زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

فستیوال رنسانس - قسمت پنجم

بعد از اون نوبت نمایش راهپیمایی بود. همه اونایی که لباس های قرون وسطایی داشتند از یه مسیری راه میرفتن که دیگران نگاهشون کنن. انقدر لباس ها رنگارنگ و قشنگ بودند که یه برنامه ای که قبل از رفتن به نظر خسته کننده میامد, یکی از جالب ترین برنامه ها شد به نظر من. انگار که توی یه شهر قدیمی شاه قراره بیاد و همه پیش روی شاه دارن راهپیمایی میکنند.











نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 13:21

سلام!
من دانشجوی سال دوم کارشناسی رشته زیست شناسی سلولی مولکلوی هستم.هفته قبل با وبلاگ قبلیتون آشنا شدم و از اول خوندم.یعنی باید بگم خودمو درون شما دیدم!!!!!تقریبا همه کارهایی که شما کردین توی این مسیر جز برنامه های منم هست حتی منم مـثه شما عاشق ucla ام!!!همیشه وقتی به افرادی مثل شما که این مسیرو رفتن و الان آمریکا هستن برمیخورم کلی سوال ازشون میکنم!چندتا هم الان میپرسم
یه چیزی که درمور ucla متوجه شدم اینه که چینی زیاد اونجا هستن حدود 40 درصد دانشجو ها!!به نظرتون این در طول تحصیل مشکل ایجاد نمیکنه؟مثلا فرض کنین تو یه گروهی هستین از ده تا 9تاش چینی باشن!خب این توی کار تیمی شما مشکل ایجاد میکنه دیگه!و به نظرتون توی کالیفرنیا کدوم دانشگاه ها کمتر این مشکل رو دارن؟منظورم اینه که بیشتر جو چند ملیتی باشه و جمعیت غالب نداشته باشن.


سوال دوم:
حدودا برای کارهای پذیرش قبل رفتن و هزینه های زندگی اونجا تا موقعی که فاند به حسابمون ریخته بشه چقدر پول لازمه؟آخه وضعیت مالیه خونواده ما خوب نیست و باید بدونم توی ایم مدتی که وقت دارم(حدودا 7 سال.تا لیسانس تموم کنم و فوق رو بگیرم و 2 سال هم خدمت)چقدر باید پس انداز کنم.

سلام
چینی و هندی و ... بخشی از جمعیت امریکاست. نه مشکلی ایجاد نمیکنه. بله توی کار تیمی مشکل ایجاد میکنه اما خودتون جای خودتون پیدا میکنید. مخصوصا اینکه چینی ها معمولا عادت دارن با همدیگه چینی حرف میزنن و کم کم حس ایزوله شدن به آدم دست میده.دانشگاه هایی که جو چند ملیتی ندارن هم دانشجوی اینترنشنال مخصوصا ایرانی نمیگیرن.

قبلا در موردهزینه اینا کامل نوشته. تقریبا 4000 دلار
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد