زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سلام. سال نو مبارک!

سلام

قول داده بودم بلاگ قبلی برسه به 1 میلیون بازدید یه چیزایی اینجا بنویسم. 

oh my god. 1 million visit? what's happening? 

راستشو بخواهید فکر نمیکردم به این زودی به اینجا برسه مخصوصا اینکه کلا بلاگ تعطیل بود ولی خب دیگه شد منم مجبورم به قولم عمل کنم.

توی این بلاگ دوست دارم چیزایی رو که قبلا قول داده بودم بنویسم و وقت نشده بود بنویسم و یه کمی مثل بلاگ قبلی افکار و نظراتم رو بنویسم. متاسفم برای کسانی که داستان وودی رو دنبال میکردن چون قصد ندارم اینجا ادامه اش بدم. 



سال نو مبارک!



سال خیلی خوبی داشته باشین. ایشالله که چیزای خوبی اینجا بنویسم و از شما هم کلی چیز یاد بگیرم.

نظرات 41 + ارسال نظر
اردتمند شما جناب آقای دکتر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 22:54

سلام و درود
جناب آقای دکتر لطفا یک تجدید نظر بکنید و وبلاگ را مثل وبلاگ قبلی مدیریت کنید . خیلی کمک حال بود .خیلی درسها میگرفتیم . موارد امنیتی را سفت و سخت تر بکنید تا بازم شخصیتتون لو نره . و نظرات را نیاز با تایید کنید تا مشکل قبلی پیش نیاد. شما سعی کنید شکست بدید این ادم ها را تا جامعه هم پیروز بشه . اگر شما قوی تر امنیت و نگارش پست هاتون را پیگیری کنید مطمعن باشید شرایطی ایجاد کردید برای مبارزه با جهل و همونطور که میدانید زکات علم انتشاره ان است و دعای خیر ما هم پشت سرتون میمونه . لطفا پس مثل قبل ادامه بدید.

با تشکر و خواهش از شما جناب آقای دکتر

یک ایرانی تنها

سلام
ممنون. یه کم وقت و انرژی لازم دارم که بتونم بیشتر بنویسم ولی خیلی چیزا هست که میخوام بنویسم و شروع کنم حالا حالاها تموم نمیشه :)

mj جمعه 14 خرداد 1395 ساعت 13:19

مرسی وودی که برگشتی. همیشه با خوندن نوشته هات راهم روشن شد. وقت نشده بود بابت برگشتت تشکر کنم ببخشید دیر شد.
توی کلیرنس هستم برام دعا کن.

خواهش. ایشالله زودتر کلیر بشین شما هم نتیجه زحماتتون رو ببینین.

محمد دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 01:46

سلام.وقت بخیر
وبلاگ قبلیتونو همه مطالبو زیرو رو کردم ولی دیدم دیگه نمینویسید دیگه نیومدم الان دیدم یه سالیه دو باره مینویسید.خوشحال شدم.
لطفا برای برنامه نویسی شی گرا بگید کدوم برا بینایی ماشین بهتره
پایتون یا همون اپن سی وی خوبه؟

سلام. سئوالای اینطوری رو از بچه های همرشته اتون بپرسین. موفق باشین

اسمان شنبه 4 مهر 1394 ساعت 06:45 http://Mennomen.mihanblog.com

سلام وودی جان، خوب من خیلی دیررسیدم، یعنی موقعی خواننده وبلاگ قبلیت شدم که بستیش ، بعد اون یکی را میخوندم، که اون هم تموم شد ، امروز شانسی اومدم اینجا دیدم به حدود شش ماه هست شما اینجایید و من بدنبال زیر اسمان خدا، الان هم باوجود یکعالمه درس میخوام از اول ارشیو شروع کنم:)

سلام. باشه. خوش آمدین.

سینا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 13:34

خوش اومدی واقعا خوشحال شدم قلم زیبای شما همیشه امید بخش بوده

محمد یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 21:12

سلام
اسم اون میوه شبیه به پرتقال چیه؟

نارنگی؟

abbas دوشنبه 24 فروردین 1394 ساعت 19:30

سلام وودی خان
سال نوتون مبارک ، امیدوارم ساله خوبی برا خودتون بسازید
نمیدونم چی بگم ..
چند پیش بوسیله یکی از دوستام با وبلاگتون آشنا شدم ، واقعا معرکه ای
الانم خیلی خوشحالم که دوباره شروع کردی به نوشتن

علی پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 12:59

سلام وودی
سال نو مبارک.من امسال برای برق پذیرش دارم.میخوام مطالب قبلیت با پوست و گوشتم بیام و تجربه کنم

ایشالله

یلدا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 16:17

به نظرتون من با معدل 18.80 کارشناسی cell biology و یک مقاله گروهی ، تافل و جی آر ای امتحان بدم آمریکا قبول میشم برای phd ؟
اگر شانس کمی دارم ، آیلتس امتحان بدم و برای master اپلای کنم؟

نمیدونم. مطالب بلاگ قبلی رو بخونید

A GH چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 00:52 http://doctorshiri.blog.ir/

عکس قشنگی رو با S 5 گرفتی ...

مرسی که لحظاتت رو همراه با عکس و تصاویر باهامون به اشتراک میزاری ...



* اگه تو نوشته های اینجا غلط نگارشی و اصطلاحی دیدیم اجازه هست دوستانه بهتون اطلاع بدیم ؟ ناراحت نمیشی شما ؟
( البته میدونم بخشیش طبیعه و به خاطر دور بودن از محیط فارسی زبان هست )

مشکلی نداره

یلدا سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 14:54

سلام، سال نو مبارک...چون نمیدونستم که اگر سوالی دارم باید بهتون ایمیل بزنم یا کامنت بذارم، ترجیح دادم که کامنت بذارم شاید سوالم به درد بقیه هم بخوره!
من دانشجوی ترم آخر cell biology هستم، میخواستم بدونم اگر master رو از انگلستان، یا کانادا بگیرم، چقدر شانس پذیرش گرفتن phd با فاند از دانشگا های آمریکا رو دارم؟

سلام
اسم دانشگاه خیلی ربطی نداره. برای شانس فاند تافل جی آر ای موضوع ریسرچ و ... مهمه. به مطالب بلاگ قبلی مراجعه کنید
موفق باشید

آرش دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 18:53

سلام آقای وودی.خسته نباشید.خدا قوت
یه سوالی ازتون داشتم در مورد آزمون GRE که تازه شروعش کردم.با توجه به اینکه شما دو بار این امتحانو دادید و تجربه ی زیادی در این زمینه دارید میخواستم بپرسم کتاب جدید بارونز (چاپ2013) بدرد میخوره یا نه؟البته من این کتابو گرفتم و اولش توضیح میده که این کتاب با توجه به تغییرات اخیر آزمون GRE بازبینی شده و تغیراتی عمده ایی اعمال شده.
قبلاً در وبلاگ قبلی گفته بودید که وقتتون رو با خوندن بارونز تلف نکنید چون قدیمیه و...

سلام
ببخشید نخوندم اون کتاب رو الانم چند سالی هست که دیگه توی اپلای کردن نیستم آخه ادمیشن گرفتم تموم شده رفته :)

آرش یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 15:18

وای چقدر خوشحالم که برگشتی
بهترین هدیه ی سال نوی من توی فضای مجازی همین بود.اصلا باورم نمیشه....مرسی ووددی جان
سال نو رو هم بهت حسابی تبریک عرض میکنم

محمد شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:55

سلام
تبریک بابت سال نو و سایت جدیدتون
پایدار باشید

تهرانی شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 12:22

سلام
سال نو مبارک

یه خواننده ی قدیمی! شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 01:05

سلام! اگر چه با تاخیره ، اما سال نوی شما مبارک ... خوش حالم که دوباره برگشتید ، وبلاگ قبلیتون بسیار مفید بود و کلی مطلب خوب داشت. امیدوارم این یکی حتی بهتر از قبلی باشه ... با آرزوی موفقیت

محمد جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 23:46

خیلی خوشحالم که برگشتی وودی امیدوارم که سال خوب و پر باری داشته باشی از صمیم قلب برات ارزوی موفقیت میکنم

کریم بنزما جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 21:31

هوررررراااا

سامی جمعه 14 فروردین 1394 ساعت 18:13

سلام سال نو مبارک.یه سوال بنظر شما حقوق ماهانه یک استاد در دانشگاه امریکا چقدر هست

ناصری پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 22:05 http://www.ir-niaz.ir

سلام من یه راهنمایی میخواستم چطور میتونم براتون خصوصی بفرستم

سیدرضا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 12:45 http://psy-student-khoy.blogfa.com

سلام آقای دکتر، سال نو شما هم مبارک.

خوشحالم از اینکه دوباره می نویسید.

آناهیتا پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 12:08

چقدر خوووب که باز میخوای بنویسی :)

kaveh پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 09:54

درود بر شما سال نو رو بهتون تبر یگ می گم یه سوالی داشتم توی پستو ها تون در مو رد ثبت اختراع خو ندم اگه بخوا هیم نمو نه مشا به اختر اعی رو پیدا کنیم مثلا مو تور خو درو ایا سا یتی هست که بتو نه مو تو ر های ثبت شده رو بهمون نشون بده من نتو نستم پیدا کنم با سپاس

سلام
بله Google Patents
www.google.com/patents
موفق باشید

مهدیار چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 21:19 http://clear.blogsky.com

سلام
سال نوتون مبارک
یادش بخیر من بهار 92 بود که با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی دوره ی خوبی بود اون موقع . بهترین خاطراتمو زمانی دارم که وبلاگ شما رو می خوندم اون روزها .
انگار میخاد که دوباره اون روزا برگرده به امید خدا

پریسا چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 15:41

برگشتییییی هوووررراااااا
عیدت مبارک

آرزو چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 12:12

سلام ...
خیلی غافلگیر کننده بود وبلاگتون ...
تو وبلاگ قبلیتون نظر نذاشتم ولی همه شو میشه گفت خوندم ...
امیدوارم اینجا کسی دیگه شاکی تون نکنه ...
سال نو هم مبارک... :)

ناصری سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 20:11 http://www.ir-niaz.ir

اول سلام
دوم سال نو مبارک
سوم وبلاگتو هنوز نخوندم فقط خواستم تبریک گفته باشم
>>>

سلام
ممنون

Sina سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 19:41

سلام بر وودی عزیز
اول از همه سال نو مبارک و ایشاا.. که همیشه شاد و سالم باشی.
آقا خیلی خوشحالم ، از اینکه برگشتی و منتظریم.

سلام. ممنون

a سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 12:37

ی چیز بنویس دیگه

نوشتم دیگه! حالا هر روز هر روز که نمیتونم بنویسم کلی کار هم دارم :)

پیام سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 03:06

سلام وودی جون

سال نو شما هم مبارک باشه :)

با اینکه ندیدمت ولی ازت خاطر خوشی دارم (البته تو منو دیدی!)، مخصوصا وقتی جدی میشی و سر کمک به آدم حتی لازم باشه دعوایی حرف میزنی!

امیدوارم اون جریان فکر روشن و مثبت که داشتی همچنان جاری بمونه

تنت سلامت و شادزی

سلام
ممنون. شما هم همینطور.

امیر دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 23:16

مجددا سلام و تبریک سال نو و وبلاگ جدید.

اگه افتخار بدی به عنوان هدیه(به پاس انگیزه هایی که بهم دادی و عیدی سال نو) یه هاردکپی از قرآن برات میفرستم که اینجوری تبلت نذاری رو سفره

ولی جدی یه ترجمه خوب در قطع جیبی سراغ دارم، میتونم برات ارسال کنم :)

سلام
ممنون لطف دارید. با آیپدم راحتترم.
موفق باشید

ساناز دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 04:01

نمی دونم چند ساله ولی خیلی وقته نه هدفی داشتم نه آرزویی! امروز به ذهنم رسید راجب ادامه تحصیل در خارج سرچ کنم که خوب اطلاعاتی که جمع کردم برام جالب بود.
کلا از سرشب به اونورم نتونستم بخوابم پاشدم بیام دنبال بقیه تحقیقاتم! هیچ چیز اتفاقی نیس!
منم اگر روزی به این رویایی که یه روز هم ازش نمی گذره برسم همین کارو می کنم... به بقیه کمک می کنم.
مرسی

وحید دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 01:40

سلام
سال نو مبارک
الان دوسالی میشه دیگه ما رو راهنمایی نکردید
الان دوسالی میشه که ما رو فراموش کردید
الان دوسالی میشه که با دلخوری رفتین
امیدوارم غم و دلخوریتون تموم شده باشه
کنارمون باشید
برامون بگید، بنویسید، حکایت کنید
فراموش کنید اتفاقاتی که افتاده، دوسال بزرگتر شدید پس دو سال بخشنده تر بشید
شما که یه دنیای دیگه متولد نشید! هموطنان خودتون رو میشناسید
ما
ساخته نشیدم که تنها بمونیم
ایرونی ساقه و برگ و ریشه
هیشکی مثل ایرونی نمیشه
وقتی نظراتی که رو می خوندم که قسم ات می دادن که نرو، خواهش می کردن که بنویس غصه ام می گرفت

عزیز دل برادر
چشم به راحتم
بنویس

سلام
ممنون. نوشتم دیگه :)

پریا یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 08:15

سلام وودی
میشه لطفا هروقت وقت داشتی در مورد این هام بنویسی که الان تو این چند سال که اونجایی چه چیزهایی با ذهنیت قبلیت منطبق بود و چه چیزهایی زدن تو ذوقت ؟ مخصوصا در مورد اخلاق! که آیا دروغ و زیرآب زنی و قضاوت و بی تفاوتی و بی مسئولیتی فقط مربوط به کشور خودمونه یا بین المللیه؟

سلام
کم کم مینویسم

roozbeh یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 00:15

سلام
- ای عاشقان ای عاشقان امروز ماییم و شما
افتاده در غرقابه‌ای تا خود که داند آشنا
- گر سیل عالم پر شود هر موج چون اشتر شود
مرغان آبی را چه غم تا غم خورد مرغ هوا

سال نوتون مبارک باشه
سالی خوب و پر از موفقیت براتون آرزو میکنم.
امیدوارم اینجا آغازی دوباره برای راهنمایی دیگران مثل قبل از تجربیاتتون - از نحوه زندگیتون در ایالات متحده - کار -نحوه برخورد روزمره با افراد و همه ی مراحل درسی که مناسب و جالب میدونید که بقیه کسانی که قصد تحصیل در خارج از وطن دارند و بخصوص کسانی که مثل بنده قصد گذراندن مقطع phd در امریکا را دارند . به یادگار بنویسید .

از قلم نیوفتد . سپاس از تمام مطالب مفیدتون در وبلاگ قبلی.
به شخصه خوشحال از ادامه ی نوشتنتون و منتظر مطالب روزمرتون هستم.

با تشکر از دکتر " وودی "

سلام
ممنون.

شهریار شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 18:28

سلام دوست عزیز
من به تازگی با وبلاگ قبلی شما آشنا شدم و بواسطه ی اهداف و علایق مشترکم با شما مرتب مطالب مختلفی رو وبلاگ میخونم و پیگیری میکنم. به خصوص مسایل مربوط به پذیرش و ادامه تحصیل در آمریکا. خوشحالم که با شما آشنا شدم و از طریق مطالعه مطالب وبلاگ شما اطلاعاتم در مورد مسایل مختلف بیشتر میشه. آرزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.

سلام
ممنونم.

later شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 13:44

اقا من نفر چندمم؟

نمیدونم :)

بهنام شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 08:18

آخ جون وودی مینویسه
سال نو شما هم مبارک

ممنون

نسترن شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 07:03

سلام.
سال نوتون مبارک
امیدوارم مثل همیشه موفق و موید باشین امسال.

سلام
ممنونم.

تنها شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 02:25

سلام
سال نو مبارک
خیلی خوشحالم که دوباره مینویسی
کلی انرژی خوب برات می فرستم...

سلام
ممنون

محمد شنبه 8 فروردین 1394 ساعت 01:16

سلام وااااای خیلی خیلی خوشحالم که اینجا رو شروع کردید به عنوان اولین نطر دهنده این وبلاگ خواهش میکنم در وبلاگ جدید از آمریکا و غیره هم بگید با تشکر
راستی من وقتی رفتم تو سایت قبلی نوشته بود 1000000 به دست من افتتاح شد
هووووورااااااا

سلام
باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد