زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

فستیوال رنسانس - قسمت اول

مطالب مربوط به تفکر منتقدانه بیشتر از چیزی شد که فکر میکردم و اگر بخوام خلاصه اش کنم فکر کنم یه قسمتی اش از بین میره. اینه که گفتم یه کم زنگ تفریح باشه.


یکی از چیزای خیلی جالبی که توی امریکا دیدم اینه که مردم کلا دل خوشی دارن. همه میدونیم که صنعت سرگرمی ( entertainment ) یکی از بزرگترین صنایع امریکاست. چند وقت پیش چند تا از دوستان امریکایی ما رو برای یک فستیوال دعوت کردند. صبح زود با ماشین آمدند خونه من و با هم راه افتادیم. نزدیک یک ساعت رانندگی راه بود. 



وقتی رسیدیم اونجا اونا لباساشونو عوض کردند و لباس های قدیمی پوشیدند. من خیلی تعجب کردند و بعد توضیح دادند که توی این فستیوال مردم سعی میکنن که لباس های دوره رنسانس رو بپوشن و اونا این یک دست لباس رو گرفتن فقط برای سالی یکبار که میان اینجا. 


به سمت جمعیت که رفتیم یه جایی بود قلعه مانند. کلی آدم با لباس های عجیب و غریب ایستاده بودند پشت در قلعه. یه عده ای هم اون بالا بودند و با مردم شوخی میکردند. همه منتظر بودند که در قلعه باز بشه و وارد بشن. 









نظرات 5 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 02:00

وقتی پست خداحافظیتو دیدم واقعا ناراحت شدم حتی اشک تو چشام جمع شد.حالا که می بینم دوباره اومدی بی نهایت شادم

خواهش

الهام شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 01:40

سلام وودی عزیز
خوشحالم که باز از زندگی تو امریکا مینویسی....دلمون تنگ شده بود واسه ای دست مطالبتون

سلام
خواهش

فرهاد جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 23:37

واقعا زیبا و ستودنیه که اینقدر به فکر رفاه و آسایش مردم هستن ، براشون یک همچین فضاهایی رو مهیا میکنند.

اینطوری نیست در این مورد مینویسم.

الناز چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 17:59

وودی جان
ممنون که تجربیات و مشاهدات قشنگت را به اشتراک میگذاری.

خواهش

محمد چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 11:25

جالب بود
ممنون از تصاویر

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد