زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

نتایج بازی

خب نوشتم که توی بازی چه اتفاقاتی افتاد. دوست دارم الان یه کم در مورد نکاتی بنویسم که میشد از این بازی نتیجه گرفت.


نکته: خواهرم کامپیوتر خریده بود برای خونه و میخواست کار پیدا کنه کارهای بهتری رو زودتر پیدا میکرد! نکته اینکه برای پیشرفت توی زندگی نباید توی بعضی چیزا صرف جویی کرد از جمله ابزار کار و وسیله های رسیدن بهشون.


نکته: وقتی یه هدفی برای انتخاب میشه تصمیم گیری ها بر اساس اون تعیین کننده میشه. آدمی که بی هدف باشه باری به هر جهته اما آدمی که هدف داره راه زندگیشو یه طوری انتخاب میکنه که به سمت اون بره. مثلا من داشتم ریسرچ کار میکردم اما دیدم که این ریسرچ هیچ سودی برام نداره اینه که رفتم سراغ رشته بزینس.


نکته: یه کارهای کوچیکی توی زندگی شادی بخشه و برای روحیه مهمه. مثلا من روزا قبل از اینکه برم سر کار یه حمام حسابی میرفتم و دندونامو مسواک میکردم. برای چهار ساعت به خاطر مسواک شاد بودم و برای 8 ساعت برای حمام! بعد برای زندگی واقعی ام اون مدت همین کار رو میکردم و تفاوتش رو واقعا حس کردم. این الان برام عادت شده. هر روز دیگه بدون اینکه فکر کنم صبح میرم دوش میگیرم و بعد از صبحانه مسواک میزنم.


نکته: آدم برای چیزی که استفاده میکنه باید بهترینش رو تهیه کنه (البته قبل از بازی هم به این نکته رسیده بودم) مثلا توی بازی وقتی که تخت خوبی میخریدی هم زودتر خستگیت در میرفت و خود خوابیدن تفریح هم بود!


نکته: انسان نیازش فقط خوردن و خوابیدن نیست. وقتی برای خونه ام تابلو خریدم توی روحیه ام تاثیر داشت! اینه که آدم باید به زیبایی شناسی هم توجه کنه :)


نکته: برای حفظ روابط اجتماعی باید با افراد تماس داشت. من اون دوست همکارم رو از دست دادم فقط به خاطر اینکه نرسیدم بهش زنگ بزنم. اگر یکبار بهش زنگ زده بودم چه بسا اون اتفاق ناگوار هم نمیفتاد. (متاسفانه هنوزم توی این زمینه مشکل دارم و اینقدر سرم رو شلوغ میکنم که نمیرسم به دوستام زنگ بزنم)


نکته: شنیدین میگن رزق و روزی ثابته؟! یه جورایی درسته. در واقع برای کسب درآمد بیشتر نباید ساعات کاری رو زیاد کرد. مثلا من داشتم ساعتی 15 دلار میگرفتم. مثلا اگر دو ساعت بیشتر سر کار میموندم میشد روزی 30 دلار اضافه تر. این مبلغ توی سال و زندگی هیچی نمیشد. اما برای کسب درآمد بیشتر باید کار بهتری میگرفتم و دنبال راه های افزایش سرمایه مثل سرمایه گذاری میرفتم. بله آدم باید یه سرمایه ای داشته باشه که سرمایه گذاری کنه اما از پس انداز اندک و کارهای جانبی میشه جمع کرد. پس برای کسب درآمد بیشتر نباید تقلا کرد بلکه باید روش زندگی رو عوض کرد.


نکته: آدم نباید از غذاش بزنه. هیچی صرفه جویی نمیشه از این طریق. من اگر از همون اولش بهترین غذا رو میخوردم هم زندگیم همین بود که بود. اتفاقا رشد توی زندگیم از وقتی حاصل شد که شروع کردم برم رستوران که توی نکته بعدی مینویسم. حالا خوبه توی این بازی آدم مریض نمیشه!


نکته: روابط اجتماعی خیلی مهمن. هیچ آدمی بدون روابط اجتماعی به جای بزرگی نمیرسه. من کلی توی خونه نقاشی کردم و نقاشی ها رو میشد به طور جادویی فروخت و هیچ رابطه اجتماعی ای نداشتم اما وقتی شروع کردم برم رستوران با صاحب رستوران دوست شدم و همین باعث شد بتونم اونجا سرمایه گذاری کنم و پولم رو افزایش بدم. همینطور اون مغازه ای که ماهی ها رو میفروختم احتمالا صاحبش چون منو دیده بود و میشناخت اعتماد کرد که منم اونجا سرمایه گذاری کنم.


نکته: کلی ماهی توی این دریای بزرگ هست آدم نباید به چیزی که نمیخواد راضی بشه. من همکارم رو واقعا دوست نداشتم اما باهاش ازدواج کردم. اشتباه کردم! دیگه نمیکنم :)


نکته: اون خانمه که خونه امو تمیز میکرد یکی از بهترین اتفاقا بود. همیشه فکر میکردم آدم باید کارهاشو خودش بکنه اما وقت من ارزشش خیلی بیشتر از اون بود که بخوام هر روز یکی دو ساعت صرف تمیز کردن خونه کنم. در واقع باید پول بدی که وقت بخری و از وقتی که خریدی پول بیشتری در بیاری که پیشرفت کنی. آدمایی که این پول رو نمیدن ضرر بیشتری میکنن. 


نکته: آدم باید فقط باید روی تخصص خودش کار کنه تا موفق بشه. وقتی که هی کارم رو عوض میکردم میرفتم سراغ نقاشی یا ماهیگیری کار احمقانه ای بود. من کارم بزینس بود باید توی یه کاری مربوط به بزینس موفق میشدم. درسته که توی نقاشی هم پیشرفت کردم اما هیچوقت هدف زندگیم از این راه تامین نمیشد. شاید اگر میخواستم آرتیست بشم خوب بود اما برای رسیدن به پول, نه!


نکته: توی بازی یه هدف های کوچیکی بود که جالب بود. مثلا توی ذهنش میامد که اگر من 5 تا از این ماهی بگیرم خیلی خوبه. توی زندگی واقعی هم آدم این چیزا توی ذهن آدم میاد و من خیلی متعجبم که چقدر سازنده بازی هوشمندانه همچین چیزی رو مشاهده کرده بوده. جالبه که رسیدن به این اهداف کوچیک هم رضایت خاطر ایجاد میکنه. ولی اگر این اهداف کوچیک در راستای هدف اصلی باشه موفقیت میاره اگر غیر از این باشه نمیشه. از اون جالبتر وقتی بیشتر میرفتم ماهیگیری اهداف کوچیکم بیشتر مربوط به ماهی میشد. یعنی اون چیزی به ذهن آدم میرسه که بیشتر توش باشه و بهش فکر کنه! 


نکته: بهترین حالت زندگی اینه که همه چیز در تعادل باشه. یعنی من اگر شبا درست نمیخوابیدم دیگه روزم خراب شده بود ولی وقتی سر وقت همه کارامو میکردم همه چیز خوب پیش میرفت.



و نکته آخر هم برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتری است معرفت کردگار ( از سعدی). یعنی اینکه این یه بازی بود و مطمئنم خیلی ها بازی کرده بودن اما شاید کمتر کسی این نتایج رو گرفته بود. درسته که توی بازی موفق نشدم اما امیدوارم که توی زندگی واقعی ام موفق بشم :)

نظرات 28 + ارسال نظر
محمد جواد جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 18:30

اها
به این میگن پست
ایول از این جور پستا زیاد بذار

چشم!

علی پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 01:43

احسنت !

یکی از بهترین پست هایی بود که گذاشته ای، وودی جان !

خواهش

مرتضی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 12:21

دانلود یکی از برنامه های ماه عسل که تو ماه رمضون پخش میشه...
البته مرتبط با سایت نیست و فقط دوستانه پیشنهاد دادم چون تو وبلاگ قبلی مطالبی در زمینه اسلام بود گفتم شاید علاقه داشته باشین
مصاحبه با یک محمد نامی که از بچگی تو امریکا بزرگ شده و از اسلام فقط اسمش رو شنیده اگرچه به ظاهر خانواده مسلمونی داشته...ایشون میخواست برای کارناوال رقص به برزیل برن که به قول خودشون اند فساده خواهرش به رسم ایرانیا قران میارن که از زیرش رد شن و اون هم که تا اون زمان قران رو نخونده قران رو از خواهرش میگیره تا به قول خودش اشکالاشو دربیاره...حالا سرتون رو درد نمیارم خلاصه میرن برزیل و قران اونقدر براشون جذاب بوده که 180 درجه عوض میشن و برمیگردن و به جای کارناوال به جنگلهای آمازون میرن و اونجا قران رو مطالعه میکنن و الخ
درصورتی که علاقه داشتین خیلی جذابه اگه نگاه کنین

آها ممنون. من طرفدار اون برنامه نیستم چون خیلی سطحیه.

مرتضی سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 15:59

http://go.nexmovie.ir/index.php?url=http://uploadboy.com/1bj7m62v8y1x.html
صرفا یه پیشنهاد...دانلود کنین و وقت داشتین ببینین...اگرم باز نشدلینک زیر رو باز کنین و قسمت 18رودانلود کنین

سایزش زیاده. وقتشو هم ندارم چی هست یه توضیحی بدین بد نیست.

ariyo دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:45

سلام وودی جون
امیدوارم خوب باشی
دادا نمیشه دوباره داستان وودی رو شروع کنی؟سانسور شده و خلاصه هم باشه قبوله .
آخه تازه داشتم از آمریکایی ها خوشم میومد. چیزای زیادی در مورد اونجا داشتم یاد میگرفتم.منم سه سال دیگه اپلای میکنم میام اونجا.

سلام
در مورد داستان شرمنده ام. اما چون خیلی ها گفتن که در مورد امریکا بنویسم باز در مورد امریکا مینویسم.

الهام پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 17:01

هـرگـز نـمـازت را تـرک مـکـن
مـیـلیـون هـا نـفـر زیـر خـاک ،
بـزرگ تـریـن آرزویـشـان بـازگـشت بــه دنـیـاست
تـا سجـده کـنـنـد ... ولـو یـک سـجـده !
♥•٠·

فریاد می زنند :

حَتَّى إِذا جاءَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قالَ رَبِّ ارْجِعُونِ *لَعَلِّی أَعْمَلُ صالِحاً فیما تَرَکْتُ....:

تا آنگاه که مرگ یکى از ایشان فرا رسد، مىگوید: «پروردگارا، مرا بازگردانید،شاید من در آنچه وانهادهام کار نیکى انجام دهم.( المؤمنون :99-100)

ربطی داشت به نوشته من؟

reza چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 14:21

داداش باید یه پسته تخصصی راجع به تفاوتهای امریکا و استرالیا و ارپا بزاری
ببخشید اگه انقدر پر رو دارم درسفارش می دم ولی سوال خیلیاست.
می دونم سرت خیلی شلوغه، وقت نداری ولی ما صبرمون زیاده منتظر میمونیم.

الان مطالب مهمتری دارم که دارم مینویسم. این مدت هم که دیگه واقعا سرم از شلوغ هم رد شده و دیشب تا صبح داشتم برگه صحیح میکردم.

ali چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 05:17

سلام
لطفا جواب منو هم بدین ک درب در دنبال ی نفرم ک درست حسابى ی راهنمای بکنه منو
الان 20 سالمه ، میخوام برم ازاد امیدیه م.پلیمر ، تا 4 سال دیگه ف غ بشم وقت کافی برای یاد گرفتن تافل آیلتس و جی ار ای هست ؟الان زبانم از 20 تو فکر 1 هست ؟! دانشگاهم خیلی تفاوت داره برا گرفتن فاند و پذیرش ؟ ی سوال مهم ، حتما مثلا باید نخبه بود تا بتونی بیای اونجا ؟؟؟؟ من ی هوش متوط دارم

سلام
شما بلاگ قبلی منو نخوندین احتمالا وگرنه میدونستین 4 سال کافیه. دانشگاه آزاد اعتبار کمتری داره ولی باز بچه هاش اینجا اپلای میکنن. بستگی به خود دانشجو داره (بله خیلی تفاوت داره) من اصلا نمیدونم امیدیه کجا هست. اگر دانشگاه جدیدی هم باشه که معمولا کیفیت آموزشی خیلی پایینه که خود به خود اونقدر یاد نمیگیرین که بتونید با بقیه رقابت کنید. اگر تعریفتون از نخبه کسی هست که لیسانس و فوق گرفته تا حد زیادی بله. اما اگر منظورتون یه آدم غیر معمول باهوش و ... هست نه لازم نیست نخبه باشی.
موفق باشید

شهراد سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:39

سلام دکتر عزیز...
واسه کسایی که پیام نور خوندن هم امریکا و کاندا اپلای میکنن؟؟؟مدرک پیام نور مورد تایید دانشگاههای اونجا هست؟؟
مرسی
موفق و سلامت باشین و همیشه دعاگوتون هستم

سلام
بله اپلای میکنن اما خیلی کمتر هستن. یه نگاهی به نتایج پذیرش اپلای ابراد بندازین میبینین که تک و توک پیام نور هم بودند. توی دانشگاه ما اما کسی رو ندیدم تا حالا.
مدرکی که وزارت علوم قبول داشته باشه اینجا مورد قبوله اما با توجه به شناخته نشده بودن پیام نور شانس پذیرش برای دانشجوهاش کمتره.
موفق باشید

مسعود دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:55

خوشحالم که باز نوشتن رو شروع کردی مهندس.

حسین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:24

سلام خوشحالم که دوباره نوشتن رو شروع کردید امروز اتفاقی مطالبتون رو دیدم ..موفق باشید

سلام
خواهش

زیدان شنبه 6 تیر 1394 ساعت 12:14

سلام مهندس!!!!
خوبی؟ من یه سوال داشتم که داشتم داخل اپلای ابرود دنبالش میگشتم اما کسی جوابمو نداد
گفتم بیام ببینم داخل مطالب قدیمیت چیزی پیدا میکنم یا نه که دیدم دوباره شروع کردی خیلی خوشحال شدم.
اما متوجه شدم که روند وبلاگ رو کمی تغییر دادی و شاید جواب سوالمو ندی ولی گفتم حالا بپرسم شاید فرجی شد

من من ترم 4هستم و الان تابستون نمیخام برم سر کار و فقط زبان بخونم خواستم ببینم نظر شما چیه من اینتر چنج قرمز رو در اموزشگاه خوندم 504 رو هم خونمدم بنظرت واسه تابستون چیکار کنم؟ یعنی بنظرت من که صبح تا شب میتونم وقت بزارم چیکار کنم؟ خیلی ممنون میشم پاسخ بدید

سلام
توی بلاگ قبلی بوده. شما تا میتونی زبان بخون. اون کتابا نمیدونم. بشین 1100 رو شروع کن و برو سر لغات جی آر ای و فیلم نگاه کن لغاتشو در بیار. متنوع زبان کار کن.
موفق باشید

gkhalvati شنبه 6 تیر 1394 ساعت 11:27

سلام
ببخشید یک سری سوال برام دوباره پیش اومده شرمنده هر دفعه اینطوری میشه دیگه ببخشید
1-داشتم دوباره مراحل پذریش شما رو میخوندم نوشته بودید کانادا gre نمیخواد یعنی گرفتنش هیچ مزیتی نداره برای دانشگاه های کانادا؟
2-من میخوام برای دکترای مستقیم اقدام کنم به نظر شما از الان که تقریبا دو سال دیگه کارشناسی رو تموم میکنم شروع کنم به ایمیل به اساتید یا حداقل چند ایمیلی به اساتید بزنم و بگم میخوام برای دانشگاه شما اقدام کنم راهنمایی من رو بکنن.ایا این کار درستیه؟

3-از کجا بفهمم که دانشگاه ها مورد نظرم دکترای مستقیم اون رشته من رو داره ؟

4-ایا gre ربطی به رشته تحصیلی نداره و درهر صورت اکثریت دانشگاه های امریکا اون رو میخوان؟
دوباره ممنون که پاسخ سوالاتم رو میدید

سلام
1- نه فکر نمیکنم.
2- اگر ریسرچی رو شروع میکنی خوبه وگرنه میخوای ایمیل بزنی بگی چی؟ اونا میگن اپلای کن خب. بشین تافل و جی آر ای رو تاپ کن که بتونی دکترا مستقیم بشی
3- از سایت دانشگاه dicrect phd
4- ربط داره. بعضی دانشگاه ها برای بعضی رشته ها نمیخوان اما خیلی خیلی محدود و بعیده.
خواهش

محمد جمعه 5 تیر 1394 ساعت 18:35

سلام آقای وودی
چطور میشه بفهمیم که یک دانشگاه چه حداقل نمرهاتی از ازمون های مختلف برای پذیرش میخواد
مثلا حداقل نمرات پزشکی هاروارد رو چطور میشه از سایتش فهمید؟ !
اگه تو وبلاگ قبلی هست لطفا لینک بدید
ممنون
روز خوش

تقریبا نمیشه. از آمار قبلی مثل آمار قبولی ها توی اپلای ابراد و یا اگر توی سایت خود دانشگاه نوشته باشه.

reza جمعه 5 تیر 1394 ساعت 01:35

سلام و. مرسی از اینکه برگشتی
داداش یه سوال
الان یه چند مدتی هست که امریکا داری زندگی می کنی. داداشاتم دارن تو اروپا درس می خونن.حتماً دوستایی داری که تو استرالیا هستن یا لااقل از اونجا اطلاعاته خوبی داری. می خوام ببینم با اطلاعاته امروزت اگه بخوای تصمیم بگیری کجا رو انتخاب می کنی؟ امریکا؟ کانادا؟ اروپا؟ استرالیا؟
می دونم رشته به رشته فرق می کنه یا بستگی به هدفتو نوع نگاهت به زندگی داره ولی منم فقط کلیاتو می خوام. تا بعداً ازت جزئیاتمم بپرسم

سلام
من امریکا رو ترجیح میدم. اینجا همه جور زندگی ای میشه داشت. هر کدوم خوبی ها و بدی های خودشونو دارن که خیلی طولانیه بخوام توضیح بدم. در کل زندگی اینجا تا امروز برام خیلی خوب بوده.
موفق باشید

آنی و گیلبرت پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:47 http://htt

سلام وودی مهربون

مثل همیشه پر از نکته خوب

موفق باشی و سر افراز

سلام خواهش لطف دارین

هستی دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 14:10

سلام
ایششالا توی زندگی واقعیتون همیشه موفق باشید و به همه ی چیزایی که دوست دارید برسید
خیلی نتایج قشنگی بود
ممنون

سلام
خواهش

mel دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 20:56

سلام و وقت بخیر
وبلاگ با ارزشی دارین امروز بسیاری از مطالب وبلاگتون رو خوندم که واقعا خوب بودن
ان شااله که سربلند باشید همیشه

خواهش

دوست دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 17:34

سلام دکتر
برنامه تون واسه اینده چیه!؟میخاین تو امریکا کار پیدا کنین!؟

سلام
میخوام شرکت بزنم. 50 درصد راه رو هم رفتم شایدم بیشتر.

Mmh دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 10:19

سلام خسته نباشید،
خوشحالم وبلاگتو دوباره راه انداختی.
غرض از مزاحمت سؤالی داشتم در رابطه با تحصیلات تکمیلی،
بدون فاند واسه دانشگاه های خیلی خوب با معدل خوب و حداقل مینیمم ها، تا چه حد روند پذیرشو راحتتر میکنه؟ اصلا فاند یا بی فاند چقدر تأثیر داره؟
مرسی وودی

سلام
اگر با فاند سختی اش 100 باشه. بدون فاند سختی اش 10 هست. فقط بدونید من سال اول بدون فاند از دو سه جا پذیرش گرفتم بدون اینکه جی آر ای بخونم و تافلم هم 88 بود که خیلی نخونده بودم براش.
موفق باشید

الیکا یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 21:30

عالییییی بود من وبلاگ زیاد نمیخونم شاید کلا ٢-٣تا اما وبلاگتو خیلی دوس دارم.بیشتر بنویس مرسی

خواهش حتما

محمد شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 01:13

بسیار جالب و آموزنده
ممنونم

خواهش

بهرام جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 00:47

سلام . قبلا ها یادم می یاد توی وبلاگ قبلیت گفتی توی کامنت ها که راجع به اینترنشیپ و شرایطش و حقوقش بنویسی . اگه امکانش هست یک پست در این زمینه بزار

سلام
ببخشید شرمنده نرفتم برای همین خیلی در موردش نمیدونم که بنویسم.
موفق باشید

madi پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 22:55

aali bood mercccccccc

خواهش

حمیدرضا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 00:26

من ورژن اول این بازیو داشتم ورژن های بعدی که اومد فک کردم مثل همون اولی بی مزس! اینجوری که داری تعریف می کنی باید خیلی جالب باشه برم ورژن جدیدشو نصب کنم
جقد در روز باید واسش وقت بزارم که همه چی خوب پیش بره؟ فک میکنم واسه یادگیری زبان هم خوب باشه این بازی، درسته؟

جقد در روز باید واسش وقت بزارم که همه چی خوب پیش بره؟
نمیدونم. من کلا 3 روز بعد از اینکه از سر کار برمیگشتم به جای اینکه جی آر ای بخونم اینو بازی کردم
فکر نکنم برای زبان خیلی کمک کنه چون آدم میره توی بازی دیگه یادش میره لغات چی بودن!

رهگذر چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 10:38

سلام خسته نباشید
خیلی خوشحال شدم که دوباره مطلب جدید گذاشتید
من هر وقت مطلب جدیدی می بینم عینکم رو تنظیم میکنم
صندلیمو هم نزدیک میکنم تا مطلب رو با ارامش بخونم چون می دونم پر از نکته و نصیحت و تجربس
واقعا ممنون
دست از نوشتن نکشید
در پناه حق

سلام
تا جایی که بتونم چشم

sina beskut سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:03 http://www.en2.ir

فوق العاده بوود woddy
یعنی همینایی که میخواستم رو گفتی

داشتم فک میکردم آدمای موفق چقد جالب از کاراشون نتیجه گیری میکنند . تازه این فقط سوژه سه روز شما بود ، دیگه ببین کل زندگیت چقدر نتایج گرفتی .

خوشحال میشم بازم ازین خاطرات واسمون تعریف کنی

چشم

later سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 22:02

Special thanks to dear Woody.

That's why I like you; As a fan not ...
:)

Good luck man.

Thanks.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد