زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

محرم راز

گذر کردم ز میخانه شبی را
                    بدیدم عاشقی لرزان تنی را
بپرسیدم ز احوال نذارش
                    چرا گشته چنین آشفته حالش
چه رفته بر تو ای شیخ کرامات
                    چنین وارسته ای فارغ ز حالات
دمی رقصان شوی گاهی نشینی
                    گهی خندان گهی گریان چونینی
به تلخی خنده ای بر لب نهادی
                    فسرده آهی از دل بر گشادی
رسیده عمر من بر نیمه خویش
                    ندیدم محرمی جز سینه خویش
که حسرت میخورم از کرده خود
                    چو دادم جان به دلداری نه از خود
خیالی خوش که باشد او مثالم 
                    بشد عمری بسر با این خیالم
چو کردم خلوتی با یار یک شب
                    بگفتم راز دل اسرار یک شب
نگفته یک سخن از خود براندم
                    به زیر لب پریشانی بخواندم
بگفتا مر چرا زین گونه گویی
                    چه دیدی تو ز من جز شکل و رویی
سخن ناراست گفتم چون بگفتم
                    نباشد کس مرا اندر نهفتم 
مرا باشد نگاری در نهانی
                    نخواهم روی تو گویم بدانی
نبودم یار تو هرگز نباشم
                    برو زین در دگر تنها گذارم
سخن کوتاه گویم ای صحابی 
                    چه بگذشته به من هرگز ندانی
به هر که دل بدادم اندرین راه
                    ندانسته بها بشکسته آن را
صداقت گم شده در بین مردم
                    نباشد خالصی دیگر درین خم
برو وین قصه را آخر رها کن
                    سماعی آور و رقصی بپا کن
چو ظلمت را گرفته شام احزان
                    برون آ از گوشه ای ای ماه تابان

نظرات 8 + ارسال نظر
پری دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 08:26 http://tehran2berkeley.mihanblog.com/

سلام
ببخشید اگه لینکی که براتون فرستادم باز نشد، آخه من عضو اون سایتم و احتمالا لینک مخصوص اعضا رو کپی کردم. ولی کلا خبر درباره قسمت چهارم داستان اسباب بازی بود که راجع به عاشق شدن وودیه(!!) و اولین کسی که به ذهنم رسید این خبر رو باهاش شر کنم شما بودی. همین.

شما هم موفق باشی و مرسی از عکسهای رنسانس فیر.

سلام
خواهش

الهام شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:45

سلام
وودی عزیز خیلی ممنون...به خاطر این همه مطالب پر بارتون همیشه دعاگو هستیم....البته اگه قابل باشیم...شعر هم عالی بود

سلام. خواهش

پری شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 13:11 http://tehran2berkeley.mihanblog.com/

اینو ببین وودی
http://www.tinyez2.net/news.php?id=310

رمز داره که. برام لینک بی توضیح نذارین باز نمیکنم
موفق باشید

محمد جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 19:37

سلام: وودی جان حالت چطوره امیدوارم سالم وسرحال باشی.
یه سوالی دارم و اون اینکه من در رشته عمران گرایش راه ارشد خوندم ولی به خاطر کارم مجبور شدم ارشد پیام نور بخونم به خاطر همین برای اپلای دکترا زیاد شانسی برای خودم نمی بینم چون نتونستم معدل خوبی کسب کنم16 یا مقاله خوبی بنویسم به نظرت گرفتن یه مستر یکساله از اروپا با معدل بالاتر ومقاله بهتر شانسم رو برای دکترا امریکا افزایش میده.
ممنون

سلام
به نظرم قبولی مستر توی یکی از دانشگاه های امریکا و خوندن اونجا خیلی کم هزینه تر و راحتتر به هدفتون نزدیکتون میکنه
موفق باشید

mr چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 21:20

salam aghaye dr
man hodood 4 saat pish betor tasadofi be page shoma barkhrdam va hodod 3 - 4 saate ke pashamo daram mikhoonam
blog fogholade jazab o khandani darin adam azash khaste nemishe
.
.
.
ye gap se sale dashtin
mikhastam bedoonam meyl vesal be taylor hamchon ghabl dar shoma hast? talash kardin az nazdik bebininesh?
nazaretun darmored 1989 chi bud?

سلام
اول این بلاگ نوشته بودم که در این مورد دیگه نمینویسم
موفق باشید

کژال سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 00:25

این شعر رو خودت گفتی؟
خیلی قشنگه...
این قسمتا رو خیلی خوشم امد: چه دیدی تو ز من جز شکل و رویی
صداقت گم شده در بین مردم
نباشد خالصی دیگر درین خم


مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده

ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی‌بینم

مدارا می‌کنم با درد چون درمان نمی‌یابم

تحمل می‌کنم با زخم چون مرهم نمی‌بینم

:)) دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 02:39

خیلی خوب بود.

صداقت گم شده در بین مردم
نباشد خالصی دیگر درین خم

ali یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:41

جز گرفتاری سخن سازی ندارد حاصلی
طوطیان را در قفس شیرین زبانی کزده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد