زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

شرمنده ام خیلی مریض بودم

این سه سالی که امریکا آمده بودم مریض نشده بودم تا یک ماه پیش که یه مریضی خیلی شدیدی گرفتم. نمیدونم سرما خوردگی بود یا هر چی بود نمیدونم اما کوفتگی اش کلا هیچ انرژی ای برام نذاشته بود. بعدم که درگیر مسائل شخصی بودم و هستم و نرسیدم خلاصه هیچی بنویسم. اون مطالب مربوط به تفکر منتقدانه رو هم نرسیدم تکمیل کنم حالا باید بخونم ببینم تا کجاش گفتم چی شده. واقعا شرمنده ام دیگه. این مریضیه دیگه خیلی غیرقابل پیش بینی بود و کلی هم طول کشید تا خوب شد و هنوزم نمیدونم صد در صد خوب شده یا نه چون بعضی وقتا گلوم درد میگیره و یا صدا میگیره. منتظر باشین باز مینویسم.

نظرات 20 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 20 آذر 1394 ساعت 17:34 http://http:/

سلام.
راستش من تابستون دنبال یه سری مطلب راجع به اپلای و پذیرش و خلاصه اینجور چیزا بودم که برخوردم به سایت شما دقیقا همون چیزی بود که میخواستم. خیلی جالب اومد واسم که اونقدر خوب از اقدام به اپلای تا خود روز رفتن رو به اشتراک گذاشته بودی.
اما امروز دلیل اومدنم به این سایت یه چیز دگ است. من چند تا سوال ازتون داشتم.
پاسخ های شماخیلی میتونه کمکم کنه. امکانش هست که از طریق ایمیل ازتون بپرسم؟ یا اینک همین جا بپرسم؟
با تشکر

سلام
فرقی نمیکنه.

الهام شنبه 30 آبان 1394 ساعت 12:43

سلام
دیگه اونقد اومدم پست جدید نبود خیلی وخ بود نمیومدم تا اینکه امروز اومدم و سه پست جدید دیدم...ان شالله همیشه سلامت باشین

سلام
ببخشید دیگه بیشتر از این نمیرسم بنویسم.

ملیح دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:31

سلااام
وای من فک کردم دیگه نمینویسین
خداروشکر که بهتری

سلام
سرم شلوغه اگرنه مطلب زیاده که بنویسم.

Aani.gilbert دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 00:17

سلام وودی مهربان
براتون آرزوی سلامتی دارم .فصل مشترک زندگی من وهمسرم با وبلاگ شما در مواردی از جمله تلاش و پشتکار و بودن خدا هستش . واسه همین یه کششی دور از درس خوندن و یا مهاجرت کردن ما رو به وبلاگتون می کشونه . از طرفی خداوند به ما داره یه فرشته یه دختر کوچولو عطا می کنه . مطمنم که بهش می گم در آینده وبلاگتون رو بخونه . دوست مهربون موفق باشی .

سلام. خیلی لطف دارین. چشمتون هم روشن بابت دختر کوچولوتون. براتون آرزوی خوشبختی و سعادت دارم.

محمد پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 23:14

خب خیالمون راحت شد
فکر کردم دیگه نمینویسی

مینویسم پسرم. نخواستم بنویسم مینویسم که دیگه نمینویسم :)

ملودی چهارشنبه 13 آبان 1394 ساعت 19:58

بنظرت امریکا برای زندگی مناسب تره یا کشورای اروپایی؟از هر جنبه ای که دوس داری بگو

امریکا
ببخشید وقت مقایسه نداره اما به طور کلی مزایای امریکا: مهاجر زیاد داره راحت پذیرا میشن, جای پیشرفت برای کسی که کار بلد باشه نهایت نداره. زبان انگلیسی همه بلدن و یادگیریش سخت نیست. خیلی بزرگه و بالاخره یه جاییش پیدا میشه که به سلیقه هر کسی بخوره.
معایب: مهاجرت و رسیدن به اقامتش واقعا سخته و موانعش خیلی زیاده.

ناصری سه‌شنبه 12 آبان 1394 ساعت 19:27

ایشالا خوب بشی دوباره از مطالبی که مینویسی استفاده کنیم

ممنونم.

ariyo دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت 16:56

درود وودی جون . خدارو شکر که الان بهتری ! امیدوارم بهتر شی!
نگرانت شده بودم واقعا . فکر می کردم باز همون یارویی که تو وبلاگ قبلیت گفته بودی همه چیو خراب کرده بازم زیر سر اونه ! فک کردم که یه کرمی ریخته بازم این وبلاگ تعطیل شد!!!
خدارو شکر که برگشتی !!! هوراااا
سعی کن بیشتر حواست به خودت باشه تا دیگه مریض نشی
عرض دیگه ای نیست . شادباشی

ممنون.

ّFarhood یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 14:54

با عرض خسته نباشید و وقت بخیر و آرزوی بهبودی هر چه سریع تر.
2 سوال داشتم از خدمتتون. من قصد دارم امسال برای fall 2016 برای دانشگاه های آمریکا اقدام کنم. ولی از اونجایی که مقاله هام دقیقه 90 ای accept شدن و یکیشون که ژورناله و از همه برام مهمتره هنوز publish نشده و اینکه امتحان های زیان هم قراره یکیشو 5 دسامبر و دیگری رو 28 دسامبر بدم متاسفانه وقت نکردم با هیچ استادی مکاتبه کنم. سوالم اینه که به نظر شما عاقلانه ست من برای 10 تا دانشگاه اپلای کنم ؟ (البته همه دانشگاه ها رو متناسب با رزومه م انتخاب میکنم و بلندپروازی نمیکنم)
سوال دومم اینه که من مشمول سربازی ام و اگه پذیرش بگیرم میخوام وصیغه بذارم . تو اپلای ابرود یکی از بچه ها یه پستی گذاشته بود که حتما باید آموزشی رو بری تا بهت اجازه خروج بدن. زمان اعزام من احتمالا تیر ماه بیفته که اگه به فرض پذیرش گرفته باشم چنین ماهی زمان مراجعه به سفارت برای گرفتن وبزاست. پس با این احتساب من کلا نمیتونم از کشور خارج بشم. میخواستم ببینم شما اطلاعاتی راجع به اینکه حتما آموزشی رو باید برم دارید. چون من نتونستم پاسخ روشنی دریافت کنم.
ببخشید که خیلی زیاد نوشتم. ممنون

سلام
شروع کنید به مکاتبه دیر نیست. شاید یه جایی گیر آوردین. تعداد دانشگاه خیلی ربطی نداره. باید ببینید پوزیشن باشه فاند باشه و بعد اپلای کنید. من سال اول یه جاهایی اپلای کردم که اصلا پوزیشن نبود و درجا برام ریجکت فرستادن. اگر جوابی ندارین منطقی اپلای کنید و نه اینکه استنفورد رو از لیستتون حذف کنید و از UCLA شروع کنید!
در مورد قوانین سربازی دیگه نمیدونم. ایران هر روز یه قانونیه و منم دنبال نمیکنم.
موفق باشید

دانشمند یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 03:56

باسلام خدمت شما. امیدوارم به زودی سلامتی کامل را بدست بیاورید. آنجا پزشک رفتید؟ داروهایش مگه نباید بهتر از داروهای اینجا باشه؟ از طب گیاهان دارویی هم استفاده می کنید؟ فروشگاه های ایرانیان مثل عطاری ها هم داروهای گیاهی را دارند ؟ چند نسخه گیاهی برای مشکل بیماری تان بود که اگه تمایل داشتید برایتان ایمیل می زنیم. با آرزوی سلامت کامل.

سلام
این دفعه نرفتم. داروهای اینجا عین داروهای تقلبی ایرانه! اصلا خوب نمیکنه و فقط علائم رو موقتی از بین میبره. والا نسخه های خونگی مثل شربت عسل آبلیمو بهتر جواب میداد تا این داروهای داروخانه. نسخه های گیاهی هم هست اما معمولا گرونتره. من خیلی اطلاع ندارم ازشون. من همینطوری از داروخانه یه چیزایی برای سرما خوردگی گرفتم. بچه هایی که رفته بودند دکتر هم همونقدرا طول کشید تا خوب شدند. برای من طولانی شد علتش این بود که بهش نرسیدم. ممنونم از لطفتون.

حمید یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 03:27

خداروشکر که بهتری. راستی اونجام سرما میخورین انواع و اقسام قرص و آمپول تجویز میکنن؟ :D
اگه ممکنه درمورد کار پاره وقت در زمان دانشجویی و مهمتر از اون درمورد پیدا کردن شغل بعد از فارغ التحصیلی توضیح بدین.

من تا حالا فقط یکبار دکتر رفتم و اونم هیچی تجویز نکرده بود. ببخشید اگر بلاگ منو دنبال میکنید میدونید که من فقط تجربیات خودمو (بعضی وقتا اطرافیانم) رو مینویسم. در مورد کار پاره وقت و ... تجربه خاصی خودم ندارم چیزایی که میدونم شنیده هاست. مطلب زیاده که بخوام بنویسم. خیلی ناراحتم که نرسیدم ماه ها ست بنویسم. حالا یه چرکنویس گذاشتم که اگر رسیدم براتون بنویسم.

سجاد شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:14

خدا شفا و سلامتی بده وودی عزیز. جنتا پست آخری که گداشته بودی من شده بودم یه خواننده خاموش . الان که دیدم مریض شدی ناراحت شدم. ایشالله که زود زود خوب خوب شی پسر خوب.

ممنونم.

مهدی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 22:35

سلام. منتظریم.خیلی خوبه.دمت گرم

سلام. حتما

احسان جمعه 8 آبان 1394 ساعت 19:29

سلام داداش
مطالب وبلاگت منو ترکونده.بعد از دو سال وقفه و سربازی (دردسرهاش) و دوری از درس و تحصیل ؛ خوندن برای ارشدو شروع کردم(سه ماهه).خدارو شکر امسال کنکور با تاخیر بعد از عیده.داستان وودی خیلی بهم انگیزه داده.معادلات زندگیمو این وبلاگ واقعا تغییر داد.دعا کن حداقل دانشگاه خب قبول شم.
یا علی

ایشالله که موفق باشید

حنیف جمعه 8 آبان 1394 ساعت 00:40

هنوزم هرزگاهی سر میزنم اینجا :)
با اینکه دیگه تافل و جی آر ای اوکی شده :)
ولی خب یه سری صفحه ها هست که باید همیشه سر زد :)
امیدوارم زودتر خوب بشی. قطعا هوای خوب تگزاس بت میسازه.
با احترام.
م. ح. دسومی

ممنونم.

الهام پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:54

ایشالا زود خوب بشین
من خیلی از مطالبی که نوشتین استفاده کردم
مرسی

ممنونم.

majid پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 15:46

سلام و تسلیت ایام محرم الحرام
همچنین آرزوی موفقیت های عالی دارم واستون.
من تازه ویلاگتون و دیدم و هر دوشو دیدم.
می خوام واسه مقطع دکتری واسه فاند کامل اقدام کنم میشه در مورد نامه به استاد راهنماییم کنید؟
تشکر مجید

سلام
خوش آمدین. بلاگ قبلیمو بخونی جواب سئوالاتونو میگیرن
موفق باشین

من پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 12:58

دشمنت شرمنده. امیدوارم به طور کامل خوب بشی .

ممنونم.

ahmad چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 17:21

سلام وودی
یه سوال تو دانشگاهی که شما درس میخونی رشته صنایع هم هست؟
این رشته تو آمریکا کاربرد داره؟
و یه سوال خیلی مهم تر واسه یه ایرانی که میخواد بیاد آمریکا جای پیشرفت هست؟
منظورم اینه که میتونه به جایگاه خوبی رسی؟

سلام
در مورد صنایع خیلی نمیدونم.
هیچ جایی ندیدم که مثل امریکا برای کسی که کار بلد باشه جای پیشرفت باشه. بله معلومه که میشه. ایشالله من برسم شما ببینید! البته من همینطوری هم جایگاهم خیلی خوبه.

الناز چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 14:39

آخی عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده بود. (البته جای داداشمیا) هر هفته هی میومدم سر می زدم به امید اینکه یه چیزی نوشته باشی ولی هیچی نبود. کاشکی زودتر این پیام را می گذاشتی؟؟؟ ایشا ا... هرچی زود تر خوب بشی.

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد