواج با دیگر ادیان مکروه اعلام شده باشه. حالا این قانون کجاش به شرایط جامعه امروز امریکا میخوره که کسی بخواد تبعیت کنه؟؟؟ در کجای صدر اسلام شرایطی اینطور بوده که بخواد در موردش حدیث یا آیه ای باشه؟ قرآن رو هم ببینین که هیچ منعی هیچ جایی نذاشته و مثلا آیه 5 مائده رو ببینین.اینقدر که بسیاری علمای اهل سنت گفتن که جایز هست.
پیدا کردن فردی که بشه باهاش یه عمر زندگی کرد به اندازه کافی سخت هست چه برسه به اینکه بخواهین توی امریکا یه نفر رو پیدا کنین که حالا مسلمون هم باشه و شرایطش به شما هم بخوره. بازم ترجیح من یه ایرانی مسلمون هست. نمیدونم چی بشه شایدم با یه ایرانی مسلمون ازدواج کردم آخرش ولی خودمو به خاطر همچین چیزی محدود نمیکنم. به نظر من کسی که ارتباط قلبی با خدا داره و مسلمون نیست به مسلمونی که ارتباط قلبی رو با خدا نداره ارجحیت داره ولو فقه برعکسش رو بگه. کلا ازدواج بحث اش به این سادگی ها نیست و کلی نکات داره.

salam پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 07:57

salam fek mikonam dar serial friends mige ralph lauren ro didam na trump va inke migid to friends ziad shenidid ralph lauren hast

خیر شما با دقت سری 6 رو نگاه کنی متوجه میشی چند بار توش هست. الان یادم نیست کدوم قسمت ها.

1 سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 11:47

سلام
اگر آمریکا هستید لطفا در مورد اونجا و زندگی و فرهنگ و تحصیل و کار بیشتر بنویسید

حتما. دارم مینویسم دیگه!

علی دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 15:14

سلام ....
یکی از نگرانی هایی که من دارم اینه که تو ادامه تحصیل سن آدم بالا میره و به 30 31 32 میرسه و شخص تازه اونموقع میتونه با فراق بال به برنامه ها و زندگیش برسه .... شما از این نگرانی ها نداری؟

اگه دارید چطور رفعش میکنید؟
من با خودم میگم وقتی دکتر بشم شده 30 سالم و خیلی جوون 30 ساله میبینم که خیلی چیزها دارن ولی من نوعی تازه میخوام راهی رو برم که بقیه 6 ساله رفتن .... :((((

سلام
چرا اینطوری حساب میکنین؟ تحصیل دکترا در خارج از کشور مثل یه کار تمام وقت هست با حقوق بسیار کم که حقوقش و شرایط زندگیش هر چی باشه از حقوق ایران و شرایط اونجا بهتره. پس به محض پذیرش زندگی شروع میشه! بچه هایی که توی ایران ازدواج کردن که دیگه مشکل تشکیل خانواده اینا هم نداشتن. نه من از این نگرانی ها نداشتم. من جوون 30 ساله ندیدم خیلی که چیزی داشته باشه مگه اینکه یه پدر سرمایه داری چیزی بوده باشه. این دوست ما که ایران بود و فارغ التحصیل امیرکبیر بود و ... آخرش یه زندگی درست و درمون بعد از 15 سال کار نداشت و آخرش آمد امریکا حالا توی این فکره که سال دیگه دکتراشو شروع کنه که الان 37 سالشه. چی میگین؟

محمد دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 09:05

من بیشتر از 30 ثانیه پای حرفهای ترامپ نشسته ام ولی به جای شباهت اون با احمدی نژاد متوجه شباهت باورنکردنی اون با بوش شدم.

نگاهی به مقاله Chris Hedges جالب است:

دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری شاید بی نزاکت، خودشیفته، احمق، نژادپرست و نخبه گرا باشد، اما حیله گری غیراخلاقی و زیرجلکی هیلاری کلینتون را ندارد. این هیلاری و یک تشکیلات لیبرال از نظر اخلاقی ورشکسته بودند که...زمینه مساعد لازم را برای ترامپ فراهم آوردند. اگر کلینتون انتخاب شود، شاید ترامپ ناپدید شود، اما فاضلاب فرهنگی و سیاسی ما، یک چهره ترامپ گونه دیگر، احتمالا حتی مخوف تر از او را بالا خواهد آورد.

اصل مقاله:
http://www.truthdig.com/report/item/the_great_forgetting_20160110
ترجمه فارسی:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941121000568

ببخشید ولی باهاتون مخالفم. من اصلا باور نمیکنم ترامپ حیله گری کلینتون رو نداشته باشه. داره ولی هنوز خیلی ها نفهمیدن. برای من که از روز هم واضح تره. فکر میکنین این حیله گری نیست که میگه امریکا به ایران 150 میلیارد دلار داده؟ خوب هم میدونه این پول ایران بوده که بلوکه شده اما یه جوری میگه که انگار امریکا کمک مالی کرده به ایران. خب این اگر حیله گری نیست چیه؟ ترامپ مدل احمدی نژاد امریکایی هست. کسی که با کمک عوام زدگی و گول زدن عوام قصد ریاست جمهوری رو داره و صد البته هم تا اینجا موفق عمل کرده. تبلیغات معکوس با طنز و شعارهای عوام فریبانه مثل بازگردوندن اعتبار امریکا و بستن مرزها و بیرون کردن مسلمون ها و ... چیزهایی که فقط قشر پایین جامعه امریکا میخوان. متاسفانه سندرز شدیدا طرف چپ هست و این حد سوسیالیستی مورد پسند خیلی ها توی امریکا نیست. حالا باید دید نتیجه چی میشه اما من به شخصه شانس ترامپ رو از هیلاری بیشتر میبینم. از زبون کسی که 30 سال اینجا زندگی کرده میگم: امسال ریاست جمهوری برازنده هیچ کدوم از کاندیداها نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد